Przetargi.pl
Świadczenie usług telefonicznych - na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław. Realizacja przedmiotu zamówienia w lokalizacji: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, ul. Mazowiecka 17 i 15, ul. Walońska 3-5, ul. Dobrzyńska 21/23 we Wrocławiu w okresie od dnia 1 lutego 2018 roku do końca stycznia 2020 roku.

Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50-411 Wrocław, ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 7769407 , fax. 71 7769122
  • Data zamieszczenia: 2018-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biuro Obsługi Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
    ul. Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14
    50-411 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 7769407, fax. 71 7769122
    REGON: 021419270
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bou.umwd.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług telefonicznych - na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław. Realizacja przedmiotu zamówienia w lokalizacji: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, ul. Mazowiecka 17 i 15, ul. Walońska 3-5, ul. Dobrzyńska 21/23 we Wrocławiu w okresie od dnia 1 lutego 2018 roku do końca stycznia 2020 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Świadczenie usług telefonicznych - na potrzeby Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego we Wrocławiu, Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław. Realizacja przedmiotu zamówienia w lokalizacji: Wybrzeże Juliusza Słowackiego 12-14, ul. Mazowiecka 17 i 15, ul. Walońska 3-5, ul. Dobrzyńska 21/23 we Wrocławiu w okresie od dnia 1 lutego 2018 roku do końca stycznia 2020 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64200000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Odpis wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej – złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ). b) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, a w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumentu wystawionego w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzającego, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, dokumenty, o których mowa w ust. 1, składa każdy z nich, z tym, że oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 pkt a, mogą oni złożyć także wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z ww. Wykonawców). 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 litera b składa odpowiednio dokumenty wymienione w § 7 ust. 1-3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (tj. Dz. U. z 2016r. poz. 1126). Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kserokopii wraz tłumaczeniem na język polski. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 4. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy, Zamawiający żąda, by Wykonawca, wraz z ofertą, złożył listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184), albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej – wzór informacji stanowi załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, ww. listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej albo informację o tym, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, składa każdy z nich albo składają wspólnie na jednym dokumencie (podpisanym przez Pełnomocnika lub przez każdego z ww. Wykonawców). Składając listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej na jednym dokumencie, należy zaznaczyć, które podmioty dotyczą, którego Wykonawcy. 5. W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, określonych w rozdziale V ust. 1 niniejszej SIWZ, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy mogą złożyć oświadczenie wspólnie na jednym dokumencie (oświadczenie podpisane przez Pełnomocnika lub przez każdego z Wykonawców odrębnie) lub każdy z nich na odrębnym dokumencie. 2) Odpis z właściwego rejestru lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę; 3) Odpis wpisu do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej – złożony w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Jeśli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Przez pisemne zobowiązanie Zamawiający rozumie zobowiązanie złożone w oryginale podpisane przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione zgodnie z zasadami reprezentacji podmiotu udostępniającego dany zasób. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeksu pracy (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 ze zm.) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących prace na rzecz realizacji przedmiotu zamówienia w okresie świadczenia usługi. 8. Wykonawca w celu udokumentowania zatrudnienia ww osób na podstawie umowy o pracę, zobowiązany będzie dołączyć do faktury oświadczenie, że osoby wykonujące usługę dla zamawiającego były w termi¬nie wykonania usługi zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. W oświadczeniu Wykonawca podaje formę zatrudnienia, zajmowane stanowisko oraz okres na jaki jest zawarta umowa z daną osobą. 9. W przypadku każdorazowego nie dostarczenia przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ust. 2, zamawiający naliczy wykonawcy karę umowną w wysokości 10 % wartości brutto umowy, która zostanie potrącona z faktury za wykonanie przedmiotu zamówienia. 10. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z ust.6, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 11. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, polega na zasobach innych podmiotów, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. 9. Jeżeli Wykonawca nie złoży wymaganych dokumentów, oświadczeń czy pełnomocnictw lub nie spełni jednego bądź więcej warunków, jego oferta zostanie odrzucona lub Wykonawca zostanie wykluczony z postępowania, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP. 10. Zgodnie z art. 24 ust. 4 ustawy ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach