Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w terminie od 1 września 2020 roku do 31 sierpnia 2021 roku.

Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów ogłasza przetarg

  • Adres: 02-777 Warszawa, al. Komisji Edukacji Narodowej
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 443 71 01 , fax. 22 443 71 02
  • Data zamieszczenia: 2020-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów
    al. Komisji Edukacji Narodowej 61
    02-777 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 443 71 01, fax. 22 443 71 02
    REGON: 15259640000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych dla uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych w Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy w terminie od 1 września 2020 roku do 31 sierpnia 2021 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: dowóz 53 (prawo opcji do 60) dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Dzielnicy Ursynów - na trasie dom- placówka oświatowa -dom, którzy obowiązek szkolny lub obowiązek nauki realizują w różnego typu placówkach oświatowych dostosowanych do ich niepełnosprawności na terenie m. st. Warszawy i w okolicach Warszawy wraz z zapewnieniem im właściwej opieki w czasie dowożenia w dni zajęć zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021. Przedmiot zamówienia określają: • lista dzieci objętych dowozem Zamawiający informuje, iż wykaz tras dowozu dzieci niepełnosprawnych z terenu Dzielnicy Ursynów, dowożonych przez przewoźnika, stanowi załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia. Został on sporządzony przez Zamawiającego wg stanu wiedzy z dnia wszczęcia postępowania. Po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą będzie on zaktualizowany w przypadku ewentualnych zmian w zakresie liczby dzieci oraz tras. Wskazane w załączniku nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia liczby dzieci zostały określone na podstawie potrzeb Zamawiającego w dniu rozpoczęcia procedury przetargowej i są one planowane do realizacji w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający informuje iż w związku z możliwą zmianą liczby dzieci w okresie realizacji zamówienia Zamawiający: 1) wprowadza prawo opcji, zgodnie z którym Zamawiający może w okresie obowiązywania umowy dokonać zwiększenia liczby dowożonych dzieci do maksymalnej liczby dzieci określonej w poniższej tabeli, a Wykonawca zobowiązany jest świadczyć usługę dowozu tych dzieci po cenach jednostkowych wskazanych w umowie. 2) Lp. Miejsce dowożenia 1. We wszystkie dni nauki do placówek feryjnych Przewidziana liczba dzieci do dowożenia zgodnie z wykazem tras dowozu dzieci 49 Planowana maksymalna liczba dzieci do dowożenia w ramach opcji 53 2. We wszystkie dni nauki do placówek nieferyjnych Przewidziana liczba dzieci do dowożenia zgodnie z wykazem tras dowozu dzieci 4 Planowana maksymalna liczba dzieci do dowożenia w ramach opcji 7 Razem Przewidziana liczba dzieci do dowożenia zgodnie z wykazem tras dowozu dzieci 53 Planowana maksymalna liczba dzieci do dowożenia w ramach opcji 60 1. Opcja zwiększenia liczby dowożonych dzieci będzie dotyczyła dzieci zgłoszonych do transportu na podstawie wniosku rodzica/opiekuna i nie ujętych w wykazie, który otrzyma Wykonawca usługi. Wszelkie zmiany dotyczące zwiększenia lub zmniejszenia liczby dzieci objętych dowożeniem oraz zmian tras dowozu Zamawiający przekaże Wykonawcy usługi w formie pisemnej. 2. W przypadku zgłoszenia dziecka z opcji, transport rozpocznie się w terminie do 7 dni od zgłoszenia. 3. Stawka brutto za dowóz 1 dziecka będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy. Stawka nie będzie podlegać negocjacjom. Zamawiający nie dopuszcza: 1. łączenia w dowozie dzieci z terenu Ursynowa z dowozem dzieci z innych dzielnic, 2. używania przez załogę samochodu ubiorów w kolorze czerwonym z oznakowaniem sanitariusz, ratownik medyczny itp. Zamawiający wymaga od Wykonawcy: • zapewnienia transportu dzieci niepełnosprawnych, minimum 9 oznakowanymi samochodami (widoczne oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: Przejazd dla osób niepełnosprawnych – zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2020r. poz.110) wyprodukowanymi nie wcześniej niż 1 stycznia 2013 r., przystosowanymi pod względem technicznym do przewozu dzieci niepełnosprawnych, w tym co najmniej 4 wyposażonymi w odpowiedni sprzęt ułatwiający wsiadanie i wysiadanie dziecku poruszającemu się na wózku inwalidzkim tj. wind lub najazdów dla wózków oraz pasy do przypinania dzieci znajdujących się na wózkach (nie dopuszcza się transportu samochodami sanitarnymi, karetkami, które zajmują się przewożeniem pacjentów szpitalnych, dializowanych oraz materiału biologicznego); • posiadania obowiązkowego ubezpieczenia komunikacyjnego OC i NW ww. samochodów; • w przypadku awarii samochodu niezwłocznego poinformowania o tym Zamawiającego i podstawienia samochodu zastępczego w czasie wskazanym w ofercie, jednak nie dłuższym niż 60 minut od momentu wystąpienia awarii pojazdu. Czas reakcji Wykonawcy na podstawienie samochodu zastępczego jest jednym z kryterium oceny ofert w przedmiotowym postępowaniu. Szczegółowe informacje zawarte są w SIWZ. • w przypadku zmiany pojazdu zgłoszonego do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o zaistniałej sytuacji. • w okresie obowiązywania umowy zatrudnienia do realizacji przedmiotu zamówienia osób posiadających przeszkolenie w zakresie udzielania pierwszej pomocy, przeszkolenie w zakresie BHP i ppoż oraz niefigurujących w Rejestrze Sprawców Przestępstw na tle Seksualnym zgodnie z Ustawą z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym (Dz. U. 2020 poz.152). • zapewnienia przewożonym dzieciom opiekunów, których zadaniem będzie m.in.:  odbieranie dzieci od rodziców (opiekunów pełnoletnich) spod domu (budynku) i po dowiezieniu do szkoły, jeżeli zajdzie potrzeba pomoc dzieciom w rozbieraniu się, a następnie przekazanie dzieci pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej;  po zakończeniu zajęć odebranie dzieci od uprawnionego pracownika placówki oświatowej, jeżeli zajdzie taka potrzeba pomoc dzieciom w ubraniu się i po dowiezieniu pod dom (budynek) przekazanie dzieci pod opiekę rodziców (opiekunów pełnoletnich); • wyposażenia opiekunów w telefony komórkowe, których numery będą przyporządkowane do poszczególnych tras przewozu dzieci i które zostaną przekazane Zamawiającemu, a po ich zmianie będą natychmiast aktualizowane; • niełączenia funkcji kierowcy i opiekuna; • w przypadku pracy szkoły w systemie dwuzmianowym Wykonawca jest zobowiązany dostosować wykonanie usługi do planu zajęć lekcyjnych dziecka i dowozić dziecko w systemie dwuzmianowym; • Wykonawca ma obowiązek stworzyć optymalny rozkład jazdy, mając na uwadze jak najkrótszy czas przebywania dzieci w podróży i jak najkrótsze oczekiwanie w szkole na rozpoczęcie zajęć i na transport powrotny z uwzględnieniem następujących warunków: a) uczniowie powinni zostać dowiezieni do świetlicy lub bezpośrednio do szkoły w takim czasie, aby mogli rozpocząć zajęcia zgodnie z planem. Dowiezienie dzieci nastąpi nie wcześniej niż po otwarciu świetlicy szkolnej, a odebranie ich nastąpi po zajęciach, bez zbędnego oczekiwania i przed zamknięciem świetlicy szkolnej ; b) w jednym samochodzie może być przewożonych do 6 dzieci. Wykonawca może zwiększyć liczbę dzieci w samochodzie pod warunkiem że czas przebywania dzieci w podróży winien być możliwie jak najkrótszy i nie dłuższy niż 1,5 godziny w jedną stronę (tj. od momentu odebrania dziecka od rodzica/opiekuna prawnego do czasu przekazania do pod opiekę uprawnionego pracownika placówki oświatowej); • Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo osób i mienia podczas wykonywania usług przewozu osób. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku, których nastąpi szkoda materialna, uszkodzenie ciała czy śmierć, spowodowana działalnością Wykonawcy; • Wykonawca musi zrealizować zamówienie zgodnie z przepisami prawa w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (Dz.U.2019 poz. 2140 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz.U 2020r. poz.110) oraz ustawą z dnia 15 listopada 1984 r. prawo przewozowe (Dz.U. z 2020 r. poz. 8 z późn. zm.). • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na czas realizacji przedmiotu umowy na sumę nie niższą niż wartość wynagrodzenia określonego w § 6 ust.1 umowy. Informacja dotycząca zastosowania klauzuli społecznej 1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r., Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) 2. Zamawiający na podstawie art.29 ust. 3austawy z dnia 29 stycznia 2014r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) wymaga, aby do realizacji niniejszego zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę osoby do wykonywania czynności kierowcy i opiekuna. 3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób. 4. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu pracy, o którym mowa powyżej, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań wynikających z zastosowania klauzuli społecznej oraz sankcje z tytułu niespełniania tych wymagań zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa ww. treść stanowiąca jednocześnie załącznik nr 9 do SIWZ oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ; b) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1b do SIWZ INFORMACJE DODATKOWE: 1. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie będzie realizowane we wszystkie dni nauki szkolnej od 1.09.2020 r. do 31.08.2021 r. Wykonawca będzie realizował usługę transportową we wszystkie dni nauki szkolnej zgodnie z kalendarzem roku szkolnego 2020/2021 tj. 1. przez 188 dni, od 1.09.2020 do 25.06.2021 r. (placówki feryjne). Uwzględniona tu jest przerwa 10 dniowa na okres ferii zimowych 18-29.01.2021 r. 2. przez 254 dni, od 1.09.2020 do 31.08.2021 r. (placówki nieferyjne). 2. Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę: 952.393,62 złotych brutto.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60130000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 20 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Za spełniających warunki udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy wykażą, że posiadają aktualną licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób, obejmującą co najmniej obszar m.st. Warszawy, zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 2140 ze. zm.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów wymaganych w postępowaniu: 1. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego do złożenia przez każdego Wykonawcę wraz z ofertą: 1) Dla wykonawców składających ofertę w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a) SIWZ. Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.1. SIWZ. a) Wypełnionego elektronicznego formularza ofertowego dostępnego i generowanego poprzez Platformę b) Wypełnionego formularza cenowego - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1b do SIWZ. c) wypełnionego formularza „kryteria pozacenowe” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ – w przypadku w którym wykonawca będzie chciał uzyskać dodatkowe punkty w kryteriach „czas reakcji” oraz „parametry techniczne pojazdów”. Niezłożenie ww. formularza nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. d) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz - zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; f) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; g) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); h) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1.1) lit. h) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.1) lit. e) i f) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2) Dla wykonawców składających ofertę w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b) SIWZ . Uwaga! Forma w jakiej należy złożyć niżej wymienione dokumenty została określona w pkt. 14.2. SIWZ. a) wypełnionego Formularza oferty - wg wzoru określonego w Załączniku nr 1a do SIWZ; b) wypełnionego formularza cenowego – wg wzoru określonego w Załączniku nr 1b do SIWZ. c) wypełnionego formularza „kryteria pozacenowe” zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1c do SIWZ – w przypadku w którym wykonawca będzie chciał uzyskać dodatkowe punkty w kryteriach „czas reakcji” oraz „parametry techniczne pojazdów”. Niezłożenie ww. formularza nie będzie skutkowało odrzuceniem oferty. d) potwierdzenia wniesienia wadium jeśli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniądz - zgodnie z zapisami pkt 13 SIWZ; e) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ; f) aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia Wykonawcy, stanowiącego wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ; g) dokument zawierający dane aktualne na dzień składania ofert potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej); h) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: • zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; • sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; • czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - o ile powyższe informacje nie wynikają z dokumentu, o którym mowa w pkt 10.1) lit. h) SIWZ. Uwaga! Informację o podmiotach, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 10.1.2) lit. e) i f) SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej W terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na Platformie) informacji z otwarcia ofert, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych Wykonawca zagraniczny składa dokumenty zgodnie z zapisami pkt. 9 i 10 SIWZ, ze szczególnym uwzględnieniem, aby dokumenty złożone wraz z ofertą potwierdzały, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 5. Oferta wspólna: Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tj. spółki cywilne lub konsorcja (tj. dwóch lub więcej Wykonawców) w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. 2) Oryginał pełnomocnictwa:  opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub kopia potwierdzona notarialnie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza - w przypadku składania oferty w formie elektronicznej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. a), lub  oryginał pełnomocnictwa lub kopii potwierdzonej notarialnie - w przypadku składania oferty w formie pisemnej, o której mowa w pkt. 3.3) lit. b), powinien był załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: • postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, • wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, • ustanowionego Pełnomocnika oraz zakresu jego umocowania. 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym nie jest wymagany podpis pełnomocnika. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców. 4) W odniesieniu do warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców (nie musi ich spełniać każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną osobno). 5) Oświadczenia, wykazy lub formularze sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców Pełnomocnik lub wszyscy Wykonawcy wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 6) Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 10.1.1) lit. e), 10.1.2) lit. e) i 10.2) SIWZ każdy z uczestników oferty wspólnej składa indywidualnie. 7) Kopie dokumentów dotyczące Wykonawcy (członka konsorcjum) muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę, którego one dotyczą lub przez pełnomocnika. 8) Pozostałe kopie dokumentów, inne niż wymienione w pkt. 12.6) SIWZ, muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Pełnomocnika lub wszystkich Wykonawców. 9) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach