PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe ogłasza przetarg
- Adres: 00-681 Warszawa, ul. Hoża 63/67
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 47 41 561 , fax. 22 47 44 100
- Data zamieszczenia: 2009-12-11
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: PKP S.A. Oddział Dworce Kolejowe
ul. Hoża 63/67 63/67
00-681 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 47 41 561, fax. 22 47 44 100
REGON: 00012680103797 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją robót objętych dokumentacją budowlano - wykonawczą zadania inwestycyjnego pn: Przebudowa dworca kolejowego Elbląg - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przebudowę obiektu nieruchomości dworcowej położonej w Elblągu przy ul. Plac Dworcowy 1. Jest to dwukondygnacyjny, z poddaszem nieużytkowym, podpiwniczony budynek o powierzchni całkowitej - 3 753,44 m2, powierzchni użytkowej - 2 281,55 m2 Szczegółowy zakres robót budowlanych określony został w dokumentacji budowlano - wykonawczej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarach robót, które są dostępne w wersji elektronicznej na stronie internetowej zamawiającego i stanowią załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. Roboty budowlane wykonywane będą przy konieczności zachowania odprawy podróżnych, z uwzględnieniem ich bezpieczeństwa. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 716300003
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z Postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu: a) Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał co najmniej trzy zamówienia na usługi nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych , o wartości umowy na roboty nie mniejszej niż 6.000.000,00 PLN za każde, b) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobą lub osobami posiadającymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń,oraz, że każda z w/w osób jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa, c) Wykonawca złoży oświadczenie że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 Ustawy, a także, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 2. Zamawiający oceni spełnianie warunków przez Wykonawców, na zasadzie spełnia/nie spełnia, na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń, o których mowa w punkcie VI. 3. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców, zamawiający dokonując oceny, czy spełniają oni wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową wszystkich Wykonawców łącznie. Żaden z Wykonawców występujących wspólnie nie może jednak podlegać wykluczeniu z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, dla każdego z Wykonawców wymagane jest przedłożenie wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 Ustawy, a także, że nie polega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy, b) w zakresie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy: [1] aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [2] aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [3] aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, [4] zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, [5] zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c) w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy, doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: [6] wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty, potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje lub inny dokument) - wzór wykazu określony został w Załączniku nr 2, [7] wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nie czynności, z załączonymi kserokopiami dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia budowlane i są wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, według wzoru określonego w Załączniku nr 3 oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w ww. wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, d) w zakresie znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia: [8] polisę lub inny dokument potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 2.000.000,00 zł 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z treścią § 2 rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mają być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.): a) odpowiednio zamiast dokumentów wskazanych w pkt. VI.1.b[1],[3],[4],[5] dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że: a1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, a2) nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, a3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, b) odpowiednio zamiast dokumentów wskazanych w pkt VI.1.b[2] zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, c) dokumenty, o których mowa w lit. a1), a3) oraz lit. b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokumenty, o których mowa w lit. a2) powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt VI. 2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; wymogi określone w lit. c) stosuje się odpowiednio. 3. Dokumenty, zgodnie z treścią §4 ust. 1 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich dokumenty te mają być składane wymienione w niniejszym SIWZ, muszą zostać złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy za zgodność z oryginałem. 4. Dokumenty wydane w języku innym niż język polski muszą zostać złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę lub pełnomocnika Wykonawcy. 5. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców wystarczy aby co najmniej jeden z Wykonawców, złożył dokumenty wskazane w pkt. VI.1. c) i d) dla potwierdzenia spełniania wymogów określonych w pkt. V.2. W przypadku dokumentów określonych w pkt. VI.1.b) wymaga się aby każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia złożył wymagane dokumenty. Dokument, o którym mowa w pkt. VI.1.a) powinien podpisać pełnomocnik ustanowiony zgodnie z art. 23 ust. 2 Ustawy. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosowne pełnomocnictwo Wykonawca dołączy do oferty. Pełnomocnictwo powinno być dołączone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza 7. W przypadku, gdy dokumenty składane przez wykonawców będą zawierały kwoty w walutach obcych, ich wartość zostanie przeliczona na PLN według średniego kursu ogłoszonego przez NBP na dzień ukazania się ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dworcekolejowe.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Nadzór inwestorski branży sanitarnej - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - nad wymianą instalacji centralnego ogrzewania, wody zimnej oraz ciepłej, cyrkulacji, instalacji hydrantowej oraz instalacji kanalizacyjnej w lokalu użytkowym Ministerstwa Sprawiedliwości przy ul. Zwycięzców 34 w Warszawie
Dodano: 2016-07-14 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad przebudową głównych schodów wejściowych oraz budową pochylni umożliwiającej osobom na wózkach inwalidzkich swobodny dostęp do budynku przy ul. Chopina 1 w Warszawie
Dodano: 2016-07-08 - Usługi utrzymania w sprawności instalacji i systemów serwerowni MRPiPS.
Dodano: 2016-06-08 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad przebudową pomieszczeń sanitarnych, od parteru do piętra V, wraz z wydzieleniem pokoi socjalnych w środkowej części budynku przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie
Dodano: 2016-03-30 - Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska.
Dodano: 2016-03-01 - Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 1 i 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Służewiec, DOM Wierzbno, DOM Wiśniowa, DOM Madalińskiego, DOM Konduktorska, DOM Polkowska.
Dodano: 2016-02-05 - Nadzór i kontrola jednostek prowadzących badania sprawności technicznej opryskiwaczy rolniczych i sadowniczych. - SZ-23/08/2015.
Dodano: 2015-09-16 - Nadzór inwestorski wielobranżowy nad remontem dachu i VI piętra w budynku przy Al. Ujazdowskich 11 w Warszawie
Dodano: 2015-04-30 - Świadczenie usług przeprowadzania okresowych kontroli polegających na wykonywaniu przeglądów 5-cio letnich w zakresie wynikającym z art. 62 ust 1 pkt. 2 ustawy Prawo Budowlane, z wyłączeniem: pomiarów elektrycznych i instalacji odgromowej oraz przeglądów dotyczących instalacji gazowej i przeglądów kominiarskich, w budynkach administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Mokotów - znajdujących się na terenie administracji DOM Wiśniowa, DOM Polkowska, DOM Madalińskiego, DOM Wierzbno, DOM Służewiec, DOM Konduktorska.
Dodano: 2015-02-25 - Wykonanie w ramach konserwacji budynków mieszkalnych: - kontroli okresowej stanu technicznego przewodów kominowych wentylacji grawitacyjnej wspomaganej mechanicznie (turbowenty) oraz mechanicznej, - jednokrotnego czyszczenia przewodów kominowych i przewodów wentylacji grawitacyjnej, w budynkach mieszkalnych i garażach należących do Wojskowego TBS KWATERA Sp. z o.o. zlokalizowanych przy ul. Piaskowej nr 23, 25, 27, 29, 31, 33, 35, 37, 39, 41, 43, 45, 47, 49, 51, 53, 55 w Legionowie, woj. mazowieckie
Dodano: 2014-10-17