Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 564 729 126 , fax. 564 729 106
  • Data zamieszczenia: 2020-09-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 564 729 126, fax. 564 729 106
    REGON: 87714202530000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania uczniów z terenu Gminy Grodziczno do szkół i placówek oraz odwozu uczniów niepełnosprawnych ze szkół i placówek do miejsca zamieszkania uczniów z terenu Gminy Grodziczno wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym wymagania dotyczące świadczenia usługi: Świadczenie usług transportowych w zakresie dowozu uczniów niepełnosprawnych z miejsca zamieszkania uczniów z terenu Gminy Grodziczno do Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej w Nowym Mieście Lubawskim ul. Grunwaldzka 60 oraz odwozu uczniów niepełnosprawnych z Niepublicznej Szkoły Podstawowej Specjalnej w Nowym Mieście Lubawskim ul. Grunwaldzka 60 do miejsca zamieszkania uczniów z terenu Gminy Grodziczno wraz z zapewnieniem opieki podczas transportu. Dowóz uczniów będzie się odbywał w godzinach porannych, odwóz uczniów w godzinach popołudniowych. Godziny dowozu i odwozu uczniów będą uzgodnione z Zamawiającym. Transport odbywać się będzie przez 5 dni w tygodniu od poniedziałku do piątku, w dniach świadczenia zajęć edukacyjnych. Zamawiający zastrzega, że dni mogą ulec zmianie. Zamawiający zastrzega, że gdy w danym dniu, kiedy nie będą świadczone usługi transportowe należność nie przysługuje. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia trasy przejazdu samodzielnie, najkrótszą możliwą drogą. Dzienna szacunkowa długość trasy wynosi 66 km. W liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. Trasa dzienna świadczonej usługi transportowej: Dowóz (4 osoby): Boleszyn nr 29 – 1 osoba, Trzcin nr 77 – 1 osoba na wózku, Mroczno nr 215 – 1 osoba, Mroczenko nr 18A – 1 osoba, Nowe Miasto Lubawskie ul. Grunwaldzka 60. Odwóz (4 osoby): Nowe Miasto Lubawskie ul. Grunwaldzka 60, Mroczenko nr 18A – 1 osoba, Mroczno nr 215 – 1 osoba, Trzcin nr 77 – 1 osoba na wózku, Boleszyn nr 29 – 1 osoba. Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej oraz pozostałym osobom. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. Zamawiający określa minimalny czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu, który wynosi 30 minut. Pojazd przewożący uczniów winien posiadać minimum 7 miejsc siedzących, nie licząc miejsca kierowcy i opiekuna oraz winien być wyposażony w pasy bezpieczeństwa i możliwość przewozu ucznia na wózku inwalidzkim. Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy i opiekuna. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej. Składając ofertę Wykonawca musi w kosztach realizacji usługi ująć wszystkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca należność za zrealizowaną usługę otrzyma za faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danej części, nie więcej jednak niż należność za ilość kilometrów w wysokości 66 km dziennie. Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego – Dyrektora szkoły lub placówki, do której uczęszczają uczniowie. Zamawiający dopuszcza wystawienie rachunków/faktur częściowych (miesięcznych). Kierowca i opiekun muszą posiadać odpowiednie uprawnienia, jeżeli prawo tego wymaga. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi przestrzegać zasad związanych z ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się: posiadaniem licencji na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późniejszymi zmianami) lub zezwolenie na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego wydane po dniu 15.08.2013 r. na podstawie i na zasadach określonych w art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym i rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) Nr 1071/2009 z dnia 21.10.2009 r. ustanawiającym wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylającym dyrektywę Rady 96/26/WE ważną na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach