Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej

Jednostka Wojskowa 4430 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2831626 , fax. 061 2831802
  • Data zamieszczenia: 2012-01-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4430
    ul. Sikorskiego 2 2
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2831626, fax. 061 2831802
    REGON: 63243205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdow.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa MON

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii stacjonarnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telefonii publicznej dla jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym JW. 4430 Śrem. w oparciu o łącza cyfrowe ISDN w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii. 3. Wymagania stawiane wykonawcy: a. Wykonawca jest odpowiedzialny za zapewnienie jakości, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi dla przedmiotu zamówienia, określonymi przez ITU-T. b. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji usług. c. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. d. Wykonawca zapewni jednakową stawkę za połączenie dla wszystkich lokalizacji. e. Wykonawca dostarczy biling do każdej faktury w wersji elektronicznej w cenie usługi. 4. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 5 części. Część Nr 1 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Malbork; Część nr 2 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Lidzbark Warmiński; Część Nr 3 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Lipowiec; Część Nr 4 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Mińsk Mazowiecki; Część nr 5 - świadczenie publicznych usług telefonicznych w oparciu o ISDN w Węźle Teleinformatycznym Grójec; 5. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymaganiom technicznym określonym w SIWZ oraz spełniać niżej wymienione warunki: 5.1 Dla części nr 1÷5 zamawiający wymaga aby : 5.1.1 świadczenie usług telefonii publicznej w oparciu o ISDN odbywało się w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii na trakcie cyfrowym (sygnalizacja DSS1 lub R2) o parametrach przedstawionych w Tabeli nr 1 znajdującej się w SIWZ 5.1.2 w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej świadczone były usługi dodatkowe: CLIP - prezentacja numeru; COLP - prezentacja numeru abonenta dołączonego; MCID - identyfikacja połączeń złośliwych. 5.1.3 wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił bezpośrednie połączenie z numerami wewnętrznymi DDI - ilość zgodnie z Tabelą nr 1 w pkt. 5.1.1; 5.1.4 wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił rozliczanie sekundowe abonentów wewnętrznych centrali zamawiającego, według jednakowych stawek opłat za połączenie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia; 5.1.5 wykonawca zaoferował zamawiającemu plan taryfowy, dla którego dla połączeń lokalnych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci telefonii komórkowych realizowana będzie taryfikacja sekundowa bez opłat za inicjację połączenia; 5.1.6 wykonawca zapewnił bezpłatną realizację połączenia do służb alarmowych (Policji 997, Straży Pożarnej 998, Pogotowia Ratunkowego 999, numeru alarmowego 112) w przedmiotowych lokalizacjach lub miejscowości najbliższej przedmiotowym lokalizacjom; 5.1.7 wykonawca zapewnił ciągłość świadczenia usługi i aby wykonawca na dzień rozpoczęcia świadczenia usług dysponował Punktem Styku Sieci - połączenia publicznej sieci telekomunikacyjnej z siecią wojskowego systemu telekomunikacyjnego w lokalizacji dla której złoży ofertę. Usługa świadczona jest z wykorzystaniem sygnalizacji DSS1 lub R2; 5.1.8 koszty przeniesienia numerów DDI od dotychczasowego operatora lub ich uruchomienia poniósł Wykonawca; 5.1.9 wykonawca do dnia 15-go każdego miesiąca w ramach opłaty abonamentowej dostarczał w formie elektronicznej, na wskazany adres poczty elektronicznej, comiesięczne szczegółowe wykazy połączeń z wyszczególnieniem abonentów wewnętrznych centrali zamawiającego jeżeli umożliwiają to warunki techniczne; 5.1.10 szczegółowy wykaz połączeń w formie elektronicznej był w formacie xsl (EXCEL) stałe kolumny. Pliki muszą zawierać szczegółowe informacje dotyczące wykonanych rozmów: datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS (data i godzina mogą występować w osobnych polach); numer abonenta A - wykonującego połączenie (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); numer abonenta B - docelowego (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); czas połączenia w sekundach lub w formacie HH:MM:SS; kwota netto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); kwota brutto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 0,01zł); rekord taryfikacyjny może zostać uzupełniony o dodatkowe, opcjonalne pola zawierające np. opis kierunku lub inne informacje. 5.1.11 wykonawca za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca dostarczy oryginał faktury VAT dla każdej części oddzielnie (w przypadku kilku części realizowanych w jednym Rejonie Odpowiedzialności - na jednej fakturze) z 30-to dniowym terminem płatności od daty dostarczenia do użytkownika na adres podany umowie; 5.1.12 faktura korygująca zostanie wystawiona maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze; 5.1.13 w przypadku awarii lub usterki wykonawca zobowiązuje się usunąć ją na własny koszt w ciągu 24 godzin od przyjęcia zgłoszenia; 5.1.14 koszty związane z dojazdem na świadczenie usług serwisowych ponosi wykonawca. 6. Zamawiający określa akceptowalny poziom błędu naliczenia czasu rozmowy (kosztów rozmowy) pomiędzy taryfikacją Operatora a taryfikacją Użytkownika do wysokości 3%, w przypadku niezgodności Użytkownik powoła komisję wewnętrzną w celu wyjaśnienia różnicy i prześle wnioski w formie reklamacji w terminie 14 dni roboczych do Operatora.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdow.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach