Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej ogłasza przetarg
- Adres: 34-600 Limanowa, ul. J. Marka 9
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 18 33 75 826 , fax. 18 33 37 825
- Data zamieszczenia: 2014-09-16
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej
ul. J. Marka 9 9
34-600 Limanowa, woj. małopolskie
tel. 18 33 75 826, fax. 18 33 37 825
REGON: 49194333300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pcpr-limanowa.pl/
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług szkoleniowych, jako instrument aktywnej integracji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności- program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych - jako instrumentów aktywnej integracji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Zadanie nr 1 Świadczenie usług szkoleniowych - kurs z zakresu cukiernictwa. Zadanie nr 2 Świadczenie usług szkoleniowych - kurs z zakresu księgowości komputerowej. Zadanie nr 3 Świadczenie usług szkoleniowych - kurs prawa jazdy. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. 1) Kursy wymienione i opisane w zadaniach częściowych powinny wpłynąć na podniesienie kompetencji zawodowych uczestników. 2) Wykonawca zapewni trenerów posiadających odpowiednią wiedzę i przygotowanie (wymagane jest indywidualne podejście do uczestników), mających doświadczenie w prowadzeniu podobnych szkoleń (przeprowadzili min.2 szkolenia o podobnej tematyce i zakresie jak szkolenie dla każdego z zadań częściowych, dla grup min.5 osób dorosłych) 3) Zajęcia powinny odbywać się w jednej grupie szkoleniowej (w zakresie każdego rodzaju kursu) z wyjątkiem zajęć indywidualnych. 4) Harmonogram szkolenia zostanie ustalony z Zamawiającym nie później niż 2 tyg. przed datą rozpoczęcia realizacji zadania lub w dniu podpisania umowy, jeżeli termin jest krótszy; w terminie opisanym dla każdego z zadań częściowych. 5) Miejsce i czas szkolenia. Zajęcia winny się odbywać na terenie miasta Limanowa z wyjątkiem zadanie nr 3 gdzie część praktyczna może odbywać się na terenie województwa małopolskiego. Zajęcia powinny odbywać się w dniach od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem zadania nr.3 który może się odbywać w dniach poniedziałek - sobota. Liczba godzin kursu w ciągu dnia nie może przekroczyć 6, kurs winien być prowadzony w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia. W harmonogramie szkolenia winna znaleźć się min. 1 przerwa umożliwiająca korzystanie z drobnego cateringu. Wykonawca zapewni odpowiednie miejsce prowadzenia zajęć dostosowane do potrzeb prowadzonego kursu i odpowiednio w tym celu wyposażone. Wykonawca zobowiązany jest do umożliwienia osobom niepełnoprawnym swobodnego poruszania w trakcie szkolenia, w tym dotarcie na miejsce i korzystanie z węzła sanitarnego. Pomieszczenie z przeznaczeniem na zajęcia winno spełniać warunki bezpieczeństwa i przeciwpożarowe, ponadto posiadać niezbędny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu (jeżeli program zajęć tego wymaga). Uczestnikom należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy (kawa, herbata, sok, woda, ciastka, drożdżówka) 6) Zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów, prezentacji, warsztatów praktycznych oraz konsultacji indywidualnych. Min. 80% czasu kursu powinny stanowić zajęcia praktyczne. 7) Wykonawcy zobowiązani są do przygotowania programu kursu zgodnie z opisem SIWZ oraz materiałów szkoleniowych, które winny być przedstawione Zamawiającemu najpóźniej w dniu podpisania umowy. 1) Materiały szkoleniowe (wydruki, prezentacje, pliki elektroniczne, podręczniki) winny być oznaczone odpowiednimi logotypami EFS przez Wykonawcę zgodnie z logotypami przekazanymi przez Zamawiającego, 2) Wykonawca zapewni niezbędne materiały szkoleniowe dla uczestników kursu, właściwe dla każdego z zadań częściowych (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis, wzorniki i próbki materiałów, a także zestaw podręcznych narzędzi). Materiały zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia. Wykonawca zapewni jeden zestaw materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego. Nie dopuszcza się kopiowania podręczników. 8) Wykonawca zobowiązany jest do: a) Prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (odnotowywanie obecności i nieobecności na zajęciach musi dotyczyć każdej godziny zajęć przewidzianych w programie - system godzinowy, nieobecności należy oznaczać literą N), b) Przeprowadzenie egzaminu końcowego lub innej formy zaliczenia kursu, c) Umożliwienie Zamawiającemu uczestnictwa w prowadzonym egzaminie, d) Sporządzenia protokołu z przeprowadzonego egzaminu, e) Wydania certyfikatów lub innych dokumentów potwierdzających nabycie umiejętności podnoszących kompetencje zawodowe, f) Odnotowania wydania certyfikatów w rejestrze, g) Przechowywania dokumentacji dotyczącej zrealizowanego szkolenia do dnia 31 grudnia 2021 roku. a) Ubezpieczenia wszystkich uczestników na czas prowadzenia zajęć na kwotę min.5000,00zł. b) Prowadzenia list obecności przekazanych przez Zamawiającego, c) Oznakowanie pomieszczeń w których odbywają się szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń odpowiednim logotypem EFS i PO KL przekazanym przez zamawiającego oraz umieszczenie przekazanego przez Zamawiającego plakatu Projektu w widocznym miejscu podczas szkolenia, d) Prowadzenia dokumentacji fotograficznej podczas prowadzonego kursu oraz dostarczenie zamawiającemu min.15 zdjęć dokumentującego prowadzone zajęcia w formie elektronicznej (plyta CD, pamięć przenośna -pendrive, wiadomość e-mail). e) Udokumentowanie przekazania uczestnikom cateringu, materiałów edukacyjnych, certyfikatów i zaświadczeń i in., f) Przeprowadzenia badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia, g) Wydanie zaświadczeń o ukończeniu kursu oznakowanych logotypem EFS i PO KL. 9) Po stronie Zamawiającego pozostanie: a) Przygotowanie list obecności, b) Kontrola uczestnictwa w zajęciach oraz prowadzenia zajęć, c) Zwrot kosztów dojazdów Uczestników na zajęcia dla zadania częściowego nr 2. 10) Liczba uczestników kursu podana dla poszczególnych zadań może ulec zmianie na skutek sytuacji losowej uczestnika lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Dane osobowe uczestników będą podane Wykonawcy najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia liczby osób objętych szkoleniem, przy czym zwiększenie liczby osób może nastąpić jedynie za zgodą Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcpr-limanowa.pl/
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie i organizacja szkoleń i doradztwa w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę - część 2
Dodano: 2016-07-27 - Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie Treningu umiejętności społecznych, Treningu kompetencji rodzicielskich, Indywidualnego wsparcia psychologicznego, Treningu motywacji do działania, Kursu prawo jazdy kategorii B, Kursu prawo jazdy kategorii C dla 16 osób z terenu Gminy Sękowa w ramach projektu Bliżej samodzielności - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Sękowa.
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie usług aktywnej integracji dla uczestników projektu Krok w przyszłość - aktywizacja osób zagrożonych wykluczeniem społecznym w gminie Biecz, na podstawie umowy zawartej z Małopolskim Centrum Przedsiębiorczości w Krakowie o dofinansowanie wyżej wskazanego projektu w ramach Poddziałania 9.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Dodano: 2016-07-25 - Przeprowadzenie i organizacja szkolenia w projekcie: Wykorzystaj swoją szansę
Dodano: 2016-07-21 - Organizacja, przygotowanie i przeprowadzenie w roku 2016 szkoleń / kursów w ramach doskonalenia zawodowego dla nauczycieli, w tym pełniących funkcje kierownicze zatrudnionych w szkołach i placówkach prowadzonych przez Gminę Miejską Kraków
Dodano: 2016-07-18 - Usługi w zakresie realizacji form doskonalenia nauczycieli w ramach zadań edukacyjnych - doskonalenie nauczycieli w województwie
Dodano: 2016-06-01 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Doradca zawodowy znak sprawy: ZP.2711.12.2016
Dodano: 2016-04-29 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Młody przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.11.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Dojrzały przedsiębiorca znak sprawy: ZP.2711.10.2016
Dodano: 2016-04-14 - postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na usługę szkoleniową pn. Vademecum przedsiębiorczości, znak sprawy: ZP.2711.9.2016
Dodano: 2016-04-14