Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzętowych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie 2020-2021 r. z podziałem na zadania

Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, Al. Piłsudskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
  • Data zamieszczenia: 2020-10-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Łodzi
    Al. Piłsudskiego 12
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6162270, 71, , fax. 426 162 273
    REGON: 47085064500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzętowych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie 2020-2021 r. z podziałem na zadania
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzętowych dla potrzeb zimowego utrzymania dróg wojewódzkich w sezonie 2020 – 2021 r. z podziałem na zadania: Nr zadania Rejon Dróg Wojewódzkich/Obwód Dróg ZADANIE 1 OD Widawa ZADANIE 2 OD Działoszyn ZADANIE 3 OD Łowicz ZADANIE 4 OD Biała Rawska ZADANIE 5 OD Bełchatów ZADANIE 6 OD Przedbórz ZADANIE 7 OD Januszewice ZADANIE 8 OD Uniejów ZADANIE 9 OD Zygry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60180000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 1 600,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sześćset 00/100), Zadanie nr 2: 500,00 zł (słownie złotych : pięćset 00/100), Zadanie nr 3: 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto 00/100), Zadanie nr 4: 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto 00/100), Zadanie nr 5: 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto 00/100), Zadanie nr 6: 1 300,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc trzysta 00/100), Zadanie nr 7: 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto 00/100), Zadanie nr 8: 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto 00/100), Zadanie nr 9: 1 100,00 zł (słownie złotych : jeden tysiąc sto 00/100),
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: [1]. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. [2]. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. [3]. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: a) jest zobowiązany, o ile jest to wiadome, podać nazwy podwykonawców; b) jest zobowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. [3]. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. [4]. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, oraz o których mowa w pkt III.2.2). [5]. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt III.3) i III.4) ppkt [1] składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach