Burmistrz Siechnic ogłasza przetarg
- Adres: 55011 Siechnice, ul. Jana Pawła II
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 71 391 91 01 , fax. 71 786 09 07
- Data zamieszczenia: 2018-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Siechnic
ul. Jana Pawła II 12
55011 Siechnice, woj. dolnośląskie
tel. 71 391 91 01, fax. 71 786 09 07
REGON: 93193512900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.siechnice.gmina.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telefonii komórkowej oraz dostępu do internetu mobilnego dla potrzeb Gminy Siechnice - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Świadczenie usług telefonii komórkowej oraz dostępu do internetu mobilnego dla potrzeb Gminy Siechnice - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca powinien być wpisany do rejestru Urzędu Komunikacji Elektronicznej (tj.: Dz. U. z 2014, poz. 243 ze zmianami);
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Wraz z Ofertą podpisane oświadczenie (w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2). UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). wraz z ofertą Wykonawca dostarcza aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (np. KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych lub wskazanie ich dostępności w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonego przez Zamawiającego (przez Gminę Siechnice) w którym były złożone przedmiotowe dokumenty, które na dzień składania ofert w przedmiotowym postępowaniu są aktualne. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę. UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze. a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę lub podana dostępność w formie elektronicznej dla każdego Wykonawcy. b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzib przetłumaczony na język polski. c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci – podmiot trzeci składa wymagany dokument musi być złożony przez każdy podmiot lub podana dostępność w formie elektronicznej dla każdego podmiotu. d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie. Wraz z Ofertą zobowiązanie (oryginał) podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres realizacji zadania (Załącznik nr 3) – jeżeli dotyczy Wykonawcy. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy – stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów – jeżeli dotyczy. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Wraz z Ofertą pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii stacjonarnej w standardzie GSM z dostawą aparatów telefonicznych.
Dodano: 2023-12-20 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych oraz dostęp do Internetu dla ,,Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego” sp. z o.o.
Dodano: 2022-11-23 - Świadczenie usług z zakresu telefonii stacjonarnej w standardzie GSM dla Dolnośląskiego Wojewódzkiego Urzędu Pracy
Dodano: 2020-12-04 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych głosowych, usług dostępu do sieci Internet dla Gminy Wałbrzych, Zarządu Dróg, Komunikacji i Utrzymania Miasta w Wałbrzychu i Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Wałbrzychu oraz instalację cyfrowych central abonenckich wraz z ich najmem lub dzierżawą
Dodano: 2020-06-08 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu dostępu do Internetu wraz z dostawą sprzętu
Dodano: 2020-05-04 - Kompleksowe utrzymanie systemu łączności telekomunikacyjnej Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu w stałym ruchu.
Dodano: 2020-03-25 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych z zakresu telefonii stacjonarnej w standardzie GSM oraz dostępu do Internetu wraz z dostawą sprzętu
Dodano: 2019-12-23 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych
Dodano: 2019-12-03 - „Zestawienie i udostępnienie łączy światłowodowych na potrzeby miasta Jelenia Góra”
Dodano: 2019-08-09 - Świadczenie usług telefonii oraz zapewnienie szerokopasmowego dostępu do Internetu dla Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
Dodano: 2019-06-07