Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu ogłasza przetarg
- Adres: 22-200 Włodawa,
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5913286 , fax. 082 5913324
- Data zamieszczenia: 2009-11-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Gruźlicy i Chorób Płuc w Adampolu
22-200 Włodawa, woj. lubelskie
tel. 082 5913286, fax. 082 5913324
REGON: 11019741100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/25
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług transportowych w zakresie: - transport chorych, - transport zaopatrzenia artykułów spożywczych i technicznych, - transport osobowy. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Transport chorych karetką do innych placówek służby zdrowia, lub pod wskazany adres - na zamówienie Zamawiającego 2. Transport zaopatrzenia - dwa razy w tygodniu, w zależności od potrzeb Zamawiającego. 3. Transport osobowy dla potrzeb administracyjnych - na zamówienie Zamawiającego - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 600000008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się oferenci, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym przedmiotem niniejszego postępowania; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustaw pzp. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Ocena spełnienia ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formuła spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty: 1) dokumenty wymagane: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych, - oświadczenie o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu składane na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy P.z.p. /wg załącznika Nr 2 do SIWZ./ - dokumenty potwierdzający obowiązkowe ubezpieczenie pojazdów OC oraz ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków pasażerów i AC 2) dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej -umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/25
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rybczewicach w roku szkolnym 2016/2017
Dodano: 2016-07-26 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Izbica w okresie 1 wrzesień 2016r - 31 grudzień 2016r.
Dodano: 2016-06-08 - Przetarg nieograniczony na usługi transportu sanitarnego (znak sprawy 67/15)
Dodano: 2015-11-10 - Zorganizowanie dowozu i odwozu uczniów do szkół na terenie gminy Kłoczew w formie zakupu biletów miesięcznych w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-07-07 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rybczewicach w roku szkolnym 2015/2016
Dodano: 2015-06-26 - Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Izbica w roku szkolnym 2015/2016.
Dodano: 2015-06-22 - Przetarg nieograniczony na usługi transportu sanitarnego (znak sprawy 79/14)
Dodano: 2014-12-02 - Dowóz uczniów do Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Rybczewicach w roku szkolnym 2014/2015
Dodano: 2014-07-09 - SOSW/380/1/2013 -Dowóz niepełnosprawnych uczniów wraz z opieką nad nimi, zamieszkałych na terenie Lublina do SOSW dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych na trasie dom - szkoła - dom w roku 2014
Dodano: 2013-12-04 - świadczenie usług transportowych
Dodano: 2013-11-27