Przetargi.pl
Świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej ogłasza przetarg

  • Adres: 34-600 Limanowa, ul. J. Marka 9
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 18 33 75 826 , fax. 18 33 37 825
  • Data zamieszczenia: 2012-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Limanowej
    ul. J. Marka 9 9
    34-600 Limanowa, woj. małopolskie
    tel. 18 33 75 826, fax. 18 33 37 825
    REGON: 49194333300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-limanowa.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych jako instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach projektu Pociąg do aktywności - program aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie limanowskim. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na 3 zadania częściowe. Warunki realizacji zamówienia wspólne dla każdego z zadań częściowych: 1) Zajęcia powinny odbywać się w jednej grupie szkoleniowej (w zakresie każdego rodzaju kursu), z wyłączeniem osób wymagających indywidualnego toku nauczania. Zajęcia w zakresie zadania nr 3 winny odbywać się na terenie Powiatu Limanowskiego, natomiast dla zadania nr 1 i 2 dopuszcza się wykonanie zadania na terenie całego Województwa Małopolskiego z tym że odległość od miejsca zamieszkania uczestnika do miejsc prowadzenia zajęć nie może przekraczać 100 km, w dniach od poniedziałku do soboty, liczba godzin w ciągu dnia nie może przekroczyć 8 godzin (godzina lekcyjna = 45 minut), kurs winien być prowadzony w godzinach umożliwiających uczestnikom dojazd z miejsca zamieszkania do miejsca szkolenia, zajęcia powinny być prowadzone w formie wykładów, prezentacji, warsztatów praktycznych oraz konsultacji indywidualnych, 2) Uczestnikom należy zapewnić w każdym dniu szkoleniowym bufet kawowy (kawa, herbata, woda, ciastka/ciasteczka, drożdżówka), w przypadku trwania zajęć w wymiarze do 6 godzin lekcyjnych, a w przypadku trwania zajęć powyżej 6 godzin lekcyjnych należy zapewnić dodatkowo co najmniej 1 ciepły posiłek, 3) Uczestnikom należy zapewnić niezbędne materiały szkoleniowe (np. podręczniki, skrypty, notatnik, długopis, wzorniki i próbki materiałów, a także zestaw podręcznych narzędzi), które zostaną przekazane uczestnikom na własność i należy je wliczyć w cenę szkolenia, Wykonawca zapewni jeden zestaw materiałów szkoleniowych dla Zamawiającego, 4) Uczestnikom należy zapewnić pomieszczenia dostosowane do prowadzenia zajęć i odpowiednio w tym celu wyposażone z zapewnionym zapleczem posiadającym odpowiednie warunki sanitarne, bezpieczeństwa i jakościowe, ponadto posiadających niezbędny sprzęt komputerowy z dostępem do Internetu, trenerów posiadających odpowiednią wiedzę i przygotowanie (wymagane jest indywidualne podejście do uczestników), 5) Przedmiot zamówienia obejmuje przeprowadzenie badań lekarskich w przypadku zadań do których prawidłowej realizacji są one niezbędne oraz ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków dla wszystkich uczestników na czas trwania zajęć. 6) Uczestnikom należy zapewnić dojazd na zajęcia i z powrotem na trasie miejsce zamieszkania uczestnika - miejsce kursu i z powrotem bądź zwrotu kosztów dojazdu uczestnika do miejsca odbywania szkolenia i powrotu. Beneficjenci zamieszkują w następujących miejscowościach: zadanie częściowe nr 1 - kurs operatora koparko - ładowarki - 2 osoby zam. Lubomierz, Słopnice, zadanie częściowe nr 2 - kurs obsługi wózka widłowego - 3 osoby zam. Męcina - 2 osoby, Wilkowisko - 1 osoba, zadanie częściowe nr 3 - kurs kosmetyczny podstawowy - 5 osób zam. Stróża - Skrzydlna, Męcina, Tymbark, Dobra, Rupniów 1) Wykonawca zobowiązany jest do: oznaczenia budynków oraz pomieszczeń, w których będą się odbywały zajęcia poprzez wywieszenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które dostarczy Zamawiający, poinformowania uczestników szkolenia o jego współfinansowaniu ze środków Unii Europejskiej - Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w formie 10 minutowej prezentacji, umieszczenia obowiązujących logotypów EFS i PO KL na dokumentach dotyczących realizowanego kursu w tym materiałach szkoleniowych i edukacyjnych, 2) Wykonawca zobowiązany jest do dokumentowania realizacji kursu poprzez: a) Prowadzenia dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin i tematy zajęć edukacyjnych (odnotowywanie obecności i nieobecności na zajęciach musi dotyczyć każdej godziny zajęć przewidzianych w programie - system godzinowy, nieobecności należy oznaczać literą N), b) Sporządzenia protokołu z przeprowadzonego egzaminu, c) Odnotowania wydania zaświadczenia w rejestrze, d) Przeprowadzenia badania ankietowego wszystkich uczestników szkolenia dotyczącego przeprowadzonego szkolenia (ankieta oceniająca treści programowe, trenerów i organizację szkolenia), e) Szczegółowego dokumentowania wydatków poniesionych w związku z realizacją szkolenia, f) Przechowywania dokumentacji dotyczącej zrealizowanego szkolenia do dnia 31 grudnia 2020 roku, g) Bieżącego informowania na piśmie tj. w ciągu 2 dni od dnia zdarzenia zamawiającego o przypadkach nieobecności na szkoleniu osób skierowanych oraz wypadkach rezygnacji z uczestnictwa w szkoleniu w trakcie jego trwania, pod rygorem odmowy zapłaty za szkolenie tych osób, h) wydanie zaświadczeń potwierdzających ukończenie szkolenia/kursu uprawniających do wykonywania zawodu oraz certyfikatów oznakowanych logotypem EFS i PO KL pod warunkiem zdania przez uczestnika egzaminu końcowego. 3) Wykonawca przedstawi przed podpisaniem umowy Zamawiającemu do akceptacji harmonogram zajęć, należy zaplanować zajęcia w sposób uwzględniający obowiązki szkolne i rodzinne uczestników zajęć. 4) Liczba uczestników kursu podana dla poszczególnych zadań może ulec zmianie na skutek sytuacji losowej uczestnika lub innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego. Ostateczna liczba uczestników będzie podana Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy liczby osób objętych szkoleniem, w takiej sytuacji Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie za faktycznie przeszkoloną liczbę osób.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 805000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Posiadanie ceryfikatu jakości usług ISO lub innych dokumentów potwierdzających jakość usług szkoleniowych, posiadanie akredytacji kuratorium oświaty
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-limanowa.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach