Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu sanitarnego z podziałem na 2 zadania na rzecz Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie przez okres 12 miesięcy

Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie ogłasza przetarg

  • Adres: 14200 Iława, ul. Gen. Wł. Andersa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 896 449 601 , fax. 896 492 425
  • Data zamieszczenia: 2017-12-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Szpital im. Władysława Biegańskiego w Iławie
    ul. Gen. Wł. Andersa 3
    14200 Iława, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 896 449 601, fax. 896 492 425
    REGON: 51087919600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.ilawa.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu sanitarnego z podziałem na 2 zadania na rzecz Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie przez okres 12 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu sanitarnego z podziałem na 2 zadania na rzecz Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie przez okres 12 miesięcy (nr sprawy 36/2017) 1.1.Zadanie nr 1 – Transport sanitarny a) Przewóz chorych wymagających konsultacji lekarza specjalisty lub wykonania badania diagnostycznego w innym zakładzie opieki zdrowotnej (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej), b) Przewóz chorych do innego zakładu opieki zdrowotnej w celu kontynuowania leczenia (przewóz, doprowadzenie pacjenta do miejsca konsultacji lub badań, przekazanie dokumentacji medycznej), c) Transport materiału biologicznego oraz odbieranie wyników badań laboratoryjnych, histopatologicznych i innych zgodnie ze zleceniem Zamawiającego, d) Transport chorych niezdolnych do korzystania z publicznych środków transportowych do miejsca zamieszkania po zakończonym leczeniu u Zamawiającego, e) Inne zlecone przewozy. 1.2. Zadanie nr 2 – Transport specjalistyczny a) Przewóz pacjentów karetką „S” ze składem osobowym i wyposażeniem zgodnymi z określonymi zarządzeniem Nr 65/2012/DSM Prezesa Narodowego Funduszu Zdrowia z dnia 17 października 2012 r. w sprawie określenia warunków zawierania i realizacji umów o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju ratownictwo medyczne ze zmianami. 2.Usługi będące przedmiotem zamówienia świadczone będą środkami transportu – Zadanie nr 1 (pojazd sanitarny typu A2), Zadanie nr 2 (pojazd sanitarny typu C), będącymi w dyspozycji Wykonawcy (wyposażonymi zgodnie z wymaganiami) oraz przez kierowców Wykonawcy w szacunkowych ilościach wyliczonych na podstawie danych wynikających z realizacji transportów sanitarnych za ostatni rok. 3. Kierowcy Wykonawcy muszą posiadać stosowne kwalifikacje do obsługi pojazdów określonych w pkt.1 Oprócz świadczenia usług transportu sanitarnego są zobowiązani do wykonywania czynności sanitariusza. 5.Ponadto podczas realizacji umowy kierowcy Wykonawcy zobowiązani są do wykonywania poleceń pracowników Zamawiającego, w szczególności lekarzy, ratowników medycznych oraz dyspozytora. 6.Szacunkowa ilość potrzeb w okresie 12 miesięcy: Zadanie nr 1 • Szacunkowa ilość kilometrów – 344 894 km • Szacunkowa ilość godzin – 5963 godzin Zadanie nr 2 • Szacunkowa ilość kilometrów – 22 095 km • Szacunkowa ilość godzin – 254godziny 7.Przystąpienie do wykonania zleconych usług powinno nastąpić dla zadania nr 1 - nie później niż w ciągu 20 minut od otrzymania zlecenia (telefonicznie lub faksem) na pierwsze wezwanie i uruchomienie wyjazdów następnych zespołów w ciągu 1 godziny od kolejnych wezwań, dla zadania nr 2 – nie później niż w ciągu 80 minut od otrzymania zlecenia. Czas przystąpienia do realizacji zleconej usługi obejmuje czas jaki upłynie od momentu zgłoszenia zapotrzebowania na usługę przez Zamawiającego do momentu podstawienia we wskazanym miejscu środka transportowego do jego dyspozycji. 8.Świadczone usługi muszą być na wysokim poziomie jakościowym, zgodne z obowiązującymi normami technicznymi i przepisami prawa oraz postanowieniami umowy, przy zachowaniu należytej staranności oraz całodobowej gotowości do świadczenia usług na rzecz Zamawiającego. 1. Pojazdy używane do realizacji zamówienia muszą być sprawne technicznie, posiadać aktualne badania techniczne i ubezpieczenie OC, NNW oraz spełniać wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 31 grudnia 2002 (30 stycznia 2015 r.) w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2015 roku, poz. 305). 2. Usługa powinna być świadczona zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (tekst jednolity Dz.U. z 2016 r., poz. 65), 3. Fakturę za wykonaną usługę Wykonawca wystawia : • W przypadku pełnej odpłatności za usługę - na Zamawiającego, • W przypadku częściowej odpłatności – na Zamawiającego w wysokości na niego przypadającej, a w pozostałej części Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem, • W przypadku pełnej odpłatności za usługę przez pacjenta – Wykonawca rozlicza się bezpośrednio z pacjentem 9.Wykonawca spełnia wymogi art. 36-39 ustawy o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) a mianowicie posiada politykę bezpieczeństwa w zakresie danych osobowych i instrukcję zarządzania systemem informatycznym. 10.Zasady odpłatności za usługę wynikają z przepisów ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 Nr 210 Poz. 2135 ze. zm.) stosownie do art. 5 pkt. 34 i 38 w/w ustawy transport sanitarny jest świadczeniem opieki zdrowotnej o charakterze towarzyszącym świadczeniu zdrowotnemu. Zatem zasady odpłatności wynikające z art. 41 ust. 3 w/w ustawy, regulują poszczególne rozporządzenia Ministra Zdrowia wydane na podstawie art. 31d u.ś.o.z. 11.Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa podlega obowiązkowi poddania się kontroli Narodowemu Funduszowi Zdrowia, 12.Wykonawca zobowiązany jest zarejestrować fakt zawarcia niniejszej umowy w systemie zarządzania obiegiem informacji „SZOI” prowadzonym przez NFZ nie później niż w dniu rozpoczęcia świadczenia usługi, wprowadzając personel oraz zasoby wykorzystywane do realizacji przedmiotu zamówienia. W przypadku dokonania zmiany zasobów technicznych bądź personelu wykorzystywanego do realizacji usługi Wykonawca zobowiązany jest każdorazowo do aktualizacji danych wprowadzonych w systemie zarządzania obiegiem informacji „SZOI” prowadzonym przez NFZ najpóźniej w dniu wprowadzenia zmiany. 13.Zamawiający zastrzega sobie możliwość, aby w uzasadnionych przypadkach transportowanemu pacjentowi towarzyszył pracownik Zamawiającego (bez dodatkowych opłat), 14.Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia wielkości przedmiotu umowy w zakresie ilości i wartości do 80 % całkowitej wartości brutto umowy. 15.W zakresie Zadania nr I wykonawca musi posiadać dyspozycyjność całodobową. 16.Realizacja usług winna odbywać się najkrótszą drogą, a w przypadku jej wydłużenia Wykonawca zobowiązany będzie do wyjaśnienia przyczyn wydłużenia drogi przejazdu na „Zleceniu Wyjazdu”. 17.Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na każde z zadań- oferta musi obejmować jedno pełne zadanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ formularz cenowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga złożenia wadium na przedmiotowe zadanie w wysokości : Zadanie nr 1 – 5.000,00 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) Zadanie nr 2 – 2.000,00 zł ( słownie dwa tysiące złotych 00/100
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowego warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty wymagane 1. Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia: 1.1. Oświadczenie Wykonawcy wykazujące brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 1.2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, które Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego, informacji o których mowa w art. 86 ust. 3. składa powyższe oświadczenie, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. B. Na etapie składania ofert , oferta powinna zawierać: 1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, Formularz ofertowy, 2. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, Formularz cenowy, 3. Oświadczenie o którym mowa w rozdziale VII A pkt. 1.1. SIWZ. , które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ 4. Dokument KRS lub CEiDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy tym samym składania oświadczenia woli. (z zastrzeżeniem art. 26 ust 6.) 5. Dowód wniesienia wadium - w przypadku innych form wniesienia wadium niż przelew oryginał dokumentu należy złożyć w kancelarii Powiatowego Szpitala im. Władysława Biegańskiego w Iławie, ul. Gen. Wł. Andersa 3, 14-200 Iława, zaś do oferty dołączyć kopię dokumentu. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie „oryginał dowodu wniesienia wadium. C. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego 1. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1. 1. Oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenia lub dokumenty składane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1: 2.1. Sporządzony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ, Wykaz środków transportu wraz z podstawą dysponowania 2.2. Dokumenty potwierdzające, że pojazd jest zarejestrowany na terenie Polski, jako samochód specjalny sanitarny spełniający normę PN EN 1789 (dla każdego z wykazywanych pojazdów w wymaganym zakresie tj. dla Zadania nr 1 A2, dla Zadania nr 2 C): a) kserokopia dowodu rejestracyjnego; b) świadectwo homologacji typu pojazdu dotyczące rozszerzenia homologacji typu pojazdu skompletowanego – wydane przez upoważniony do tego organ (Ministerstwo Infrastruktury; Ministerstwo Infrastruktury i Rozwoju), lub wyciąg ze świadectwa homologacji dla skompletowanych pojazdów, wydany przez producenta pojazdu lub producenta ostatniego etapu budowy pojazdu; c) deklaracja zgodności wydana przez producenta ostatniego etapu budowy pojazdu 3. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 250.000 PLN D. Wymagania dotyczące dokumentów: 1. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Do przeliczenia na PLN wartości wskazanej w dokumentach złożonych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, wyrażonej w walutach innych niż PLN, Zamawiający przyjmie średni kurs publikowany przez NBP z dnia wszczęcia postępowania. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany. 4. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach