Przetargi.pl
Zamównienie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia serwerowni na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku

Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Obwodowa 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8843488 , fax. 081 8264157
  • Data zamieszczenia: 2009-11-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
    ul. Obwodowa 1 1
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8843488, fax. 081 8264157
    REGON: 43102933000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://kppsp-krasnik.netbip.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamównienie w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę i montaż wyposażenia serwerowni na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa i montaż wyposażenia serwerowni na potrzeby Centrum Powiadamiania Ratunkowego dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Kraśniku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 488220006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga: | - realizacji w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum 3 dostaw serwerów, wyposażenia serwerowni na łączną kwotę minimum 80 000 złotych lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty. Wymagane podanie wartości przedmiotu zamówienia, data wykonania, odbiorca wraz z załączonymi dokumentami (referencje) potwierdzającymi , że dostawy zostały wykonane należycie. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; jako warunek udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 80 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty. 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2.1 W wypadku tym, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2.2 Do Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy o wykonawcach ubiegających się indywidualnie o udzielenie zamówienia. Warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp Wykonawcy spełniają łącznie, natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp musi spełniać każdy z Wykonawców. 2.3 W przypadku wyboru oferty Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawcy dostarczą umowę regulującą ich współpracę. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się Wykonawców: - którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, - którzy wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych Wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, - którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, - którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych 4. Zamawiający odrzuca ofertę Wykonawcy: - która jest niezgodną z ustawą, - której treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, - której złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, - zawierającą błędy w obliczeniu ceny, - jeżeli Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne Wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: Dokumenty wymagane: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - Załącznik Nr 3 do SIWZ, - Parafowany na każdej stronie wzór umowy - Załącznik Nr 5 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 3 dostaw serwerów, wyposażenia serwerowni na łączną kwotę minimum 80 000 złotych lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu Narodowego Banku Polskiego w dniu sporządzenia oferty. Wymagane podanie wartości przedmiotu zamówienia, data wykonania, odbiorca wraz z załączonymi dokumentami (referencje) potwierdzającymi , że dostawy zostały wykonane należycie. Załącznik Nr 4 do SIWZ. C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: - Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 80 000 PLN lub jej równowartość wyrażoną w innej walucie wg kursu NBP obowiązującego w dniu sporządzenia oferty D. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: -Nie dotyczy E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4) w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Prawa zamówień publicznych - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, b. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt a, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa w pkt a ppkt. 1 i 3 oraz zastępujące je dokumenty wymienione w pkt b powinny być wystawione nie wcześniej ni 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt a ppkt 2 oraz zastępujący go dokument wymieniony w pkt b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem /za zgodność z oryginałem/.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://kppsp-krasnik.netbip.pl/ oraz http://www.straz.krasnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach