Przetargi.pl
Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie oraz pacjentów dializowanych do Ambulatoryjnej Stacji Dializ Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie

Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 03-401 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 555 11 54 , fax. 22 619 69 43
  • Data zamieszczenia: 2020-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Praski p.w. Przemienienia Pańskiego Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    Al. Solidarności 67
    03-401 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 555 11 54, fax. 22 619 69 43
    REGON: 01229882300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipzp.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportu medycznego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie oraz pacjentów dializowanych do Ambulatoryjnej Stacji Dializ Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie obejmuje świadczenie usługi transportu medycznego pacjentów na rzecz Szpitala Praskiego Sp. z o.o. w Warszawie oraz pacjentów dializowanych do Ambulatoryjnej Stacji Dializ Szpitala Praskiego p.w. Przemienienia Pańskiego Sp. z o. o. w Warszawie w podziale na 5 części. Wykonawcy mogą składać oferty według własnego uznania na jedna lub wszystkie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, warunki formalno-prawne stawiane przez Zamawiającego zostały szczegółowo opisane w SIWZ oraz załącznikach będących jego integralna częścią.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Szczegółowo zostało to opisane w rozdziale IX Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla wszystkich części zamówienia na cały okres związania ofertą, w wysokości: dla części nr 1: 6 000,00 PLN (Słownie: sześć tysięcy złotych), dla części nr 2: 1 200,00 PLN (Słownie: jeden tysiąc dwieście złotych). dla części nr 3: 4 000,00 PLN (Słownie: cztery tysiące złotych). dla części nr 4: 2 200,00 PLN (Słownie: dwa tysiące dwieście złotych). dla części nr 5: 900,00 PLN (Słownie: dziewięćset złotych). 2. Wadium może być wniesione: a) w pieniądzu wpłacane przelewem na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego I Oddział w Warszawie, nr konta: 96 1130 1017 0020 0760 6720 0002; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz z 2017r. poz. 1089). 3. Wadium musi zostać wniesione przed upływem terminu składania ofert, a kopia dowodu (potwierdzona „za zgodność z oryginałem” przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy) jego wniesienia dołączona do oferty. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b-e, dowód wniesienia wadium nie może być wpięty w sposób trwały do pozostałych stron oferty. Zamawiający zaleca złożenie oryginału dowodu wniesienia wadium w oddzielnej kopercie, w sposób umożliwiający Zamawiającemu jego zwrot w terminach określonych w ustawie Pzp. Kopię dowodu wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. Zatrzymanie wadium. 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. d. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w pkt. 2 lit. b-e powyżej, dokumenty te muszą zawierać określenie przypadków wymienionych w pkt.6.1. i 6.2. powyżej, w których wadium zostaje zatrzymane przez Zamawiającego. 7. Zwrot wadium. Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej: a)aktualny wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem daty składania ofert Rejestr Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą ( Księga Rejestrowa) - jeśli dotyczy. b)aktualne zezwolenie wydane przez Ministra właściwego do spraw wewnętrznych i administracji ( lub Ministra właściwego do spraw wewnętrznych) na uprzywilejowanie w ruchu ( art. 53 ust 1 pkt 12 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 roku prawo o ruchu drogowym ( Dz. U. z 1997 roku nr 98 poz. 602 z późn. zm.) dla min. 1 karetki z zespołem specjalistycznym (S) oraz min. 1 karetki z zespołem podstawowym (P) dla zgłoszonych przez Wykonawcę w ofercie /dotyczy części 1 i 2/
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda załączenia do oferty Pełnomocnictwa (oryginał dokumentu lub kopia dokumentu poświadczona przez osobę do tej czynności umocowanej „za zgodność z oryginałem”) z którego będzie wynikać zakres umocowania do podpisania oferty, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów, złożonych wraz z ofertą. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez uprawnionych przedstawicieli pozostałych Wykonawców, upoważniające jednego z Wykonawców do reprezentowania pozostałych. Każdy Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy do złożenia w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej www.przetargi.ipzp.pl/praski informacji dotyczącej nazw i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty, przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów). W przypadku przynależności do grupy kapitałowej Wykonawcy wraz ze złożeniem oświadczenia, powinni przedstawić dowody (dokumenty bądź informacje), że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach