Przetargi.pl
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE BRZEZINY

Gmina Miasto Brzeziny ogłasza przetarg

  • Adres: 95-060 Brzeziny, ul. Sienkiewicza 16
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 046 8742224 , fax. 046 8742793
  • Data zamieszczenia: 2012-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Brzeziny
    ul. Sienkiewicza 16 16
    95-060 Brzeziny, woj. łódzkie
    tel. 046 8742224, fax. 046 8742793
    REGON: 00052419200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzeziny.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE BRZEZINY
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO W MIEŚCIE BRZEZINY, obejmująca 994 punkty świetlne w 44 układach pomiarowych. W wyniku przeprowadzonej modernizacji oświetlenie w 90% funkcjonuje w oprawach energooszczędnych typ WSL. 2. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca przyjmuje do wykonania: 1) czynności eksploatacyjne sieci oświetlenia ulicznego na terenie miasta Brzeziny, zgodnie z wykazem oświetlenia ulicznego, stanowiącym załącznik do projektu umowy. Czynności eksploatacyjne obejmują obsługę, konserwację, naprawy, montaż, czynności kontrolno-pomiarowe, oględziny i przegląd oświetlenia ulicznego, 2) montaż, demontaż oraz konserwację oświetlenia świątecznego na okres Świąt Bożego Narodzenia w mieście Brzeziny z materiałów powierzonych przez Zamawiającego i w podanym przez niego terminie. 2. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej oraz z obowiązującymi przepisami. 3. Wykonawca zobowiązuje się do prowadzenia niezbędnych dokumentów związanych z eksploatacją urządzeń oświetlenia ulicznego, zgodnie z obowiązującymi przepisami jako prowadzący i wykonujący z ramienia Gminy Miasto Brzeziny eksploatację oświetlenia ulicznego. 4. Wykonawca oświadcza, że posiada niezbędne uprawnienia do wykonywania czynności wynikających z umowy. Do obowiązków Wykonawcy należą w szczególności czynności polegające na: 1) wymianie źródeł światła, bezpieczników i opraw ulicznych, zegarów CPA 4.0 oraz fotokomórek, 2) wymianie odcinków przewodów i kabla zasilającego punkty oświetlenia ulicznego, 3) wymianie cewek lub całych styczników załączających linie oświetleniowe, 4) uzupełnianiu opraw, 5) regulacji zegarów i fotokomórek załączających oświetlenie (według długości dnia oraz na polecenie Zamawiającego), 6) prostowaniu słupów oświetleniowych stanowiących jego własność, wg potrzeb na polecenie Zamawiającego, 7) utrzymaniu w czystości kloszy opraw oświetleniowych, 8) dewastacjami, kolizjami i wypadkami drogowymi,usuwaniu uszkodzeń urządzeń oświetlenia ulicznego spowodowanych min. 9) dokonywanie oględzin kontrolnych stanu świecenia źródeł światła - nie rzadziej niż raz na dwa tygodnie, 10) dokonaniu oględzin planowych urządzeń oświetlenia ulicznego nie później niż do dnia 30.04.2013 r., 30.10.2013 r. stosownie do obowiązujących przepisów i usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości, 11) dokonaniu przeglądów planowych urządzeń oświetlenia ulicznego nie później niż do dnia 31.05.2013 r. Podczas przeprowadzania oględzin urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca powinien dokonać oceny stanu urządzeń, a w szczególności: 1) stanu widocznych części przewodów, głównie ich połączeń oraz osprzętu, 2) stanu czystości opraw i źródeł światła, 3) stanu ubytku źródeł światła, 4) stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, 5) poziomu hałasu i drgań źródeł światła, 6) stanu urządzeń zabezpieczających i sterowania, 7) stanu napisów informacyjnych i ostrzegawczych oraz oznaczeń, 8) prawidłowości wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej. Przegląd powinien obejmować w szczególności: 1) sprawdzenie działania urządzeń sterowania, 2) sprawdzenie stanu technicznego i pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, 3) pomiary rezystancji izolacji, 4) wymianę uszkodzonych źródeł światła, opraw, wysięgników, dławików kondensatorów, bezpieczników, drzwiczek wnęk latarni, zabezpieczenie antykorozyjne opraw, wysięgników i latarni, wymianę uszkodzonego osprzętu kablowego i przewodowego obwodów oświetleniowych, 5) sprawdzenie stanu technicznego tablic oświetleniowych i przekaźnikowo - sterowniczych, połączeń prądowych i działań urządzeń sterowania, wymiany uszkodzonych elementów (przekaźniki zmierzchowe, łączniki, bezpieczniki, zegary sterujące itp.), regulacje i naprawy urządzeń sterowania, naprawy osłon i zamknięć rozdzielnic oświetleniowych n.n., 6) sprawdzenie stanu osłon i zamocowania urządzeń oświetlenia, 7) badania kontrolne natężenia oświetlenia i jego zgodności z normą, 8) pozostałe czynności konserwacyjne i naprawy zapewniające poprawę pracy urządzeń oświetlenia ulicznego objęte umową zgodnie z par 1 ust. 2. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić wymaganą zasadami dokumentację eksploatacyjną dla przekazanego do konserwacji oświetlenia ulicznego, w skład której wchodzą karty oględzin z opisem stwierdzonych nieprawidłowości, karty przeglądów z zakresem wykonanych czynności konserwacyjno remontowych i wykazem materiałów oraz wyniki pomiarów przeprowadzonych podczas eksploatacji urządzeń oświetlenia. Dokumentację eksploatacyjną należy sporządzić co najmniej w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach i jeden z nich przekazać Urzędowi Miasta Brzeziny nie później niż w ciągu 30 dni od dnia wykonania wymienionych czynności konserwacyjnych oraz naprawczych. Wykonawca jest zobowiązany na czas obowiązywania niniejszej umowy do ubezpieczenia na własny koszt odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. Wszelkie naprawy wykonawca wykonuje przy użyciu własnego sprzętu i materiału z zastrzeżeniem ust 3 par 5 projektu umowy. Koszt materiałów niezbędnych do wymiany i uzupełnienia opraw ulicznych ponosi Zamawiający. Wykonawca zobowiązany jest zgłaszać pisemnie każdorazowo Zamawiającemu konieczność wymiany opraw ulicznych. Wykonawca dokonuje zakupu opraw na rachunek Zamawiającego, oraz zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu faktury zakupu w terminie 5 dni od jej wystawienia. Wykonawca jest zobowiązany do usuwania wszystkich awarii zgłoszonych przez Zamawiającego i mieszkańców. Wykonawca jest zobowiązany przyjmować zgłoszenia awarii przez całą dobę pod numerami telefonu lub e-mail wskazany w ofercie. Wykonawca podejmuje się usunięcia awarii w terminie jednej doby od chwili zgłoszenia, bądź od chwili dopuszczenia do pracy przez Zakład Energetyczny. Naprawy uszkodzeń i awarii urządzeń oświetlenia i obwodów oświetleniowych, które powodują zagrożenie dla życia i zdrowia ludzkiego, bezpieczeństwa środowiska i strat w majątku Wykonawca dokona bezzwłocznie. Miejsca występowania takich uszkodzeń i awarii zostaną zabezpieczone w wypadku niemożliwości podjęcia natychmiastowej naprawy z powodów organizacyjnych i materiałowych. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac będących przedmiotem umowy zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wszystkie zgłoszenia Wykonawca zobowiązany jest odnotować w prowadzonym rejestrze zgłoszeń. Wykonując prace eksploatacyjne wymagające wyłączenia urządzeń oświetlenia ulicznego Wykonawca zobowiązany jest zgłosić i uzgodnić termin wyłączeń i ponownych załączeń z Zakładem Energetycznym przed ich rozpoczęciem i po ich zakończeniu. Wykonawca ponosi koszty związane z wyłączeniem urządzeń oświetlenia ulicznego i innych urządzeń energetycznych. Wykonawca na własny koszt zabezpiecza sprzęt specjalistyczny oraz ochronny i elektroizolacyjny niezbędny do wykonania prac eksploatacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeziny.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach