Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg
- Adres: 00-928 Warszawa, ul. Chałubińskiego 4
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 4902902 , fax. 022 8302222
- Data zamieszczenia: 2009-09-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
ul. Chałubińskiego 4 4
00-928 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 4902902, fax. 022 8302222
REGON: 01723168600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.tdt.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług telefonicznych za pośrednictwem telefonii komórkowej dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, jak również Unii Europejskiej i krajów poza Unią Europejską, na czas określony od 03 stycznia 2010 do 03 stycznia 2011 r. w zakresie połączeń głosowych w tym łączności korporacyjnej, połączeń SMS, połączeń MMS, bezprzewodowego dostępu do Internetu, dostawy aktywnych kart SIM i modemów dla potrzeb Transportowego Dozoru Technicznego. Wybrany w drodze niniejszego postępowania Wykonawca przygotuje Zamawiającemu komplet niezbędnych dokumentów do przeniesienia numerów, które Zamawiający złoży zgodnie z obowiązującymi przepisami dostawcy dotychczasowych usług. 2.W ramach zamówienia wybrany Wykonawca wykona infrastrukturę techniczną poprzez założenie jednego numeru dostępowego dla siedziby Zamawiającego o charakterystyce - nr kierunkowy nr miejski 22 4902902 i siedmiu numerów dostępowych o tej samej charakterystyce dla Oddziałów Terenowych TDT w: Warszawie (OT1) - 22 8262316 Lublinie (OT2) - 81 7455213 Krakowie (OT3) - 12 6331086 Katowicach (OT4) - 32 7937036 Gdańsku (OT5) - 58 5110080 Wrocławiu (OT6) - 71 7254444 Poznaniu (OT7) - 61 6704444 zintegrowanych ze wszystkimi telefonami komórkowymi Zamawiającego i zapewni m.in. możliwość: 1)darmowego transferu połączeń z numerów dostępowych na numery należące do usługi, 2)tworzenia drzewa zapowiedzi (IVR), 3)automatycznego i ręcznego transferu połączeń, 4)kolejkowania rozmów, 5)numeracji skróconej (4 cyfrowa w sieci firmowej), 6)dostępu i zarządzania systemem poprzez przeglądarkę internetową. 3.Przewiduje się, że ilość zamawianych aktywnych kart SIM i modemów w trakcie trwania umowy nie będzie mniejsza niż: 1)dostawa 282 aktywnych kart SIM do telefonów komórkowych według następujących rodzajów abonamentów: - minimum 700min - 17 szt. kart SIM, - minimum 400min - 50 szt. kart SIM, - minimum 200min - 215 szt. kart SIM, 2)50 aktywnych kart SIM z modemami umożliwiającymi dostęp do bezprzewodowego Internetu, 3)w ramach ww. zamówienia wymagane jest przejęcie (migracja) dotychczasowych 8 numerów dostępowych wymienionych w pkt 2 oraz dotychczasowych 241 numerów abonenckich z sieci dostawcy dotychczasowych usług z aktywnymi kartami SIM; zgodnie z § 6, ust. 6 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 17 czerwca 2009 roku w sprawie warunków korzystania z uprawnień w publicznych sieciach telefonicznych (Dz. U. z 2009 r., Nr 97, poz. 810) przeniesienie numerów ma nastąpić z dniem rozwiązania umowy z poprzednim dostawcą usług i zgodnie z § 6, ust. 8 pkt 1 nie może powodować przerwy w świadczeniu usług telekomunikacyjnych dłużej niż 3 godz. w porze nocnej między godz. 000 a 300; Zamawiający dopuszcza numery tymczasowe do czasu przeniesienia przydzielonego numeru i rozpoczęcia świadczeń usług telekomunikacyjnych u Wykonawcy za wyjątkiem numerów dostępowych wymienionych w pkt 2; 4)przenoszone numery zostaną podane Wykonawcy z chwilą podpisania umowy; 5)wszelkie formalności związane z migracją numerów leżą po stronie Wykonawcy; - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 642120005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5)po zapoznaniu się z warunkami zamówienia akceptują je bez zastrzeżeń. 2.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust 1, na podstawie złożonego wraz z ofertą, zgodnie z art. 44 ustawy, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w § 5 i w § 6 SIWZ - oświadczenie to jest składane w formie oryginału. 2)Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególnych warunków. 3)Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty wymaganych oświadczeń lub dokumentów lub z treści dołączonych dokumentów nie będzie wynikać, że zostały spełnione warunki określone w pkt 1, to Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy wzywa wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo termin składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda następujących dokumentów w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy: 1)aktualnego zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych wydanego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, o którym mowa w przepisach ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. z 2004 r. Nr 171, poz. 1800, ze zm.); 2)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, ze Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 4)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1-3: pkt 2 i 3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 5)dokumenty, o których mowa w pkt 4, tiret 1 i 3, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; dokument, o którym mowa w pkt 4, tiret 2, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6)jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; terminy wystawienia dokumentów, o których mowa w pkt 5, stosuje się odpowiednio. 7)Wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą - Załącznik nr 2, Formularz cenowy - Załącznik nr 2/1, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 ustawy - Załącznik nr 3 i Załącznik nr 3/1 do SIWZ oraz zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 4; 8)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik; 9)dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym za zgodność przez osobę uprawnioną/osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 10)Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia podanych przez Wykonawcę informacji.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.tdt.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług telekomunikacyjnych w ramach telefonii komórkowej wraz z dostawą nowych aparatów telefonicznych na rzecz Agencji Oceny Technologii Medycznych i Taryfikacji - sprawa 07/2016
Dodano: 2016-07-26 - Świadczenie usługi telefonii komórkowej
Dodano: 2016-06-27 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej wraz z dostawą fabrycznie nowych telefonów komórkowych, kart SIM do telefonów komórkowych i modemów internetowych, na rzecz Instytutu Technicznego Wojsk Lotniczych.
Dodano: 2016-06-24 - Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej oraz łącza zapasowego telefonii stacjonarnej, nr postępowania 137/BŁiI/16/MR
Dodano: 2016-06-10 - Zakup usług transmisji danych i połączeń głosowych w sieci GSM w celu realizacji badań statystycznych przez ankieterów terenowych GUS. CIS-WAG.271.3.2016
Dodano: 2016-04-21 - Świadczenie usługi telefonii komórkowej wraz z dostawą kart SIM - 1800 szt., telefonów komórkowych typ 1 - 5 szt., telefonów komórkowych typ 2 - 120 szt., telefonów komórkowych typ 3 - 150 szt., tabletów - 5 szt., dla potrzeb jednostek Policji garnizonu mazowieckiego. Nr sprawy 21/16
Dodano: 2016-04-20 - zakup usług telekomunikacyjnych w zakresie telefonii komórkowej (w tym pakietowej transmisji danych) wraz z dostawą aparatów telefonicznych i urządzeń mobilnych dedykowanych do dostępu do sieci Internet dla Zakładu Emerytalno-Rentowego MSW.
Dodano: 2016-04-15 - świadczenie usług telefonii komórkowej
Dodano: 2016-03-08 - Zakup usług transmisji danych i połączeń głosowych w sieci GSM w celu realizacji badań statystycznych przez ankieterów terenowych GUS.
Dodano: 2016-03-01 - Świadczenie usługi telefonii komórkowej i usług bezprzewodowej transmisji danych wraz z dostawą fabrycznie nowych aparatów telefonii komórkowej i urządzeń transmisji danych wraz z kartami SIM
Dodano: 2016-01-22