Gmina Grodziczno ogłasza przetarg
- Adres: 13324 Grodziczno, Grodziczno
- Województwo: warmińsko-mazurskie
- Telefon/fax: tel. 564 729 126 , fax. 564 729 106
- Data zamieszczenia: 2017-07-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
Grodziczno
13324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
tel. 564 729 126, fax. 564 729 106
REGON: 87714202530000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych uczniów - II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych uczniów. 3.2. Usługi transportowe uczniów dotyczą dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do gimnazjów i szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno oraz przewozu dzieci i młodzieży szkolnej nie związanego z dowozem na zajęcia szkolne. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 6 części. 3.4. W częściach nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 3.5. W częściach nr 6 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.6. Miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SIWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy i opiekuna. 3.7. W poszczególnych częściach przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. 3.8. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 3.11. Zamawiający za zrealizowany przedmiot zamówienia do oceny ofert określa: minimalny czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu to 30 minut, maksymalny czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu to 60 minut. 3.12. Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. 3.13. Realizacja części nr 6 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 3.14. Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1, części nr 2, części nr 3, części nr 4 i część nr 5 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2017 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego. 3.15. Czas dowozu i odwozu według tras będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie. 3.16. Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.17. Szczegółowy wykaz tras dotyczący świadczenia usług transportowych, minimalna ilość miejsc siedzących, które musi mieć pojazd a także liczba dzieci i młodzieży dowożona i odwożona na poszczególnych trasach realizowanego przedmiotu zamówienia i ilość kilometrów w danej części określona jest w zał. nr 1 do SIWZ. 3.18. Realizacja części nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5, nr 6 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ Z KIEROWCĄ, W CELU PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG W ELBLĄGU.
Dodano: 2021-01-26 - „Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą”
Dodano: 2021-01-18 - „Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą”
Dodano: 2020-12-08 - Usługa wynajmu autobusów i mikrobusów wraz z kierowcą w celu świadczenia usług przewozowych w krajowym transporcie drogowym
Dodano: 2020-11-10 - Dowożenie dzieci do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach
Dodano: 2020-11-09 - WYKONANIE USŁUG WYNAJMU AUTOBUSÓW I AUTOKARÓW WRAZ Z KIEROWCĄ, W CELU PRZEWOZU OSÓB NA POTRZEBY JEDNOSTEK WOJSKOWYCH BĘDĄCYCH NA ZAOPATRZENIU 21WOG W ELBLĄGU.
Dodano: 2020-11-02 - Dowóz dzieci i młodzieży do szkół
Dodano: 2020-10-05 - Świadczenie usług transportowych
Dodano: 2020-09-25 - Świadczenie usług transportowych
Dodano: 2020-09-02 - Świadczenie usług transportowych
Dodano: 2020-08-06