Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku, sprzątania serwerowni oraz sprzątania terenu przyległego.

Główny Inspektorat Transportu Drogowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-807 Warszawa, Al. Jerozolimskie
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 222 204 801 , fax. 222 204 899
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Główny Inspektorat Transportu Drogowego
    Al. Jerozolimskie 94
    00-807 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 222 204 801, fax. 222 204 899
    REGON: 17427604000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gitd.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku, sprzątania serwerowni oraz sprzątania terenu przyległego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania pomieszczeń, mycia i czyszczenia przeszkleń szklanych budynku, sprzątania serwerowni oraz sprzątania terenu przyległego w podziale na zadania: CZĘŚĆ I PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, 00-807 Warszawa, Aleje Jerozolimskie, w dwóch lokalizacjach: Aleje Jerozolimskie 94 oraz Aleje Jerozolimskie 134/136 - maksymalna powierzchnia administracyjno-socjalna o powierzchni 11 149,71 m2 (w tym zamówienie podstawowe: 9 149,71 m2 i prawo opcji 2 000,00).Zamawiający zgodnie z zapisem art. 34 ust. 5 ustawy Pzp przewiduje, dla części I przedmiotu zamówienia, możliwość zastosowania prawa opcji. Prawem opcji jest możliwość zwiększenia powierzchni, co do której wykonywane będą usługi, nie więcej niż 2 000,00 m2 miesięcznie, maksymalnie przez cały okres trwania Umowy. Wykonawca w przypadku podjęcia decyzji przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji jest zobowiązany do zapewnienia świadczenia usług. Prawo opcji jest uprawnieniem Zamawiającego, z którego może, ale nie musi skorzystać w ramach realizacji Umowy. Zamawiający może skorzystać tylko z części usług w ramach prawa opcji, zarówno w zakresie dodatkowej powierzchni, co do której Wykonywane będą usługi, jak też okresu ich świadczenia. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania z części usług przewidzianych prawem opcji Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Warunkiem uruchomienia prawa opcji jest złożenie oświadczenia przez Zamawiającego o skorzystaniu z prawa opcji. CZĘŚĆ II PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Delegatura PN-WSCH, 16-411 Szypliszki, Budzisko 35 - powierzchnia administracyjno-socjalna o powierzchni 144 m2 CZĘŚĆ III PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Delegatura Śląska,40-599 Katowice, ul. Żeliwna 38 - powierzchnia administracyjno-socjalna o powierzchni 176,64 m2 CZĘŚĆ IV PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Delegatura WSCH, 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Radzyńska 11 - powierzchnia biurowa 55 m2 CZĘŚĆ V PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Delegatura Centralna, , 91 - 463 Łódź, ul. Łagiewnicka 54/56 - powierzchnia administracyjno-socjalna 213,90 m2 CZĘŚĆ VI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Delegatura PN-ZACH, Lubieszyn 10 J, 72-002 Dołuje - powierzchnia administracyjno-socjalna 49,26 m2 CZĘŚĆ VII PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: Główny Inspektorat Transportu Drogowego, 00-807 Warszawa, Aleje Jerozolimskie 94 i Aleje Jerozolimskie 134/136, 02-968 Warszawa, ul. Przyczółkowa 109A tj. Aleje Jerozolimskie 94 – 102,3 m2; Aleje Jerozolimskie 134/136 – 13,00 m2; Przyczółkowa 109A – 33,44m2; Łącznie 148,74 m2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Część III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz IPU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 7.3 SIWZ przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej z innymi wykonawcami, którzy w tym postępowaniu złożyli odrębne oferty, wedle wzoru zawartego w Formularzu nr DP.1. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie oświadczenie składa każdy z Wykonawców. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty - o ile uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 4. Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca zobowiązany jest posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia za szkody wyrządzone na osobie i mieniu osób trzecich na kwotę nie mniejszą niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy 00/100 złotych) na jedno i wszystkie zdarzenia.Kopię polisy przedłożymy Zamawiającemu przed podpisaniem umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach