Przetargi.pl
e-zdrowie w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rybnie

Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rybnie ogłasza przetarg

  • Adres: 13-220 Rybno, ul. Zajeziorna 58
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 023 6966024 , fax. 023 6967033
  • Data zamieszczenia: 2010-01-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Gminny Zakład Opieki Zdrowotnej w Rybnie
    ul. Zajeziorna 58 58
    13-220 Rybno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 023 6966024, fax. 023 6967033
    REGON: 13031524900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.gminarybno.pl/spgzoz/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    e-zdrowie w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rybnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa (zakup, transport, wniesienie, instalacja i montaż) sprzętu komputerowego, urządzeń komputerowych oraz oprogramowania systemowego i bazodanowego wraz z wykonaniem sieci komputerowej dla wdrożenia i prowadzenia Projektu: e-zdrowie w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rybnie. Realizacja przedmiotu zamówienia w ramach Projektu: e-zdrowie w Samodzielnym Publicznym Gminnym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Rybnie, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, Oś priorytetowa 7 Infrastruktura społeczeństwa informacyjnego, Działanie 7.2. Promocja i ułatwianie dostępu do usług teleinformatycznych, Poddziałanie 7.2.1. Usługi i aplikacje dla obywateli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części oraz podaniem ilości poszczególnych elementów wchodzących w jego skład: Część Nr 1. Wykonanie sieci komputerowej w SPG ZOZ w Rybnie 1. Serwer - 1 szt. 2. UPS serwer - 1 szt. 3. Oprogramowanie serwerowe wraz z licencjami - 1 szt. 4. Sieć komputerowa - 1 szt. 5. Switch - 1 szt. 6. Router - 1 szt. Z uwagi na konieczność prawidłowego funkcjonowania zakupionego w przyszłości sprzętu, a także koszty eksploatacyjne określona została koncepcja techniczna i jakościowa przedmiotu zamówienia przedstawiona w Załączniku Nr 3.1. do SIWZ oraz rysunki poglądowe położenia sieci. Przedmiot zamówienia określa uproszczona dokumentacja techniczna i szacunkowy przedmiar robót. Na realizację będzie zawarta umowa ryczałtowa. W związku z powyższym zaleca się by Wykonawca zapoznał się z rodzajem robót na miejscu i ostatecznie określił zakres robót i je wycenił. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 32410000-0 Lokalna sieć komputerowa, 48820000-2 Serwery Część Nr 2. Zakup sprzętu komputerowego dla SPG ZOZ w Rybnie. 1. Zestaw komputerowy - 12 szt. 2. Laptop - 2 szt. 3. UPS dla stacji roboczej - 12 szt. 4. Czytniki kodów kreskowych - 10 szt. 5. Klawiatury pin - pad - 9 szt. 6. Drukarki - 11 szt. 7. Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. 8. Zestaw do podpisu elektronicznego - 16 szt. Z uwagi na konieczność prawidłowego funkcjonowania zakupionego w przyszłości sprzętu, a także koszty eksploatacyjne określona została koncepcja techniczna i jakościowa przedmiotu zamówienia przedstawiona w Załączniku Nr 3.2. do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 30213000-5 Komputery osobiste 30232110 - 8 Drukarki laserowe Część Nr 3. Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby e-zdrowia dla SPG ZOZ w Rybnie. 1. Oprogramowanie - gabinet lekarski - 6 stanowisk 2. Oprogramowanie - rejestracja - 2 stanowiska 3. Oprogramowanie - rejestracja przez internet - 1 licencja 4. Oprogramowanie - zarządzanie - 1 stanowisko 5. Oprogramowanie - rozliczenia z NFZ - 1 stanowisko Z uwagi na konieczność prawidłowego funkcjonowania zakupionego w przyszłości oprogramowania, a także koszty eksploatacyjne określona została koncepcja techniczna i jakościowa przedmiotu zamówienia przedstawiona w Załączniku Nr 3.3. do SIWZ. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 48180000 - 3 Pakiety oprogramowania medycznego Tam gdzie Zamawiający wskazał nazwy własne dopuszcza się składanie ofert równoważnych jednakże zachowane muszą być normy, parametry i standardy, jakimi charakteryzują się wyspecyfikowane przez Zamawiającego urządzenia. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Oferowane przez Wykonawców składających oferty równoważne urządzenia muszą mieć parametry nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony w przypadku, gdy na podstawie złożonych dokumentów Wykonawca przedstawi, iż ma uprawnienia do prowadzenia odpowiadającej przedmiotowi zamówienia działalności zgodnie z aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) posiadania wiedzy i doświadczenia, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 1 dostawę: - dla części 1. - 1 zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 15 000,00 zł, - dla części 2. - 1 dostawę odpowiadające przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 55 000,00 zł, - dla części 3. - 1 zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie niższej niż 22 000,00 zł, c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają uprawnienia tj. Wykonawca zatrudnia co najmniej 1 osobę zajmującą się serwisowaniem przedmiotu zamówienia dla każdej z części zamówienia. d)sytuacji ekonomicznej i finansowej, Zamawiający uzna ten warunek za spełniony gdy Wykonawca wykaże, że: - dla część 1 - posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 15 000,00 zł, - dla część 2 - posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 55 000,00 zł, - dla część 3 - posiada środki finansowe na rachunku lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 22 000,00 zł. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/ nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1.Formularz - Koncepcja techniczna i jakościowa przedmiotu zamówienia z opisem technicznym i szacunkowym pomiarem robót Część nr 1. Wykonanie sieci komputerowej w SPG ZOZ w Rybnie (zał. nr 3.1) 1.2.Formularz - Koncepcja techniczna i jakościowa przedmiotu zamówienia część nr 2. Zakup sprzętu komputerowego dla SPG ZOZ w Rybnie (zał. nr 3.2) 1.3. Formularz - Koncepcja techniczna i jakościowa przedmiotu zamówienia część nr 3. Zakup specjalistycznego oprogramowania na potrzeby e-zdrowia dla SPG ZOZ w Rybnie (zał. nr 3.3). 1.4.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 4). 1.5.Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - wypełniony i podpisany przez Wykonawcę (zał. nr 5). 1.6.Projekt umowy dot. części 1- zaakceptowany przez Wykonawcę (zał. nr 6.1). 1.7.Projekt umowy dot. części 2 - zaakceptowany przez Wykonawcę (zał. nr 6.2). 1.8.Projekt umowy dot. części 3 - zaakceptowany przez Wykonawcę (zał. nr 6.3). 2. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawca składa następujące dokumenty: 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 2.3. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (zał. nr 7.1; 7.2; 7.3). 3. W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 4. ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Długość gwarancji udzielonej przez Wykonawcę
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.gminarybno.pl/spgzoz/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach