Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa ogłasza przetarg

  • Adres: 02-004 Warszawa, ul. Chałubińskiego 3A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 501 93 16 , fax. 022 6269150
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa
    ul. Chałubińskiego 3A 3A
    02-004 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 501 93 16, fax. 022 6269150
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Agencja Wykonawcza

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia, jest świadczenie usług telekomunikacyjnych realizowanych poprzez sieci komórkowe, na terenie całej Polski, poprzez zapewnienie stałego dostępu do publicznej sieci telefonicznej oraz do sieci Internet w całym okresie obowiązywania umowy, w zakresie: a) świadczenia usług telefonicznych, SMS i MMS, b) świadczenia usług mobilnego dostępu do sieci Internet. c) w ramach potrzeb: przeniesienie numeracji posiadanych przez Zamawiającego. d) świadczenia usług wsparcia technicznego w konfiguracji urządzeń końcowych typu telefon, tablet, modem itp. e) świadczenia usługi konfiguracji usług abonenta zlecanej poprzez e-mail, telefon lub panel administracyjny przez wyznaczone osoby ze strony Zamawiającego. 2. Warunki ogólne: a) W ramach świadczenia usługi Wykonawca zapewnia dostęp do sieci komórkowej na terenie całego kraju, ponad to Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć sygnał w technologii co najmniej 4G w lokalizacjach, gdzie znajdują się Oddziały Regionalne i Biuro Prezesa Zamawiającego oraz w obrębie minimum 100 metrów od wejścia głównego (Oddziałów i Biura Prezesa). b) Naliczanie kosztów za realizację usług będzie odbywać się wg stawek podanych w Formularzu cenowym (Załącznik nr 1A), zgodnie z ofertą Wykonawcy. c) Koszt uruchomienia nowego numeru zawarty jest w Ofercie Wykonawcy pod pozycją - Jednorazowa opłata instalacyjna za 1 numer - podanym w formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1A. d) Wymiana kart SIM do telefonów, modemów, tabletów oraz innych urządzeń musi odbywać się bez dodatkowych kosztów ze strony Zamawiającego. e) Wymagana jest możliwość realizacji ruchu przychodzącego i wychodzącego - lokalnego, międzystrefowego i międzynarodowego - do wszystkich sieci stacjonarnych i komórkowych (krajowych i zagranicznych), f) Wymagane jest aby koszty wiadomości SMS, MMS oraz połączeń głosowych krajowych do sieci stacjonarnych i komórkowych, z wyjątkiem numerów specjalnych (0-70x i 0-80x), były zawarte w opłacie abonamentowej. g) Wymagane jest naliczanie sekundowe, od pierwszej sekundy, przy realizacji połączeń podlegających opłacie (głównie połączenia zagraniczne), bez dodatkowych opłat za zainicjowanie połączenia. h) Wymagane jest zapewnienie wykonywania bezpłatnych połączeń z numerami alarmowymi. i) Wymagane jest zapewnienie wykonywania bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami utrzymywanymi przez Wykonawcę, w czasie trwania umowy. j) Wymagane jest zapewnienie możliwości ograniczenia ruchu wychodzącego poprzez bezpłatną blokadę połączeń o podwyższonej opłacie, np. 0-70x, SMSy typu Premium oraz bezpłatną blokadę połączeń międzynarodowych. k) Wykonawca w ramach dostarczania nowej puli numerów, zapewni kolejność numeracji w obrębie jednostki organizacyjnej. l) Wymagane jest bezpłatne przeniesienie numeracji przez Wykonawcę od obecnego operatora Zamawiającego. 3. Wymagania dotyczące zasięgu i dostępności. a) Wymagane jest aby Wykonawca (Operator) posiadał zasięg sieci komórkowej obejmującej co najmniej 90procent terytorium kraju w technologii co najmniej 3G. b) Wykonawca musi zapewnić pełną dostępność sieci w ramach realizowanych usług użytkownikom Zamawiającego, będących abonentami sieci Wykonawcy, na poziomie umożliwiającym realizację połączeń głosowych i transmisji danych. c) Wykonawca musi zapewnić dostępność usług przez 24h na dobę przez cały okres trwania umowy. 4. Wymagania dotyczące kart SIM. a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dostarczył na własny koszt do jednostek organizacyjnych Zamawiającego karty SIM w ilościach określonych w załączniku nr 7 do SIWZ, będących sumą Usług realizowanych w danej jednostce organizacyjnej. b) Wykonawca musi zabezpieczyć i dostarczyć na własny koszt czyste karty SIM (nieaktywne) do jednostek organizacyjnych w ilościach co najmniej 5% posiadanych aktywnych kart SIM w danej jednostce organizacyjnej. 5. Rodzaje usług na kartach SIM oraz ich zakres. a) Usługa głosowa - wykorzystywana w telefonach komórkowych. Usługa ta składa się z usługi połączeń głosowych, SMS, MMS oraz usługi transmisji danych z transferem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. b) Usługa danych - wykorzystywana w modemach, tabletach oraz innych urządzeniach korzystających z transmisji danych. Usługa ta składa się z tylko i wyłącznie z usługi transmisji danych z transferem określonym w załączniku nr 9 do SIWZ. 6. Wymagania w stosunku do Wykonawcy a) Wymagany jest dostęp do aplikacji internetowej umożliwiającą samodzielną (przez wskazane osoby ze strony Zamawiającego) konfigurację podstawowych usług takich jak roaming, czasowa blokada lub zmiana pakietu danych. Aplikacja ta musi być dostępna przez 24h na dobę przez cały okres obowiązywania umowy. Niedopuszczalne jest stosowania jednego konta logowania do systemu, każda ze wskazanych osób przez Zamawiającego musi posiadać własne konto dostępowe. b) Wymagany jest dostęp do bilingu (dla wskazanych osób ze strony Zamawiającego) wykonanych połączeń poprzez stronę WWW z możliwością wyeksportowania do pliku typu CSV lub XLSX. Zakres wyeksportowanych danych musi zawierać co najmniej: źródłowy numer telefonu, docelowy numer telefonu, rodzaj opłaty (połączenie głosowe, SMS itp.), data i godzina połączenia, czas połączenia, koszt połączenia, stawka VAT. c) Wykonawca ma obowiązek uruchomić i utrzymywać cały okres obowiązywania umowy infolinię dla pracowników Zamawiającego za pośrednictwem, której konsultanci Wykonawcy będą udzielać informacji związanych z świadczonymi usługami oraz zagadnieniami technicznymi. d) Wymagane jest aby w przypadku zmiany karty SIM Wykonawca uruchomił usługi na nowej karcie w czasie nie dłuższym jak 24 godziny od zgłoszenia na wskazany przez Wykonawcę adres e-mail. e) Wymagane jest przeprowadzenie szkolenia z aplikacji internetowej określonej w podpunkcie 6. a) dla min. 3 wskazanych przez Zamawiającego pracowników. f) Wymagane jest aby Wykonawca wystawiał odrębne faktury za świadczone usługi dla każdej z jednostek organizacyjnych, w której będą one realizowane. Zestawienie jednostek organizacyjnych zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 7. Pozostałe wymagania. a) Wymagane jest aby, w zależności od potrzeb Zamawiającego, poszczególne aktywacje były wygaszane z końcem okresu rozliczeniowego, a co się z tym wiąże, nie będą naliczane koszty na kolejne miesiące za daną usługę. b) Roaming dla połączeń głosowych i transmisji danych domyślnie musi być wyłączony. c) Wysyłanie wiadomości SMS oraz MMS o zwiększonej opłacie lub innej stawce VAT (Premium, charytatywne i itp.) do wszystkich sieci domyślnie musi być wyłączone. d) Niedopuszczalne jest stosowanie mechanizmów automatycznego odnawiania pakietu transferu danych. Wykorzystanie całego pakietu danych musi skutkować ograniczeniem dostępu do sieci Internet, ewentualne zwiększenie pakietu może odbyć się jedynie poprzez wyznaczonych pracowników Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych) 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) za zgodą Zamawiającego: w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą, oraz w sytuacji określonej w art. 46 ust. 3 ustawy. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego nr 59 1130 1017 0000 3049 1920 0012 z adnotacją: Świadczenie usług telefonii komórkowej dla Wojskowej Agencji Mieszkaniowej. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 6. Oryginał wadium, wnoszonego w innej formie niż pieniężna, należy dołączyć, w oddzielnej kopercie z opisem jak w części X SIWZ ust. 15 z dopiskiem WADIUM PRZETARGOWE, i dołączyć do składanej oferty. 7. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 8. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu lub zatrzymania wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Wskaźnik zwiększenia transferu
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach