Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 26-670 Pionki, ul. Sienkiewicza 29
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 48 6121866 , fax. 48 6121381
- Data zamieszczenia: 2015-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
ul. Sienkiewicza 29 29
26-670 Pionki, woj. mazowieckie
tel. 48 6121866, fax. 48 6121381
REGON: 67014001500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzozpionki.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI PRALNICZE DLA SPZZOZ W PIONKACH - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres przedmiotowy zamówienia obejmuje kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla zamawiającego z uwzględnieniem całego asortymentu rzeczy przeznaczonych do prania w SPZZOZ w Pionkach. Do katalogu tych rzeczy zalicza się bieliznę szpitalną, ubrania operacyjne, serwety operacyjne, pieluchy, kaftany i pozostałą bieliznę dla noworodków, odzież ochronną personelu medycznego, prześcieradła, pościel, koce, materace, ręczniki, zasłony i firany, w tym także z pomieszczeń administracyjno-biurowych poszczególnych jednostek organizacyjnych zamawiającego. Katalog wskazanych rzeczy nie stanowi katalogu zamkniętego i może obejmować inne rzeczy, nie wymienione przez zamawiającego. Średnia ilość rzeczy przeznaczonych do prania wynosi 4 273,33kg na miesiąc, w tym do różnego rodzaju napraw około 120kg. Wskazane ilości mogą ulegać zmianie /zwiększeniu lub zmniejszeniu/ w zależności od zużycia bielizny przez poszczególne jednostki organizacyjne zamawiającego. Wykonawca w zakresie świadczonych usług zobowiązany będzie do następujących czynności: odbiór osobisty bielizny brudnej i doręczanie czystej /wypranej i wymaglowanej lub uprasowanej/ własnym transportem trzy razy w tygodniu do miejsc wskazanych przez zamawiającego - zgodnie z wszelkimi obowiązującymi normami higieny, dezynfekcja i pranie bielizny/ rzeczy, maglowanie lub prasowanie /prasowanie - w przypadku fartuchów, innej odzieży personelu medycznego oraz kaftaników i innej bielizny dla noworodków/, naprawianie uszkodzeń typu cerowanie, zszywanie, przyszywanie oderwanych guzików. Zamawiający zastrzega, że część bielizny/ rzeczy przeznaczonych do prania może być oddawana do pralni w stanie wilgotnym/ mokrym. Opis przedmiotu zamówienia według CPV- art. 30 ust.7 Pzp /nazwy i kody stosowane we Wspólnym Słowniku Zamówień/: 98300000-6 Różne usługi, 98310000-9 Usługi prania i czyszczenia na sucho, 98311000-6 Usługi odbierania prania, 98315000-4 Usługi prasowania. Przedmiot zamówienia należy do kategorii numer 27 wykazu usług o charakterze niepriorytetowym, zgodnie z treścią załącznika nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym /Dz. U. z 2010r., Nr 12, poz.68/. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy z należytą starannością i zachowaniem wszelkich norm i standardów obowiązujących przy świadczeniu tego typu usług, w tym przepisów obowiązujących dla podmiotów wykonujących działalność leczniczą. Realizacja świadczenia winna odbywać się w lokalu odpowiadającym wszelkim wymaganiom sanitarnym i budowlanym przewidzianym dla lokali, w których wykonywane są usługi w zakresie określonym postępowaniem. Pranie bielizny noworodkowej winno odbywać się w oddzielnych pralnicach zgodnie z wymogami Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983000006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatności
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzozpionki.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Odławianie zwierząt wolno żyjących z terenu Gminy Miasto Marki
Dodano: 2016-07-26 - Odławianie zwierząt bezdomnych i wolno żyjących oraz transport zwierząt poszkodowanych w zdarzeniach drogowych z terenu Gminy Miasto Marki w 2016 roku
Dodano: 2016-03-25 - Wykonywanie usług pralniczych
Dodano: 2015-06-10 - Produkcja Gali Najlepszej Warszawskiej Inicjatywy Pozarządowej 2014 roku S3EKTOR
Dodano: 2015-05-27 - Prace gospodarcze; znak: BDG.741.006.2015
Dodano: 2015-05-22 - Usługi w zakresie najmu maszyn ogólnobudowlanych i pojazdów przemysłowych dla DRiK na rok 2015
Dodano: 2015-02-16 - Prace gospodarcze na rzecz MSZ.
Dodano: 2014-03-14 - Wykonywanie w okresie od 2014-03-03 do 2014-12-31 merytorycznej obsługi Departamentu Rejestracji i Badań Klinicznych Produktów Leczniczych Weterynaryjnych oraz Departamentu Oceny i Monitorowania Niepożądanych Działań Produktów Leczniczych Weterynaryjnych
Dodano: 2014-02-18 - Wykonywanie w okresie od 2014-02-17 do 2014-12-31 merytorycznej obsługi Departamentu Informacji o Wyrobach Medycznych
Dodano: 2014-02-05 - Wykonanie usługi przeprowadzki wyposażenia pomieszczeń biurowych oraz zasobu akt wybranych komórek organizacyjnych Urzędu Miasta Płocka z pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego zlokalizowanych w Płocku przy Bielskiej 1, pl. Stary Rynek 1 do siedziby przy al. Marszałka J. Piłsudskiego 6 oraz pl. Stary Rynek 1.
Dodano: 2014-01-22