Przetargi.pl
świadczenie usług szacowania wartości lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, nieruchomości niezabudowanych i nieruchomości zabudowanych; inwentaryzację lokali i budynków znajdujących się w zasobach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie

Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn ogłasza przetarg

  • Adres: 10-219 Olsztyn, ul. Kasprowicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5421564 , fax. 089 5421575
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny Olsztyn
    ul. Kasprowicza 1 1
    10-219 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5421564, fax. 089 5421575
    REGON: 01126394600978
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: gospodarowanie powierzonym mieniem Skarbu Państwa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    świadczenie usług szacowania wartości lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, nieruchomości niezabudowanych i nieruchomości zabudowanych; inwentaryzację lokali i budynków znajdujących się w zasobach Wojskowej Agencji Mieszkaniowej Oddział Regionalny w Olsztynie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający stosownie do przepisów ustawy z dnia 22 czerwca 1995 r. o zakwaterowaniu Sił Zbrojnych Rzeczypospolitej Polskiej (tekst jednolity: Dz. U. 2005 Nr 41 póz. 398 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (tekst jednolity: Dz. U. 2004 Nr 261, póz. 2603 z późn. zm.) prowadzi obrót nieruchomościami o przeznaczeniu mieszkalnym oraz innym niż mieszkalne, z zastosowaniem cen ustalonych na podstawie wartości rynkowych oszacowanych przez rzeczoznawców majątkowych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem: - wykonanie usług szacowania oraz inwentaryzacji lokali mieszkalnych, lokali użytkowych, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych, znajdujących się w zasobach WAM OREG w Olsztynie, w miejscowościach: Bartoszyce, Bemowo Piskie, Biskupiec, Braniewo, Elbląg, Ełk, Giżycko, Gołdap, Lidzbark Warmiński, Morąg, Mrągowo, Olsztyn, Orneta, Orzysz, Ostróda, Szczytno, Szeroki Bór Piski, Węgorzewo; - jako przedmiot zamówienia określa się sumę inwentaryzacji lokali mieszkalnych i budynków oraz sumę, podlegającą wycenie, lokali, nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych do 31 grudnia 2010 roku: a)wycena lokali mieszkalnych - 500 szt. b) Wycena lokali użytkowych - 1 szt. c) wycena nieruchomości niezabudowanych - 2 szt. d) wycena nieruchomości zabudowanych - 1 szt. e) wycena nieruchomości zabudowanych - 36 szt. budynkami garażowymi f) inwentaryzacja lokali - 1 szt. g) inwentaryzacja budynków - 1 szt. h) wycena gruntu jako odrębnego składnika - 1 szt. nieruchomości do celów aktualizacji opłat za użytkowanie wieczyste i) wycena nakładów poniesionych na nieruchomości - 1 szt. - wykonawcy ustalając cenę ofertową do przetargu zobowiązani są uwzględnić koszt ewentualnego potwierdzenia aktualności wyżej opisanych operatów, zgodnie z art. 156 pkt 42ustawy o gospodarce nieruchomościami, w terminie do dwóch lat licząc od daty sporządzenia tych operatów. Operaty szacunkowe, jak i pozostałe prace winny być sporządzone zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących na dzień sporządzenia tej dokumentacji przepisach; - wykonawcy ustalając cenę ofertową do przetargu zobowiązani są uwzględnić koszt ewentualnego pozyskania materiałów niezbędnych do operatu ( wypis z rejestru gruntów i budynków, odpis księgi wieczystej, wypis z miejscowego planu zagospodarowania bądź studium gminy itp.); - Zamawiający będzie zlecał sporządzanie operatów sukcesywnie, według własnych potrzeb; - Zamawiający zastrzega sobie prawo udostępnienia wyciągu z operatu szacunkowego osobom trzecim, mającym interes prawny w stosunku do danej nieruchomości.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 700000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcą określa się osobę fizyczną, osobę prawną albo jednostkę organizacyjną, nieposiadającą osobowości prawnej, która ubiega się o udzielenie zamówienia publicznego, złożyła ofertę lub zawarła umowę w sprawie zamówienia publicznego. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: niedotyczy 2) posiadania wiedzy i doświadczenia; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wykonawca w okresie 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, bądź w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest on krótszy od 3 lat, wykonał usługi obejmujące oszacowanie łącznie minimum 200 nieruchomości (mieszkalnych lub użytkowych), z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomościami, nadane zgodnie z ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r. (Dz. U. z 2004 r. Nr 261, poz. 2603 z późn. zm.). 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej; opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: nie dotyczy. 2. Z postępowania zastaną wykluczeni wykonawcy, którzy nie wykażą braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, w sposób kreślony w rozdziale VI ust. 2 SIWZ. Wykonawca na żądanie zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1, i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1. Oceny spełnienia warunków Zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych oświadczeń i dokumentów, wyszczególnionych w rozdziale VI, metodą warunków granicznego spełnia/nie spełnia. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż w/w warunki wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ; 2) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, z podaniem ich ilości, przedmiotu, dat wykonania, odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie; 3)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 4) oświadczenie, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zał. nr 4 do ZIWZ; 2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy, wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) oświadczenie o braku postaw do wykluczenia - zał. nr 3 do SIWZ; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawio?nego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycz?nych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Jeżeli wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w części V SIWZ, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w ust 3, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust 2 pkt 1,2. 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego w ust. 2 pkt 2 składa dokument lub dokumenty, określone w § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r. Nr 226 poz. 1817). 6. Dokumenty składane są w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 7. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 8. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów, lub pełnomocnictw albo, którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach