Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025

Gmina Duszniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64-550 Duszniki, Sportowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. +48612919075
  • Data zamieszczenia: 2023-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Duszniki
    Sportowa 1
    64-550 Duszniki, woj. wielkopolskie
    tel. +48612919075
    REGON: 631258365
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do szkół w latach szkolnych 2023/2024 i 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1. Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu dzieci i młodzieży do Szkoły Podstawowej w Grzebienisku:1) Realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;2) Zamawiający ustala dzienną ilość kilometrów: kilometry rzeczywiste plus techniczne w wysokości 121 km dziennie;3) Dzieci (załącznik nr 1.1 do SWZ) dowożone są do Szkoły Podstawowej im. Józefa Gibowskiego w Grzebienisku przy ul. Szkolnej 16 na godz. 8.15 oraz odwożone po zakończonych zajęciach, trasami, które przedstawia załącznik 1.1 do SWZ;4) Ilość przystanków w poszczególnych miejscowościach: Sarbia - 3 przystanki, Mieściska - 2 przystanki, Kunowo - 2 przystanki, Grzebienisko Huby - 1 przystanek, Ceradz Dolny - 1 przystanek, Brzoza - 2 przystanki, Grodziszczko - 1 przystanek, Wilkowo - 1 przystanek, Wierzeja - 1 przystanek;5) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w niektórych dniach - zależnie od organizacji roku szkolnego (np. rozpoczęcie i zakończenie roku szkolnego, rekolekcje, święto szkoły itp.);6) Autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na trasie;7) Dowozy realizowane są jak w w/w załączniku nr 1.2 do SWZ - od poniedziałku do piątku - zgodnie z organizacją danego roku szkolnego;8) Wymagany jest dodatkowy jeden pełen kurs odwozów po zajęciach pozalekcyjnych w dwóch kierunkach dla ok. 40 uczniów raz w tygodniu po godz. 16.00 (szczegóły ustalane będą z dyrektorem szkoły);9) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi; 10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:a) przewóz dzieci z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1.1 do SWZ, zgodnie z rozkładem jazdy wskazanym w załączniku nr 1.2 do SWZ (załączniki stanowią integralną część umowy) w dniu nauki szkolnej,b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie dzieci na danej trasie – maksymalna liczba dzieci na danej trasie wynosi 80 (dot. kierunek pierwszy), 65 (dot. kierunek drugi), ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,c) podstawienie na własny koszt autobusu zastępczego w przypadku awarii autobusu, który dowozi dzieci do placówek oświatowych,d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itp.),f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy; opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi – dużymi grupami; opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo dowożonych uczniów; powinien dopilnować, żeby dzieci wsiadały i wysiadały do/z pojazdu tylko przednimi drzwiami, natomiast tylne drzwi muszą być zamknięte i zabezpieczone; przy wsiadaniu dzieci, opiekun stoi na zewnątrz i wchodzi jako ostatni, zamyka drzwi i zajmuje miejsce, natomiast przy wysiadaniu otwiera drzwi pojazdu, wychodzi na zewnątrz pierwszy i nadzoruje wysiadanie, nadzoruje przejście dzieci przez jezdnię; przez cały czas przywozów i odwozów opiekun ma założoną kamizelkę odblaskową; opiekun daje kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie potrzeby do zatrzymania się; opiekun dba o bezpieczeństwo dzieci w czasie jazdy, pilnuje, aby wszystkie dzieci siedziały na miejscach i nie chodziły po pojeździe, a także dba o właściwe zachowanie się uczniów podczas całych dowozów, w przypadku gdy dzieci nie reagują na polecenia opiekuna bądź je ignorują – opiekun ma prawo do podjęcia decyzji o zatrzymaniu pojazdu w celu przywrócenia bezpiecznych warunków jazdy (wtedy kierowca zobowiązany jest do zatrzymania pojazdu w najbliższym miejscu niezagrażającym bezpieczeństwu na drodze), wówczas dalsza droga odbywa się po uzgodnieniu z dyrektorem szkoły, z którym ma kontakt telefoniczny; po przyjeździe autobusu do szkoły w godzinach rannych opiekun oddaje dzieci pod opiekę wychowawcy świetlicy, a przed odjazdem odbiera od wychowawcy świetlicy i sprawuje nad nimi opiekę do chwili opuszczenia pojazdu przez dzieci, a w przypadku przechodzenia przez jezdnię do momentu przeprowadzenia dzieci na drugą stronę ulicy; opiekun natychmiast informuje Dyrektora Szkoły Podstawowej w Grzebienisku o wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy (np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa lub choroba dziecka, itp.);i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).Część 2. Świadczenie usług transportowych do Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach:1) Realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;2) Dzienna długość trasy wynosi około 178 km;3) Dzieci dowożone są do Zespołu Szkół Specjalnych im. J. Brzechwy w Szamotułach przy ul. Kołłątaja 1 na godzinę 7.30, zgodnie z załączonym wykazem miejsc odbioru, proponowanymi godzinami odbioru i prognozowaną liczbą dzieci (załącznik nr 1.3 do SWZ) oraz odwożone z w/w szkoły w te same miejsca; 4) Ostateczne godziny odbioru dzieci z wyznaczonych miejsc oraz odbioru dzieci ze szkoły zostaną ustalone z Wykonawcą przed rozpoczęciem dowozów do szkoły (uzgodnienia z dyrekcją szkoły);5) W trakcie realizacji umowy na dowóz do w/w szkoły dopuszcza się zmianę ilości dowożonych dzieci i miejsc odbioru tych dzieci;6) Godziny przywozów i odwozów mogą ulec zmianie w zależności od organizacji roku szkolnego, np. rekolekcje, święto szkoły itp.;7) Autobus/pojazd samochodowy powinien posiadać tyle miejsc siedzących (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci;8) Dowozy realizowane są zgodnie z organizacja danego roku szkolnego od poniedziałku do piątku;9) Dojazdy z bazy Wykonawcy na trasy i zjazdy z trasy do bazy oraz dojazd i zjazd autobusu/pojazdu samochodowego zamiennego nie będą wliczane w koszt usługi;10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:a) dowóz i odwóz dzieci po zakończonych zajęciach ze Zespołu Szkół Specjalnych w Szamotułach z i do miejscowości wskazanych w załączniku nr 1.3 do SWZ (załącznik stanowi integralną część umowy) w dniu nauki szkolnej,b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; autobus/pojazdu samochodowego powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci, ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,c) podstawienie na własny koszt autobusu/pojazdu samochodowego zastępczego w przypadku awarii pojazdu, który zabierze dzieci z wyznaczonych miejsc i dowiezie do szkoły w Szamotułach,d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itp.),f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy; opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi; opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo dowożonych uczniów od momentu odebrania dzieci od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich nauczycielowi/opiekunowi w szkole; pomaga każdemu dziecku zarówno podczas wsiadania jak i wysiadania; Opiekun przy wsiadaniu/wysiadaniu dzieci stoi na zewnątrz i służy pomocą; każdorazowo jako ostatni wchodzi do pojazdu zamyka drzwi i zajmuje miejsce dając kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie konieczności do zatrzymania się; jeżeli zachodzi taka potrzeba przeprowadza dzieci przez jezdnię i przekazuje rodzicom/opiekunom; Dba o porządek, bezpieczeństwo i odpowiednie zachowanie dzieci podczas jazdy; O wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa, choroba dziecka i inne, natychmiast informuje kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego w Dusznikach;i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).Część 3. Świadczenie usług transportowych do Szkół Specjalnych w Poznaniu:1) Realizacja dowozów i odwozów w okresie od 01-09-2023 r. do 30-06-2025 r., natomiast realizacja dowozów w roku wynosi średnio 38 tygodni;2) Dzienna długość trasy wynosi około 188 km;3) Dzieci niepełnosprawne, które realizują obowiązek szkolny dowożone są do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 2 im. Janusza Korczaka w Poznaniu, przy ul. Żniwnej 1 oraz do Szkoły Podstawowej dla Dzieci z Autyzmem w Ośrodku Szkolno-Wychowawczym dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Poznaniu, przy ul Szamarzewskiego 78/82 - zgodnie z wyznaczoną trasą: Duszniki – Sędzinko ul. Szkolna 40A – Wilkowo ul. Poznańska 5/1 – Ceradz Dolny Os. Przy Stawie 5b – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82 – Poznań ul. Żniwna 1 – Duszniki; Duszniki – Poznań ul. Żniwna 1 – Poznań ul. Szamarzewskiego 78/82 – Ceradz Dolny Os. Przy Stawie 5b – Wilkowo ul. Poznańska 5/1 – Sędzinko ul. Szkolna 40A – Duszniki;4) Godziny odbioru uczniów z wyznaczonych miejsc oraz ze szkół zostaną ustalone z Wykonawcą przed rozpoczęciem roku szkolnego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany konfiguracji trasy w zależności od planów lekcji, ustalonych w szkołach;5) W trakcie realizacji umowy na dowóz i odwóz do w/w szkół dopuszcza się zmianę ilości dowożonych dzieci i miejsc odbioru tych dzieci;6) Różnica w ilości przewożonych uczniów nie będzie stanowić roszczeń przewoźnika (Wykonawcy) w stosunku do Zamawiającego. O każdej zmianie Zamawiający poinformuje Wykonawcę w formie e-mailowej lub telefonicznej;7) Wykonawca musi dysponować pojazdem samochodowym o minimalnej ilości miejsc siedzących – 8; 8) Wykaz dowożonych uczniów od dnia 1-09-2023 r., zawierający imię, nazwisko i adres, zostanie przekazany Wykonawcy do dnia 25 sierpnia 2023 r.;9) Dowozy realizowane są zgodnie z organizacją danego roku szkolnego od poniedziałku do piątku;10) Do obowiązków Wykonawcy zamówienia należy:a) dowóz i odwóz dzieci po zakończonych zajęciach ze szkół specjalnych w Poznaniu z i do miejscowości wskazanych w ppkt 3) powyżej w dniu nauki szkolnej,b) wykonywanie przewozów wyłącznie środkami transportu, które spełniają wymagania określone w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym, ustawy o transporcie drogowym oraz innych przepisach; przewozy powinny być realizowane środkami transportu w ilości odpowiedniej do liczby dzieci, miejsc wsiadania i wysiadania oraz godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć; pojazd powinien posiadać tyle miejsc (zgodnie z dowodem rejestracyjnym), aby zabrać jednym kursem wszystkie wykazane dzieci, ogólna liczba dzieci może ulec zmianie w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia,c) podstawienie na własny koszt pojazdu zastępczego w przypadku awarii pojazdu, który zabierze dzieci z wyznaczonych miejsc i dowiezie do szkół w Poznaniu,d) oznakowanie pojazdów zgodnie z obowiązującymi przepisami, e) posiadania podczas wykonywania usługi wszystkich wymaganych dokumentów (m.in.- przegląd techniczny pojazdu, ubezpieczenie NW, OC itp.),f) przestrzeganie godzin przywozów i odwozów,g) niezabieranie osób trzecich na trasach, na których realizowane są dowozy szkolne,h) zapewnienie i pokrycie kosztów opiekuna na każdym kursie wykonywanym dla Zamawiającego, przy zachowaniu następujących wymagań: Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu opiekuna na 7 dni przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu umowy; opiekunem powinna być osoba o wysokiej kulturze osobistej, opanowana, spokojna, a jednocześnie stanowcza, posiadająca dobry stan zdrowia, mająca doświadczenie pracy z dziećmi; preferowane wykształcenie pedagogiczne oraz doświadczenie w pracy z dziećmi; opiekun dba, aby przywozy i odwozy odbywały się trasą według ustalonego harmonogramu; jest odpowiedzialny, za bezpieczeństwo dowożonych uczniów od momentu odebrania dzieci od rodziców/opiekunów do momentu przekazania ich nauczycielowi/opiekunowi w szkole; pomaga każdemu dziecku zarówno podczas wsiadania jak i wysiadania; opiekun przy wsiadaniu/wysiadaniu dzieci stoi na zewnątrz i służy pomocą; każdorazowo jako ostatni wchodzi do pojazdu zamyka drzwi i zajmuje miejsce dając kierowcy sygnał do odjazdu, a w razie konieczności do zatrzymania się; jeżeli zachodzi taka potrzeba przeprowadza dzieci przez jezdnię i przekazuje rodzicom/opiekunom; Dba o porządek, bezpieczeństwo i odpowiednie zachowanie dzieci podczas jazdy; O wszystkich szczególnych sytuacjach, jakie wydarzyły się podczas jazdy np. wypadek, zagrożenie bezpieczeństwa, choroba dziecka i inne, natychmiast informuje kierownika Gminnego Zespołu Oświatowego w Dusznikach;i) posiadanie polisy ubezpieczeniowej, tj. Wykonawca na własny koszt ubezpieczy działalność objętą przedmiotem zamówienia oraz będzie ponosić wyłączną odpowiedzialność wobec osób trzecich, które mogą wyniknąć z prowadzonej działalności przewozowej podczas realizacji przedmiotu zamówienia, w tym na wypadek śmierci lub powstania uszczerbku na zdrowiu; Wykonawca przed zawarciem umowy na realizację przedmiotu zamówienia przedstawi Zamawiającemu polisę ubezpieczeniową na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).3. W przypadku, gdy jednemu Wykonawcy zostanie udzielone zamówienie na dwie lub więcej Części zamówienia, Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca posiadał jedną polisę ubezpieczeniową, zgodnie z wymaganiami opisanymi w Części 1, 2 i 3 ppkt. 10) lit. i) powyżej, na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: IX. Informacja o warunkach udziału w postępowaniu:1. W postępowaniu o zamówienie publiczne może wziąć udział Wykonawca, który spełnia wymagania Zamawiającego określone w niniejszej SWZ oraz nie podlega wykluczeniu, w okolicznościach,o których mowa w art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp i art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, tj.:1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziałuw postępowaniu, określone w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika toz odrębnych przepisów:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:a) posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowegolub posiada aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób wynikającą z ustawy z dnia 06 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2201 ze zm.).Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji szwajcarskiej, zgodnie z ustawą o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej. Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonych w tym zakresie dokumentów.Zamawiający określa niniejszy warunek w odniesieniu do każdej z Części, tj. do Części 1, 2 i 3 zamówienia.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu.1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna wyżej wymieniony warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże,że:a) wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi(w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych uwzględnianie są również usługi nadal wykonywane), o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100) każda, polegające na dowozie dzieci lub młodzieży do szkół;Uwaga!Poprzez przewozy dzieci do szkół – Zamawiający rozumie, przewóz regularny specjalny, tj. niepubliczny przewóz regularny określonej grupy osób, z wyłączeniem innych osób, zgodnie z definicją art. 4 pkt 9) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2022r. poz. 2201 ze zm.).Zamawiający określa niniejszy warunek w odniesieniu do każdej z Części, tj. do Części 1, 2 i 3 zamówienia.b) dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. min. jednym (1) autobusem z liczbą miejsc siedzących co najmniej 60. Pojazd musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny – dopuszczenie do ruchu.Zamawiający określa niniejszy warunek w odniesieniu do Części 1 zamówienia;c) dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. min. jednym (1) autobusem/pojazdem samochodowym z liczbą miejsc siedzących co najmniej 15. Pojazd musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny – dopuszczenie do ruchu.Zamawiający określa niniejszy warunek w odniesieniu do Części 2 zamówienia;d) dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, tj. min. jednym (1) pojazdem samochodowym z liczbą miejsc siedzących co najmniej 8. Pojazd musi posiadać aktualne ubezpieczenie OC oraz dokument potwierdzający prawidłowy stan techniczny – dopuszczenie do ruchu.Zamawiający określa niniejszy warunek w odniesieniu do Części 3 zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-07-26

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach