Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych

Gmina Grodziczno ogłasza przetarg

  • Adres: 13-324 Grodziczno, Grodziczno
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 564 729 126 , fax. 564 729 106
  • Data zamieszczenia: 2020-08-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziczno
    Grodziczno
    13-324 Grodziczno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 564 729 126, fax. 564 729 106
    REGON: 87714202530000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodziczno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych. 3.2. Usługi transportowe dotyczą:  dowozu i odwozu uczniów uczęszczających do szkół podstawowych na terenie Gminy Grodziczno,  świadczenia usług transportowych według potrzeb zamawiającego. 3.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. 3.4. W części nr 1 w liczonym limicie kilometrów nie jest liczony dojazd i odjazd środka transportu do i z miejsca wykonywania usługi. Koszt ten jest kosztem Wykonawcy. 3.5. W części nr 2 Wykonawca rozliczany będzie z miejsca wyjazdu i powrotu wyznaczonego przez Zamawiającego. 3.6. W części nr 1, nr 2 miejsca siedzące, o których mowa w niniejszej SIWZ to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy. 3.7. W każdej z części nr 1 przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd z uwagi na przesunięcia czasowe. W części nr 2 przedmiotu zamówienia obsługiwać będzie jeden pojazd. 3.8. W części nr 1 Wykonawca zobowiązany jest do punktualnego dowozu i odwozu uczniów. Wszyscy uczniowie dowiezieni do szkoły muszą być odwiezieni po zakończonych zajęciach. 3.9. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpieczeństwa przewożonym dzieciom i młodzieży szkolnej oraz pozostałym osobom. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia zastępczego środka transportowego w razie awarii pojazdu lub innych przyczyn, którym dokonywany jest transport. Zastępczy środek transportowy musi spełniał warunki dla danej części przedmiotu zamówienia określone w niniejszej SIWZ. 3.11. Zamawiający określa minimalny czas podstawienia zastępczego pojazdu w przypadku awarii środka transportu, który wynosi 30 minut. 3.12. Realizacja części nr 1 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się we wszystkie dni, w których będą odbywać się zajęcia szkolne. 3.13. Realizacja części nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać się będzie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego. 3.14. Czas dowozu i odwozu wg tras w części nr 1 przedmiotu zamówienia będzie podany Wykonawcy, z którym podpisze Zamawiający umowę na realizację usługi, do dnia 31 sierpnia 2020 roku tj. przed rozpoczęciem roku szkolnego lub od dnia podpisania umowy.. 3.15. Czas dowozu i odwozu według tras w części nr 1 będzie dostosowany do realizowanych zajęć edukacyjnych i może ulec zmianie. 3.16. Zamawiający wymaga dokumentowania przejechanych kilometrów. Wykazana ilość kilometrów w rachunku/fakturze nie może przekroczyć ilości kilometrów na danej trasie wykazanej do niniejszego postępowania. Do każdego rachunku/faktury za zrealizowaną usługę musi być dołączone zestawienie potwierdzone przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego. 3.17. Szczegółowy wykaz tras i ich długość w części nr 1 przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ. W części nr 2 przedmiotu zamówienia trasa i jej długość będzie uzgadniana z wykonawcą według potrzeb zamawiającego. Zamawiający określa minimalną ilości miejsc siedzących w pojeździe, którym świadczona jest usługa transportu:  dla części nr 1 - minimum 30 miejsca siedzące,  dla części nr 2 - minimum 49 miejsc siedzących. Miejsca siedzące to liczba miejsc na jaką zarejestrowany jest pojazd bez miejsc stojących oraz miejsca siedzącego dla kierowcy. 3.18. Realizacja części nr 1, nr 2 przedmiotu zamówienia odbywać będzie się drogami o nawierzchni asfaltowej i gruntowej. 3.19. Składając ofertę Wykonawca musi w kosztach realizacji usługi ująć wszystkie wydatki związane z realizacją przedmiotu zamówienia. Wykonawca należność za zrealizowaną usługę otrzyma za faktycznie przejechaną ilość kilometrów w danej części, nie więcej jednak niż należność za ilość kilometrów wykazanych w § 1 ust.3 projektu umowy. 3.20. Wykonawca realizując przedmiot zamówienia musi przestrzegać zasad związanych z ustawą o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60172000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Licencja na wykonanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z ustawą z dnia 06.09.2001 roku o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 z późniejszymi zmianami).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach