Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu pacjentów do Ambulatoryjnej Stacji Dializ

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 555 11 54 , fax. 22 619 69 43
  • Data zamieszczenia: 2018-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 555 11 54, fax. 22 619 69 43
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpraski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu pacjentów do Ambulatoryjnej Stacji Dializ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportu pacjentów dializowanych (zgodnie z harmonogramem) do Stacji Dializ Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o.o. w Warszawie. Zamówienie zostało podzielone na 2 części. Część 1 Przedmiotu zamówienia- „Przewóz osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich do Stacji Dializ”: 1. Usługa będzie obejmowała: a) zapewnienia pełnej dyspozycyjność pojazdu wraz z kierowcą dla potrzeb Zamawiającego w czasie trwania dializ (pozostawanie w gotowości na terenie Stacji Dializ, lub stały dyżur pod telefonem z czasem dojazdu nie dłuższym niż 30 min.); b) przestrzegania w normalnych warunkach drogowych czasu transportu, w jedną stronę, nieprzekraczającego max. 60 minut. c) zachowania tajemnicy medycznej oraz danych osobowych i adresowych pacjentów. 2. Wymagania odnośnie pojazdów: a) Wykonawca zobowiązany jest używać do realizacji zamówienia samochodów umożliwiających wygodny transport osób, zgodnie ze sporządzonym harmonogramem; b) pojazdy wykorzystywane do transportu pacjentów muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich; c) Pojazdy wykorzystywane do transportu muszą posiadać aktualne badanie techniczne, możliwość skutecznego ogrzewania/ochładzania całej przestrzeni pasażerskiej oraz mieć obowiązujący dla danego typu pojazdu pakiet ubezpieczeń OC i NW; d) Powierzchnie w pojazdach muszą być łatwo zmywalne; e) Samochody używane do transportu wymagają akceptacji zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 3. Sposób realizacji usług: a) kierowca udzielał pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, a także w poruszaniu się pacjenta niepełnosprawnego na terenie Stacji Dializ Szpitala Praskiego oraz w zajmowaniu miejsca na fotelu dializacyjnym i wstawaniu z fotela, a także pomagał personelowi Stacji przy ważeniu takich pacjentów przed i po dializie i - jeśli stan pacjenta będzie tego wymagał - do pomocy przy opuszczaniu mieszkania i powrocie do niego; b) po przywiezieniu pacjent został przekazany pielęgniarce w Stacji Dializ; c) transport pacjentów odbywał się na podstawie harmonogramu przygotowanego przez kierownika Stacji Dializ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do doraźnych zmian w harmonogramie, przy czym Wykonawcy nie będą przysługiwały w związku z tym żadne roszczenia; d) w trakcie ewentualnego łączenia ze sobą transportów pacjentów, opracowanego z uwzględnieniem przedstawionego przez Zamawiającego harmonogramu, w jednym pojeździe nie przebywało jednocześnie więcej niż 2 pacjentów; e) środek transportu spełniał wymogi o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia oraz ust. 3; f) kierowcy potwierdzali każdy wykonany przewóz pacjenta w „Karcie przewozów pacjentów” której wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ; g) kierowcy byli wyposażeni w rękawice ochronne, materiały higieniczne oraz środki do dezynfekcji skóry i powierzchni; h) w przypadku awarii pojazdu zapewnić na własny koszt transport zastępczy w sposób niezakłócający realizacji zabiegów. Część 2 przedmiotu zamówienia- „Transport medyczny osób niepełnosprawnych, wymagających transportu w pozycji leżącej do Stacji Dializ”: 1. Usługa będzie obejmowała: a) zapewnienia pełnej dyspozycyjność pojazdu wraz z kierowcą dla potrzeb Zamawiającego w czasie trwania dializ (pozostawanie w gotowości na terenie Stacji Dializ, lub stały dyżur pod telefonem z czasem dojazdu nie dłuższym niż 30 min.); b) przestrzegania w normalnych warunkach drogowych czasu transportu, w jedną stronę, nieprzekraczającego max. 60 minut. c) zachowania tajemnicy medycznej oraz danych osobowych i adresowych pacjentów. 2. Wymagania odnośnie pojazdów: a) Wykonawca zobowiązany jest używać do realizacji zamówienia samochodów umożliwiających wygodny transport osób, zgodnie ze sporządzonym harmonogramem; b) pojazdy wykorzystywane do transportu pacjentów muszą być dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych wymagających transportu w pozycji leżącej; c) Pojazdy wykorzystywane do transportu muszą posiadać aktualne badanie techniczne, możliwość skutecznego ogrzewania/ochładzania całej przestrzeni pasażerskiej oraz mieć obowiązujący dla danego typu pojazdu pakiet ubezpieczeń OC i NW; d) Powierzchnie w pojazdach muszą być łatwo zmywalne; e) Samochody używane do transportu wymagają akceptacji zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji zamówienia. 3. Sposób realizacji usług: a) kierowca udzielał pomocy przy wsiadaniu i wysiadaniu z samochodu, a także w poruszaniu się pacjenta niepełnosprawnego na terenie Stacji Dializ Szpitala Praskiego oraz w zajmowaniu miejsca na fotelu dializacyjnym i wstawaniu z fotela, a także pomagał personelowi Stacji przy ważeniu takich pacjentów przed i po dializie i - jeśli stan pacjenta będzie tego wymagał - do pomocy przy opuszczaniu mieszkania i powrocie do niego; b) po przywiezieniu pacjent został przekazany pielęgniarce w Stacji Dializ; c) transport pacjentów odbywał się na podstawie harmonogramu przygotowanego przez kierownika Stacji Dializ. Zamawiający zastrzega sobie prawo do doraźnych zmian w harmonogramie, przy czym Wykonawcy nie będą przysługiwały w związku z tym żadne roszczenia; d) nie łączyć ze sobą transportów pacjentów, w jednym pojeździe nie powinien przebywać jednocześnie więcej niż 1 pacjent; e) środek transportu spełniał wymogi o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia oraz ust. 3; f) kierowcy potwierdzali każdy wykonany przewóz pacjenta w „Karcie przewozów pacjentów” której wzór stanowi załącznik nr 4 do umowy; g) kierowcy byli wyposażeni w rękawice ochronne, materiały higieniczne oraz środki do dezynfekcji skóry i powierzchni; h) w przypadku awarii pojazdu zapewnić na własny koszt transport zastępczy w sposób niezakłócający realizacji zabiegów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, na cały okres związania ofertą, w wysokości: • część 1 – 870,00 zł • część 2 – 320,00 zł 2. W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część, wadium należy wnieść w wysokości, stanowiącej sumę kwot wadiów wymaganych dla części, na które składana jest oferta. 3. Wadium może być wniesione : 1) w pieniądzu na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu jego wniesienia dołączona do oferty. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w ppkt. 2-5, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie Pzp. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 4. Zatrzymanie wadium. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 3 ppkt. 2-5 powyżej, dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego, tj., kiedy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli było żądane), c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy lub kiedy Wykonawca, który złożył ofertę: d) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 5. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia wstępnego spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa Oświadczenie, zgodnie z wzorem, stanowiącym Załącznik nr 2. 2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także ww. oświadczenia dotyczące tych podmiotów – podpisane przez te podmioty. 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu składa oświadczenia, o których mowa w pkt. 1 dotyczące podwykonawców. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 5. Każdy z podmiotów, o których mowa w pkt. 2 – 4 składa oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia należycie wypełniony i podpisany przez dane podmioty. 6. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 7. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt. 1. 8. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 ppkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 10. Dokument, o których mowa w pkt. 9 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub kraju, w którym miejsce zamieszkania mają osoby, których dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 9, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczeniem osoby, której dokument miał dotyczyć złożone przed notariuszem łub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego, właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia ust. 10 znajdują odpowiednie zastosowanie. 12. Forma dokumentów: Oświadczenia, składane przez Wykonawcę i inne podmioty, na zdolnościach których polega Wykonawca, składane są w oryginale. Za oryginał uważa się oświadczenie złożone w formie pisemnej podpisane własnoręcznym podpisem. Dokumenty, inne niż oświadczenia, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonywane są w formie pisemnej przez Wykonawcę albo podmiot, na którego zdolnościach polega Wykonawca albo Wykonawcę wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia publicznego – odpowiednio w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 13. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia odpowiednich oświadczeń lub dokumentów, jeżeli: 1) Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne. W takim przypadku, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów; 2) Zamawiający posiada aktualne oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy; 3) Uwaga: Jeżeli Wykonawca powołuje się na oświadczenia lub dokumenty, będące w posiadaniu Zamawiającego, potwierdzające okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 Ustawy, zaleca się wskazanie w ofercie informacji czy Zamawiający jest w posiadaniu oświadczeń lub dokumentów dotyczących Wykonawcy (z podaniem numeru i nazwy postępowania Zamawiającego, w którym powyższe dokumenty zostały złożone) lub wskazanie nazwy ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (ze wskazaniem adresu internetowego, wydającego urzędu lub organu, z dokładnymi danymi referencyjnymi dokumentacji).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach