Przetargi.pl
Dostawa akcesoriów i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Gminy Miejskiej Szczytno.

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6247200 , fax. 089 6247201
  • Data zamieszczenia: 2009-11-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6247200, fax. 089 6247201
    REGON: 51074341000000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa akcesoriów i sprzętu informatycznego oraz oprogramowania na potrzeby Gminy Miejskiej Szczytno.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zestaw 1 - AKCESORIA - obejmuje: - Spraye (sprzężone powietrze, pianka do czyszczenia monitorów LCD), - Taśmy do urządzenia archiwizującego - Podkładki po mysz, - Pendrive, - Skaner dokumentów A3, - Kamera internetowa, Zestaw 2 - SPRZĘT SIECIOWY - obejmuje: - Przełączniki 48-portowe 10/100/1000 do szafy RACK, - Szafy wiszące RACK 9U, 18U - Listwy zasilająco-filtrujące do szafy RACK, - Patch panele 24 portowe 19 cali 1U RACK, - Organizator kabli 19 cali 1U RACK z haczykami, - Półka 19 cali 1U RACK 550 mm, - Zestawy montażowe serwera w szafie RACK, - Przewody do konsoli KVM, - Śruby montażowe M6 RACK, - Kostki RJ45 kat. 5e. Zestaw 3 - OPROGRAMOWANIE - obejmuje: - Program antywirusowy (licencja na 71 użytkowników/stanowisk), - Licencja Symantec Gateway Security 5620 (ver. 3.0.1)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 324100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - prowadzą działalność obejmującą przedmiot zamówienia; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ; 5) Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, dokonywane będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów złożonych w postępowaniu wg formuły SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca winien złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie , że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ), - oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ), - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.e-szczytno.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach