Przetargi.pl
Świadczenie usług transportowych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój

Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 33-380 Krynica-Zdrój, ul. Nowotarskiego 9/4
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 018 4712395 , fax. 018 4715081
  • Data zamieszczenia: 2013-12-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uzdrowisko Krynica - Żegiestów S.A.
    ul. Nowotarskiego 9/4 9/4
    33-380 Krynica-Zdrój, woj. małopolskie
    tel. 018 4712395, fax. 018 4715081
    REGON: 49190027500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ukz-uzdrowisko.krynica.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług transportowych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych dla Spółki Akcyjnej Uzdrowisko Krynica-Żegiestów ul. Nowotarskiego 9/4; 33-380 Krynica Zdrój w okresie 13 miesięcy od dnia 1 stycznia 2014 r. według poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 - transport rzeczy między magazynami Zamawiającego w Bochni 32-700, ul. Na Buczków 1 i w Krynicy-Zdrój 33-380, ul. Nowotarskiego 9/4; Pakiet nr 2 - transport rzeczy ładunków cało pojazdowych w poszczególnych kierunkach: 1)woj. małopolskie- ok. 90 000 km - 0- 3 ładunków/dzień- co stanowi 51 % wartości całego pakietu 2)woj. wielkopolskie - ok. 16 000 km - 1-3 ładunków/m-c- co stanowi 9 %wartości całego pakietu 3)woj. mazowieckie - ok. 20 000 km - 1- 4 ładunków/m-c - co stanowi 12 % wartości całego pakietu 4)woj. łódzkie - ok. 30 000 km - 1- 2 ładunków/tydzień- co stanowi 17 % wartości całego pakietu 5)woj. podkarpackie - ok. 2 500 km - 0-1 ładunek/m-c - co stanowi 1 % wartości całego pakietu 6)woj. śląskie - ok. 15 000 km - 2-5 ładunków/m-c- co stanowi 9 % wartości całego pakietu 7)woj. pozostałe - ok. 3 000 km - 0-1 ładunek/m-c- co stanowi 1 %wartości całego pakietu Pakiet nr 3 - transport rzeczy ładunków drobnicowych 2. 50-60% zamówienia realizowane będzie w miesiącach: czerwiec, lipiec, sierpień. Miejsca dostawy oraz ilość przewozów stanowią dane orientacyjne, które w trakcie realizacji umowy mogą ulec zmianie. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.1.Przedmiotem zamówienia są usługi transportowe dla UKŻ S.A. z siedzibą w Krynicy Zdroju zestawami wielotonowymi specjalistycznymi do przewozu artykułów spożywczych, szczegółowy wykaz produktów i opakowań w załączniku nr 6 zwanych dalej produktami lub towarem Zamawiającego 3.2.Zamawiający wymaga aby transport towarów i produktów odbywał się: Pakiet nr 1 FRACHT - transport 30-33 palet między magazynami Zamawiającego w Krynicy Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4 i w Bochni 32-700, ul. Na Buczków 1 Pakiet nr 2: z podziałem na strefy, od których Zamawiający uzależnia stawkę za kilometr - strefa A - 0 - 200 km w jedną stronę - strefa B - 0 -200 km w kółku - strefa C - 201 - 500 km w jedną stronę - strefa D - 201-500 km w kółku - strefa E - powyżej 500 km w jedną stronę - strefa F - powyżej 500 km w kółku Strefy liczone będą od miejsca załadunku towaru. Pakiet nr 3: z podziałem na ilości palet wysyłanych oraz odległości dostawy od miejsca załadunku, od których Zamawiający uzależnia stawkę za 1 paletę: A - 1 do 3 palet do 500 km B - 1 do 3 palet powyżej 500 km C - 4 do 6 palet do 500 km D - 4 do 6 palet powyżej 500 km E - 7 do 10 palet do 500 km F - 7 do 10 palet powyżej 500 km G - 11 do 15 palet do 500 km H - 11 do 15 palet powyżej 500 km 3.3. Zasady realizowania zamówienia : 1. Przesyłki nadane do przewozu (poza pustymi, zwrotnymi paletami drewnianymi typu EPAL i CHEP o wymiarach 1200mm x 800mm) umieszczone zostaną przez Zamawiającego na paletach drewnianych typu EPAL o wymiarach 1200mm x 800mm oraz na paletach niezwrotnych typu CHEP o wymiarach 1200 mm x 800 mm, a następnie zafoliowane i zabezpieczone taśmą, w sposób uniemożliwiający ich przemieszczenie podczas transportu, a jednocześnie umożliwiający ich załadunek. 2. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia przyjmowanych do przewozu przesyłek, ich stanu ilościowego i jakościowego oraz opakowania, a w stosunku do przyjmowanych do przewozu opakowań zwrotnych palet drewnianych typu EPAL zobowiązany będzie także do sprawdzenia także ich zgodności z normą (PN-M-78216 - UIC 435-2). W razie stwierdzenia w tym względzie nieprawidłowości, które mogłyby narazić przesyłkę na uszkodzenie Wykonawca jest zobowiązany do wpisania odpowiedniego zastrzeżenia w dokumencie przewozu. 3. Od momentu przyjęcia przez Wykonawcę przesyłki do przewozu ponosi on odpowiedzialność za pogorszenie stanu przesyłki lub utratę przesyłki w toku procesu transportowego. 4. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego (lub odbiorcy po nadejściu przesyłki do miejsca oznaczenia) niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przewozu, w szczególności utraty, ubytku, uszkodzenia, zniszczenia przesyłki lub jej części zostanie sporządzony protokół przy udziale Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Jeżeli Wykonawca odmówi udziału przy sporządzaniu protokołu lub odmówi jego podpisania protokół sporządza Zamawiający samodzielnie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do naprawienia wynikłej szkody, w terminie do 3 dni od dnia sporządzenia protokołu stwierdzającego niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy przewozu, w szczególności do zapłaty odszkodowania w wysokości odpowiadającej aktualnej wartości przesyłki lub jej części, ustalanej na dzień załadunku przesyłki i w oparciu o cennik Zamawiającego. 5. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego wad w przewożonych przez Wykonawcę opakowaniach zwrotnych, w szczególności co do stanu ilościowego, jakościowego lub zgodności z normą (PN-M-78216 - UIC 435-2) zostanie sporządzony protokół przy udziale Wykonawcy lub osoby przez niego upoważnionej. Jeżeli Wykonawca odmówi udziału przy sporządzaniu protokołu lub odmówi jego podpisania protokół sporządza Zamawiający samodzielnie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia opakowań zwrotnych wolnych od wad w terminie do 3 dni od dnia sporządzenia protokołu stwierdzającego wady lub zobowiązany będzie do zapłaty kary umownej, o której mowa w §14 ust. 1 pkt 4 wzoru umowy. (Zał. Nr 5) 6. Jednostki transportowe mają być przystosowane do przewozu artykułów spożywczych - naczepy posiadające aktualne książki kontroli sanitarnej. 7. Jednostki transportowe podstawione przez Wykonawcę muszą zabezpieczyć temperaturę przewożonego towaru w przedziale od 4 do 20 stopni Celsjusza 8. Rozliczanie kilometrów i ustalanie tras wg danych ze strony https://maps.google.pl/ lub innej podobnego typu. W przypadku rozbieżności po stronie Wykonawcy leży uzasadnienie rozbieżności i zatwierdzenie ich przez Zamawiającego. 9. Wykonawca powinien posiadać Ubezpieczenie OC Przewoźnika i Spedytora w ruchu krajowym na kwotę 200 000 zł Polisy ubezpieczeniowe w tym zakresie wybrany Wykonawca przedłoży przed podpisaniem umowy z Zamawiającym. 10. Każde zapotrzebowanie transportowe będzie składane na 12 godzin przez terminem załadunku i będzie zawierało co najmniej: adres nadawcy i odbiorcy przesyłki, miejsce przeznaczenia przesyłki, oznaczenie przesyłki, ilości przesyłki, miejsce, datę i godzinę przyjęcia (załadunku, przeładunku, doładunku) przesyłki do przewozu, termin przewozu (rozładunku). Zamawiający zastrzega sobie możliwość kilku miejsc rozładunku, załadunku produktów do przewozu -dotyczy Pakietu r 2. 11. Załadunek produktów do przewozu będzie następował w: 1) magazynie Zamawiającego w miejscowości Krynica-Zdrój, ul. Nowotarskiego 9/4; 2) magazynie Zamawiającego inny niż w Krynicy Zdrój tj. w Bochni 32-700, ul. Na Buczków 1. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość doładunku i przeładunku produktów do przewozu w miejscach, o których mowa powyżej. 13. Wykonawca jest zobowiązany podstawić we wskazanym w zapotrzebowaniu transportowym miejscu i czasie odpowiedni samochód gotowy do załadunku. W przypadku nie podstawienia w wyznaczonym terminie i pod wskazany adres Zamawiający ma prawo każdorazowo wynająć innego przewoźnika, a wszelkimi kosztami związanymi z tą operacją obciążyć Wykonawcę. 14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ustalenia tras w jednym jak i też w dwóch kierunkach. 15. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać przesyłki w terminie i do miejsca określonego w zapotrzebowaniu transportowym. 16. Wykonawca każdorazowo zobowiązany będzie do podania imienia i nazwiska, nr rejestracyjnego pojazdu oraz numeru telefonu komórkowego swojego pracownika - kierowcy, przez którego zostanie wykonany przewóz. 17. Kierowca, przez cały czas przewozu musi być dostępny pod wskazanym numerem telefonu i jest zobowiązany informować Zamawiającego o każdej przeszkodzie, która może spowodować opóźnienie w przewiezieniu lub uszkodzenie przesyłki. 18. Kierowca jest zobowiązany uczestniczyć w rozładunku towaru i porównać zgodność dostarczonej przesyłki z zapotrzebowaniem transportowym. W przypadku stwierdzonych niezgodności, kierowca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić o nich Zamawiającego. 19. Wykonawca jest zobowiązany zagwarantować raz w tygodniu bezpłatny transport 30-33 palet towaru z magazynu w Bochni 32-700 , ul. Na Buczków 1 do magazynu Zamawiającego w Krynicy Zdroju, ul. Nowotarskiego 9/4 -dotyczy Pakietu nr 1 3.4. Wykonawca zobowiązuje się do zachowania na stałym poziomie cen za kilometr lub trasę podanych w ofercie do dnia 30.06.2014 roku. 3.4.1. Ceny podane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej nie mogą ulec zmianie do dnia 30.06.2014 roku. Po tym okresie w przypadku zmiany średniej ceny rynkowej paliw w porównaniu do ceny z miesiąca podpisania umowy, każda ze stron może żądać odpowiedniego zmniejszenia bądź zwiększenia cen podanych w ofercie przetargowej o wartość odpowiadającą procentowej zmianie ceny detalicznej paliwa, jeżeli wartość ta przekracza 15%. Zmiany cen rynkowych paliw będą ustalane w oparciu o kwartalny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych w poz. Transport w tym paliwa do prywatnych środków transportu publikowany przez GUS. 3.5. Usługi sukcesywnie wykonywane przez okres od dnia 01.01.2014 roku do 31.01.2015 roku, z tym że nie dłużej niż do wyczerpania całkowitej wartości zamówienia, wg zapotrzebowań Zamawiającego. 3.5.1. Zamawiający w trakcie realizacji zamówienia dopuszcza możliwość przedmiotowej zmiany ilości do 20 % określonej w opisie przedmiotu zamówienia . Z tego względu Wykonawcy nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu zmniejszenia lub zwiększenia zamówienia w określonej powyżej granicy. 3.6.Przewóz i przechowywanie : 3.6.1.Przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z ustawą z dnia 25.08.2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t.j.: Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zm.), Rozporządzeniem WE 852/2001 parlamentu europejskiego i Rady z 29 kwietnia 2004 r w sprawie higieny środków spożywczych (zał.nr 2 do rozp.). 3.6.2. W przypadku pakietów nr 1 i 2 przewóz produktów odbywać się będzie -specjalistycznymi zestawami wielotonowymi. Każdy zespół, pojazd musi posiadać aktualną książkę kontroli sanitarnej i musi być dostosowany do przewozu środków spożywczych. 3.6.3. W przypadku pakietu nr 3 przewóz produktów odbywać się będzie specjalistycznymi pojazdami wielotonowymi. Każdy pojazd, pojazd musi posiadać aktualną książkę kontroli sanitarnej i musi być dostosowany do przewozu środków spożywczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 601000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 13 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - pakiet nr 1- 4.000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych), - pakiet nr 2 - 12.000,00 zł. (słownie: dwanaście tysięcy złotych), - pakiet nr 3 - 3.000,00 zł. (słownie: trzy tysiące złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-krynica-zegiestow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach