Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonii komórkowej

Wojskowy Instytut Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 00-909 Warszawa, ul.Szaserów 128
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 681-67-49 , fax. 022 681-67-49
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowy Instytut Medyczny
    ul.Szaserów 128 128
    00-909 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 681-67-49, fax. 022 681-67-49
    REGON: 01529448700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wim.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonii komórkowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług telefonii komórkowej 1. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług telekomunikacyjnych (z wyłączeniem dostaw aparatów telefonicznych), za pośrednictwem sieci telefonii komórkowej, na terenie całego kraju, jak również UE i poza UE w krajach gdzie Wykonawca ma zawarte umowy międzyoperatorskie przez 25 miesiący licząc od dnia 1 listopada 2011r. do 30 listopada 2013 r. Realizacja umowy będzie polegała na dostarczeniu 340 numerów telefonii komórkowej (aktywnych kart SIM) oraz świadczenie usług telefonii komórkowej na tych numerach dla Wojskowego Instytutu Medycznego, w tym 5 numerów dla celów telemetrii i VoIP w oparciu o bramki będące w posiadaniu Zamawiającego. Świadczona usługa telekomunikacyjna zapewnić ma między innymi łączność głosową (połączenia wychodzące i przychodzące), tekstową (SMS), multimedialną (MMS, Black Berry BIS i BES - w zakresie medium transmisyjnego i serwisu aparatów BlackBerry obecnie użytkowanych). Realizacja usługi odbywać się będzie poprzez wykorzystanie dostarczonych przez Wykonawcę aktywnych kart SIM. Realizacja zamówienia dedykowana jest dla jednego z operatorów telefonii komórkowej świadczącego usługi na polskim rynku telekomunikacyjnym, o zasięgu ogólnokrajowym. Świadczenie usługi obejmuje ponadto następujące elementy: a. Uruchomienie dedykowanej dla Zamawiającego grupy użytkowników sieci telefonii komórkowej b. Dostosowanie świadczonych usług do wymogów Zamawiającego (zmiany na koncie abonenckim dokonywane po telefonicznym ustaleniu przez wyznaczone osoby określone w umowie). c. Całodobowy nadzór nad funkcjonowaniem świadczonej usługi w okresie trwania umowy. d. Zapewnienie gwarancji i serwisu na dostarczoną usługę, a także wsparcia technicznego (telefoniczna konsultacja) e. Wykonanie infrastruktury związanej z poprawą jakości sygnału - dotyczy kondygnacji parterowej - budynek B i C (stacja typu Repeater zwiększająca moc sygnału) - WYMAGANA WIZJA LOKALNA 2. Obecny profil użytkownika Wojskowy Instytut Medyczny posiada obecnie 340 numerów telefonów komórkowych pracujących w sieci korporacyjnej, w tym 101 numerów posiadających dostęp do połączeń wychodzących poza grupę, w tym 35 numerów pracujących w usłudze BlackBerry, 5 numerów posiada dostęp do mobilnego internetu pozostałe 239 numerów telefonów pracujących w zamkniętej grupie użytkowników WIM (numeracja całej grupy - aktualnie trzycyfrowa - pokrywająca się z ostatnimi trzema cyframi numeru telefonu). 3. Zobowiązania wobec dotychczasowego operatora Umowa pomiędzy Zamawiającym a dotychczasowym operatorem komórkowym wygaśnie w dniu 31 października 2011 r. 4. Wymagania 4.1 Plany taryfowe Zamawiający wymaga aby: Taryfikacja połączeń głosowych była jednosekundowa (w przypadku połączeń głosowych miedzynarodowych na terenie kraju taryfikacja co minutę), bez opłaty za inicjacje połączenia. Plany taryfowe dla kart głosowych w telefonach komórkowych powinny przedstawiać się następująco: Plan musi być oparty na jednolitym abonamencie dla wszystkich użytkowników, którego cena będzie zawierała zryczałtowaną opłatę za połączenia w ramach grupy korporacyjnej - bez wliczonych usług. Aktywacja musi być bezpłatna, a koszty aktywacji operator powinien wkalkulować w koszt oferty. Główne składniki planu taryfowego, które muszą być umieszczone w ofercie: a) Abonament miesięczny b) Abonament miesięczny za realizację usługi Black Berry BIS i BES (licencję na oprogramowanie posiada Zamawiający) c) Abonament miesięczny za realizację usługi dostępu do internetu mobilnego d) Opłata za 1 minutę połączenia do wszystkich sieci komórkowych i stacjonarnych e) Opłata za 1 SMS krajowy (SMS) f) Opłata za 1 MMS krajowy (MMS) g) Opłata za 10 kB transmisji danych - Internet Wszystkie pozostałe usługi dostępne w ofercie Wykonawcy w trakcie trwania umowy, będą rozliczane według najniższych cen spośród stosowanych przez Wykonawcę standardowych planów taryfowych dla klienta biznesowego, aktualnych na dzień składania ofert. Cennik zawierający zestawienie w/w usług zostanie dołączony do oferty i umowy. Określone w tym cenniku ceny będą obowiązywać w okresie realizacji umowy. 4.2 Karty SIM Zamawiający wymaga, aby dostarczone, aktywne karty SIM posiadały możliwość wprowadzenia do pamięci minimum 250 wpisów i były zabezpieczone przed uruchomieniem cztero cyfrowym kodem PIN. W przypadku trzykrotnego, błędnego wprowadzenia kodu PIN karta powinna zostać samoczynnie zablokowana. Odblokowanie jej winno nastąpić po wprowadzeniu podanego (przy dostarczeniu kart) Zamawiającemu przez Wykonawcę kodu PUK. Karty SIM mają być dostarczone do lokalizacji Zamawiającego w Warszawie w opakowaniach uniemożliwiających ich uszkodzenie. Na opakowaniu każdej z nich ma być widoczny nr MSISDN. Karty SIM winny być zaprogramowane umożliwiając również transmisję danych we wszystkich dostępnych standardach. 5. Wymagania szczegółowe 5.1 Zakończenie Umowy Głównej i Umowy Zbiorowej o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Umowy zbiorowe (umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych) wygasną z dniem wygaśnięcia Umowy Głównej bez żadnych wzajemnych zobowiązań. 5.2 Przejęcie numeracji Zamawiający wymaga, by w przypadku zmiany operatora, nowy operator przejął dotychczasową numerację - zgodnie z dostarczonym wykazem numerowym , zachowując w sieci korporacyjnej numerację trzycyfrową zgodną z ostatnimi trzema cyframi numeru telefonu. Wykonawca zapewni, że przeniesienie numeracji nie spowoduje przerwy w świadczeniu usług. Ponadto operator, umożliwi bezpłatną zmianę numerów, w ramach sieci operatora. 5.3 Cesje umów Zamawiający przewiduje możliwość cesji umów na osoby fizyczne i prawne w ilości do 1% wszystkich umów. 5.4 Wykonawca zobowiązuje się do polepszenia zasięgu sygnału w miejscu wskazanym przez zamawiającego (dotyczy kondygnacji parterowej - budynek( B i C) w ciągu 30 dni od daty podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rozszerzenia usług o bramki FCT i bramki VoIP oraz o dodatkowe numery telefonów (zwiększenie ilości) według potrzeb Wykonawcy w okresie trwania umowy, przy czym bramki zakupi Zamawiający samodzielnie. 5.5 Pozostałe wymagania Zamawiający wymaga by Wykonawca spełnił następujące wymagania: - zapewnił dostęp do sieci GSM na minimum 90 % terytorium Polski, - zapewnił bezpłatne wsparcie techniczne przez telefon i obsługę posprzedażową, a w szczególności wskazania, co najmniej dwóch osób do kontaktów w zakresie wsparcia sprzedaży i konfiguracji usług, - zapewnił bezpłatną realizację zamówień (dostawa aktywacji itp.) w ciągu 24 godzin do siedziby w Warszawie, - zapewnił bezpłatne udostępnianie danych bilingowych w formie elektronicznej w formacie obsługiwanym przez powszechnie stosowane oprogramowanie biurowe Microsoft Excel, - zapewnił bezpłatną możliwość wprowadzenia limitów czasowych lub kosztowych na poszczególnych numerach, - zapewnił możliwość zmiany uprawnień do połączeń telefonicznych (z grupy ogólnodostępnej na sieć zewnętrzną i odwrotnie) w ramach grupy zamkniętej, realizowana przez telefon przez osoby wskazane do kontaktu po obu stronach umowy - zapewnił na bieżąco bezpłatną informację o wykorzystaniu przyznanego limitu lub zużycia usług (automatycznie lub poprzez SMS), - zapewnił możliwości bezpłatnego blokowania SMS na serwisy płatne, a także blokowania wysyłania wiadomości multimedialnych MMS - zapewnił możliwości czasowej, bezpłatnej blokady karty SIM w przypadku kradzieży lub zgubienia przez użytkownika karty, - zapewnił bezpłatne dostarczenie duplikatu karty SIM w przypadku kradzieży lub zgubienia przez użytkownika karty. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia musi ponadto spełniać parametry techniczno-eksploatacyjne określone w arkuszu informacji cenowo-techniczno-eksploatacyjnej (załącznik nr 2 do siwz).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 25 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wim.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach