Przetargi.pl
Zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie windy w budynku Biblioteki Miasta i Gminy Radzymin

Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin ogłasza przetarg

  • Adres: 05-250 Radzymin, Ul. Konstytucji 3-go Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 7865024, 608727531, , fax. 22 7865024 w. 23
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Biblioteka Publiczna Miasta i Gminy Radzymin
    Ul. Konstytucji 3-go Maja 15
    05-250 Radzymin, woj. mazowieckie
    tel. 22 7865024, 608727531, , fax. 22 7865024 w. 23
    REGON: 93927200000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radzymin.pl/artykuly/421/zamowienia-publiczne
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Gminna instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie windy w budynku Biblioteki Miasta i Gminy Radzymin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i kompleksowe wykonanie windy w szybie przeszklonym, w środku głównej klatki schodowej wewnątrz budynku Biblioteki Publicznej Miasta i Gminy Radzymin ul. Konstytucji 3 maja 15, 05-250 Radzymin, wraz z pracami projektowymi i robotami towarzyszącymi. Wykonawca dokona wizji lokalnej, aby uzyskać informacje, które będą konieczne do przygotowania oferty, zawarcia umowy i wykonania zamówienia oraz oszacowania kosztu, ryzyka i wszelkich danych, jakie mogą okazać się niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia i jego wyceny z punktu widzenia Wykonawcy. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Prace projektowe obejmują: projekt budowlany, projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie dokumentacji projektowej w sposób nie zakłócający pracy Biblioteki i ustalony z jej Dyrektorem. Dostarczona winda musi posiadać wymagane przepisami prawa atesty, certyfikaty, świadectwa jakości oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem, być fabrycznie nowa i wolna od wad, wyprodukowana w roku dostawy do Zamawiającego. Wykonawca uzyska wszystkie niezbędne decyzje, uzgodnienia i opinie wymagane prawem przy tego rodzaju pracach. Wykonawca zadba, aby projektowane elementy oraz aspekty funkcjonalne umożliwiały długoletnią eksploatacją bez ponoszenia dodatkowych kosztów (poza standardową konserwacją urządzeń). Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia bieżących konsultacji z przedstawicielem Zamawiającego i uwzględnienia zgłaszanych przez niego uwag lub w razie niemożności ich uwzględnienia udzielania umotywowanych odpowiedzi. Opis parametrów windy: Kabina spełniająca wymagania windy do przewozu osób niepełnosprawnych (m.in. na wózkach inwalidzkich), drzwi (światło) o szerokości min. 900 mm, udźwig min. 630 kg, liczba przystanków 3 , liczba wejść do kabiny 2, wykończenie ze stali nierdzewnej szczotkowanej, oświetlenie led. Wykonane elementy powinny zagwarantować: bezpieczeństwo konstrukcji; bezpieczeństwo użytkowania; odpowiednie warunki higieniczne, zdrowotne, ochrony środowiska, ochrony przeciwpożarowej i być estetyczne. Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia procesu odbioru windy, jej rejestracji i dopuszczenia do użytkowania przez Urząd Dozoru Technicznego. Koszty związane z odbiorem przez Urząd Dozoru Technicznego, dokumentacją rejestracyjną i książką rewizji, ponosi Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia. Wszelkich niezbędnych pełnomocnictw i upoważnień udziela Zamawiający na wniosek Wykonawcy. Wykonawca zapewni konserwację windy w okresie gwarancji oraz wymagane gwarancją przeglądy wykona samodzielnie lub zapewni serwisanta zewnętrznego. Stawka za konserwację oraz przeglądy wraz z określeniem jej wysokości w okresie roku stanowi część oferty.Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30.04.2020r. z zastrzeżeniem, że 80% zamówienia musi zostać wykonane do 30 grudnia 2019r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45313100-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wymagana wysokość wadium wynosi 4 000,00 zł ( zgodnie z Pzp wadium może stanowić do 3% wartości szacunkowej zamówienia) wniesiona w pieniądzu na nr rachunku 42 2490 0005 0000 4600 9461 9193 lub w innej formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 Pzp. Podstawą obliczenia wadium jest wartość szacunkowa zamówienia bez zamówień uzupełniających oraz bez opcji.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach