Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii publicznej (stacjonarnej).

Jednostka Wojskowa 4430 ogłasza przetarg

  • Adres: 63-100 Śrem, ul. Sikorskiego 2
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 2831626 , fax. 061 2831802
  • Data zamieszczenia: 2014-07-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4430
    ul. Sikorskiego 2 2
    63-100 Śrem, woj. wielkopolskie
    tel. 061 2831626, fax. 061 2831802
    REGON: 63243205500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.6bdowsp.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka budżetowa MON.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii publicznej (stacjonarnej).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie stacjonarnej usługi telefonii publicznej dla jednostki wojskowej, umożliwiający realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii w oparciu o ISDN dla JW 2823w lokalizacji Poznań Babki; Zamawiający wymaga aby: 1) świadczenie usług telekomunikacyjnych było realizowane za pomocą dostępu ISDN PRI z sygnalizacją DSS1, z usługą DDI, z numeracją zgodnie z Tabelą nr 1 w SIWZ; 2) świadczenie usług telefonii publicznej w oparciu o łącza cyfrowe odbywało się w sposób ciągły umożliwiający realizację połączeń lokalnych, strefowych, międzystrefowych, międzynarodowych, do sieci komórkowych i satelitarnych oraz infolinii na trakcie cyfrowym o parametrach wyszczególnionych w Tabeli nr 1 w SIWZ; Zamawiający nie dopuszcza świadczenia usługi transmisji głosu, realizowanej za pośrednictwem dostępów ISDN PRI, opartej o przesył w sieciach IP oraz sieciach pakietowych (np.: Frame Realay, ATM); Wykonawca zobowiązany jest do: - świadczenia usług w ramach miesięcznej opłaty abonamentowej: CLIP - prezentacja numeru; COLP - prezentacja numeru abonenta dołączonego; MCID - identyfikacja połączeń złośliwych. - realizacji bezpośrednich połączeń z numerami wewnętrznymi DDI - (ilość zgodnie z Tabelą nr 1 w SIWZ); - realizacji sekundowego rozliczania abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego, według jednakowych stawek opłat za połączenie przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia; - realizacji połączeń bez opłat za inicjację połączenia; - zapewnienia bezpłatnego dostępu do służb ratowniczych (Policji 997, Straży Pożarnej 998, Pogotowia Ratunkowego 999, numeru alarmowego 112) w przedmiotowych lokalizacjach lub miejscowości najbliższej przedmiotowym lokalizacjom; - zapewnienia na wniosek Zamawiającego bezpłatnego zablokowania możliwości wykonywania połączeń i realizacji usług nie ujętych w Tabeli nr 5 (Kryteria oceny ofert); - zapewnienia ciągłości świadczenia usług (zgodnie z Tabelą nr 4); - zapoznania się z warunkami technicznymi i infrastrukturą telekomunikacyjną Zamawiającego w zakresie umożliwiającym realizację zamówienia przed złożeniem oferty; - posiadania umowy ramowej z MON, lub zezwolenia organizatora systemu CA-MON w RON na użycie/dostosowanie własnej lub dzierżawionej infrastruktury telekomunikacyjnej gwarantującej realizację usługi/zadania; - Przedstawiciele Wykonawcy wykonujący prace w obiektach Zamawiającego posiadali poświadczenie bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej POUFNE ; - konfiguracji własnej centrali w porozumieniu z obsługą techniczną Zamawiającego co najmniej jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem okresu obowiązywania umowy celem sprawdzenia poprawności realizacji połączeń do/z centrali Wykonawcy - (po sprawdzeniu poprawności działania usługi, do czasu rozpoczęcia okresu obowiązywania umowy, Zamawiający zablokuje możliwość wykonywania połączeń); - przekazania Zamawiającemu dla każdej lokalizacji numeru identyfikacyjnego łącza cyfrowego stosowanego przez Wykonawcę; - dysponowania na jeden dzień roboczy przed rozpoczęciem świadczenia usług Punktem Styku Sieci (PSS) - połączenia publicznej sieci telekomunikacyjnej z siecią systemu telekomunikacyjnego Zamawiającego w lokalizacji dla której złoży ofertę ; - poniesienia kosztów wyposażenia i konfiguracji central abonenckich Zamawiającego w przypadku braku możliwości technicznych współpracy urządzeń obu Stron; - przeprowadzenia wszelkich formalności związanych z przeniesieniem numerów DDI od obecnego operatora na podstawie pełnomocnictwa udzielonego przez Zamawiającego (proces ten nie może zakłócić funkcjonowania usługi u obecnego operatora); - poniesienia wszelkich kosztów związanych z przeniesieniem numerów DDI od dotychczasowego operatora i ich uruchomienia; - rozliczania usług nie wymienionych w ofercie zgodnie z zaproponowanym planem taryfowym usług świadczonych na rynku biznesowym, stanowiącym załącznik do oferty i umowy; - zaproponowania w przedstawionej ofercie cen nie wyższych niż w aktualnie obowiązujących cennikach wykonawcy; - przedstawienia protokołu odbioru usługi oraz uzyskania podpisu przedstawiciela zamawiającego potwierdzającego poprawność jej funkcjonowania (zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy); - dostarczania do dnia 15-go każdego miesiąca w ramach opłaty abonamentowej w formie elektronicznej, na wskazane adresy poczty elektronicznej, comiesięcznego szczegółowego wykazu połączeń (za poprzedni okres rozliczeniowy) z wyszczególnieniem abonentów wewnętrznych centrali Zamawiającego; - dostarczania szczegółowego wykazu połączeń w formie elektronicznej w formacie *.xls lub *.xlsx stałe kolumny. Pliki muszą zawierać szczegółowe informacje dotyczące wykonanych rozmów: datę i godzinę rozpoczęcia rozmowy w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS (data i godzina mogą występować w osobnych polach); numer wewnętrzny abonenta A - wykonującego połączenie (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); numer abonenta B - docelowego (wszystkie cyfry bez przerw i dodatkowych znaków); czas połączenia w sekundach lub w formacie HH:MM:SS; kwota netto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); kwota brutto - opłata za rozmowę (wyrażona w złotych polskich) podana z dokładnością jaką operator używa do rozliczeń (nie mniej niż 1 grosz); rekord taryfikacyjny może zostać uzupełniony o dodatkowe, opcjonalne pola zawierające np. opis kierunku lub inne informacje. - początek okresu rozliczeniowego ustala się na pierwszy dzień kalendarzowy każdego miesiąca a koniec okresu rozliczeniowego - na ostatni dzień kalendarzowy każdego miesiąca. - dostarczenia oryginału faktury VAT za wykonaną usługę do 15-go dnia każdego miesiąca dla każdej części oddzielnie z terminem płatności 30 dni od dnia doręczenia; - dostarczenia ewentualnej faktury korygującej wystawionej maksymalnie do 30 dni od powiadomienia wyznaczonego konsultanta Wykonawcy o nieprawidłowo naliczonych zobowiązaniach w otrzymanej przez Zamawiającego fakturze; - nieodpłatnego dokonania cesji części lub całości wykonania świadczonych usług na innego płatnika w przypadku zmian organizacyjnych w Resorcie Obrony Narodowej; Czas Reakcji na Awarię Czas Reakcji na Awarię jest liczony od zgłoszenia Awarii przez Personel Techniczny Abonenta do chwili potwierdzenia telefonicznego przez Wykonawcę oraz podjęcia działań przez służby techniczne. Czas Usunięcia Awarii Czas Usunięcia Awarii jest mierzony oddzielnie dla każdej Awarii powodującej przerwę w świadczeniu Usługi w lokalizacji Abonenta określonej w Umowie. Czas usunięcia Awarii liczony jest od zgłoszenia Awarii przez Abonenta u Wykonawcy do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia. W przypadku, gdy miejscem dostarczenia Usługi jest lokalizacja Abonenta i usunięcie Awarii jest uzależnione od udostępnienia lokalizacji pracownikom technicznym Wykonawcy, czas usunięcia Awarii jest liczony od chwili udostępnienia lokalizacji przez Abonenta do czasu potwierdzenia przez Wykonawcę jej usunięcia. Usługa będzie realizowana w nw. terminie: 01.08.2014 r. - 30.11.2014 r. - Parametry techniczne JW 2823 Lok. Poznań Babki 61-160 Babki gm. Mosina KW 7887 bud. nr 3 pom. nr 21 2.Typ łącza(minimalnie) 30B+D Ilość numerów bezpośrednich DDI 900 Dotychczasowy zakres numeracji DDI (61) od 8571 000 do 8571 599 od 6420 600 do 6420 899 Nowy (preferowany) zakres numeracji DDI (61) od 8571 000 do 8571 599 od 6420 600 do 6420 899 Typ centrali/sygnalizacja DGT 3450 NJ/DSS1
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: 4 miesięcznych abonamentów za łącze cyfrowe.
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.6bdowsp.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach