Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu

Starostwo Powiatowe w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-509 Poznań, ul. Jackowskiego 18
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8410500 , fax. 061 8480556
  • Data zamieszczenia: 2015-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu
    ul. Jackowskiego 18 18
    60-509 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8410500, fax. 061 8480556
    REGON: 63127678800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii stacjonarnej dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług telefonii stacjonarnej z wykorzystaniem technologii komutacji łączy w sieci PSTN. 2. Szacunkowa średnia ilość minut w miesiącu: a. Połączenia lokalne strefowe: 12.507; b. Połączenia międzystrefowe: 2.156; c. Połączenia międzynarodowe (I strefa): 41; d. Połączenia komórkowe: 6.440; e. Połączenia do sieci inteligentnych 80(1,4): 60; f. Połączenia z infoliniami: 135; g. Połączenia z numerami skróconymi: 23; h. Usługa faksowa: 320. 3. Podane ilości minut są wielkościami orientacyjnymi, oszacowanymi na podstawie dotychczasowego wykorzystania i mają jedynie charakter informacyjny. Wykonawca oświadcza, że nie będzie względem Zamawiającego wnosił roszczeń z tytułu wykonania mniejszej lub większej ilości połączeń. 4. Zamówienie będzie realizowane do wykorzystania kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia, tj. do wysokości 65.000,00 zł brutto. 5. Zamawiający wymaga, aby termin usunięcia awarii powodującej przerwę w świadczeniu usługi, o której mowa w §4 ust 2 projektu umowy, nie był dłuższy niż 5 godzin
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 1.500,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii, o której mowa w §4 ust. 2 projektu umowy (podany w pełnych godzinach, maksymalny czas to 5 godzin)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach