Przetargi.pl
Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie, w budynkach przy ul. Kwiatowej 1a i ul. Rolnej 6

Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno ogłasza przetarg

  • Adres: 26-300 Opoczno, ul. Kwiatowa 1a
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 044 7361500 , fax. 044 7361500
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Opoczyński reprezentowany przez Zarząd Powiatu Opoczno
    ul. Kwiatowa 1a 1a
    26-300 Opoczno, woj. łódzkie
    tel. 044 7361500, fax. 044 7361500
    REGON: 59064843900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opocznopowiat.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych dla Starostwa Powiatowego w Opocznie, w budynkach przy ul. Kwiatowej 1a i ul. Rolnej 6
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Świadczenie usług telekomunikacyjnych i internetowych w budynkach przy ul. Kwiatowej 1a i ul. Rolnej 6 Starostwa Powiatowego w Opocznie. 2. Świadczenie usług telekomunikacyjnych - szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. Istniejąca wewnątrzzakładowa centrala telefoniczna - budynek ul. Kwiatowa 1a - SLICAN-CCA 2720 - budynek ul. Rolna 6 - PROGRES 40 2.2. Wymagania: - realizacja połączeń lokalnych i strefowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych, międzynarodowych, - realizacja połączeń fax, modem., - połączenia do usług informacyjnych rozpoczynających się od numerów 080X, - przekierowywanie połączeń, - prezentacja i blokada prezentacji numeru, - blokada połączeń wychodzących do usług o podwyższonej opłacie, - dostarczanie bilingów w formie papierowej, - naliczanie opłat za połączenia 1 sekundowo, - obliczanie kosztów połączenia z dokładnością do 0,01 zł, - zapewnienie jednakowego kosztu za minutę połączenia przez całą dobę (z podziałem na rodzaj połączeń). Opłata winna być jednakowa przez wszystkie dni tygodnia i jednakowa dla każdej pory dnia. - zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami 030X i 070X - dotyczy wszystkich numerów, - bezpłatny biling połączeń w wersji elektronicznej, - zachowanie obecnej numeracji przydzielonej Starostwu Powiatowemu, - bezpłatne świadczenie usługi prezentacja numeru wywołującego - zapewnienie technicznej pomocy związanej ze świadczeniem usług telekomunikacyjnych, (usuwanie awarii i usterek, bezpłatne przeglądy pracy łączy). 2.3. Przewidywany miesięczny ruch telefoniczny w obiektach objętym przedmiotowym zamówieniem wynosi średniomiesięcznie z ostatnich 6 miesięcy - połączenia lokalne i strefowe - 3.000 min. - połączenia międzystrefowe - 1.500 min. - połączenia do sieci telefonii komórkowej - 2.000 min. - międzynarodowe - 60 min. - połączenia do pozostałych numerów informacyjne 080X - 100 min. 2.4. Opłata abonamentowa za 17 linii analogowych. 2.5. Ze względów bezpieczeństwa i zapewnienia dobrej jakości Zamawiający wyklucza możliwość realizacji połączeń w technologii VoIP i GSM. Dotyczy to połączeń do z publicznej sieci telekomunikacyjnej. 2.6. Realizacja usługi wykonywana będzie za pośrednictwem łącza kablowego lub radiowego pracującego w paśmie licencjonowanym dla wszystkich lokalizacji. 3. Świadczenie usługi stałego dostępu do Internetu w budynkach Starostwa ul. Kwiatowa 1a, ul. Rolna 6 - wymagania: 3.1. Gwarantowane symetryczne łącze o przepustowości nie mniejszej niż 15 Mbit s. 3.2. Punkt dostępu do usługi w budynkach Zamawiającego musi być zakończony nie mniej niż jednym interfejsem Ethernet i powinien znajdować się w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. 3.3. Wymagana ilość publicznych adresów IP (IPv4) użytkowych dostępnych dla Zamawiającego powinna być nie mniejsza niż 2 w każdym budynku. 3.4. Realizacja usługi wykonywana będzie za pośrednictwem łącza kablowego lub radiowego pracującego w paśmie licencjonowanym dla wszystkich lokalizacji. 3.5. Wykonawca będzie zobowiązany do przeprowadzenia testów pomiarowych, które potwierdzą jakość świadczenia usługi. Test pomiarowy należy wykonać przed podpisaniem umowy. 4. Zaleca się, aby potencjalni Wykonawcy dokonali wizji lokalnej obiektów objętych zamówieniem. Koszty ewentualnej wizji lokalnej ponoszą Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 2.000,00zł brutto. 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Piotrkowskiej Oddział w Paradyżu Filia w Opocznie Nr 94 8973 0003 0020 0376 2910 0021 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). Za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się termin wpłynięcia na rachunek Zamawiającego. 3. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone w oryginale, i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. 1, w formie lub formach , o których mowa w pkt. 2 zostanie wykluczony z postępowania. 5.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana z zastrzeżeniem pkt. 10 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11.Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana utraci wadium wraz z odsetkami na rzecz zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówi podpisania umowy w sprawie niniejszego zamówienia na warunkach określonych w ofercie b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie niniejszego zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.opocznopowiat.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach