Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego - na potrzeby Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli

Muzeum Regionalne w Stalowej Woli ogłasza przetarg

  • Adres: 37-450 Stalowa Wola, Sandomierska 1
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 158448556
  • Data zamieszczenia: 2023-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Muzeum Regionalne w Stalowej Woli
    Sandomierska 1
    37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie
    tel. 158448556
    REGON: 83041400600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.muzeum.stalowawola.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego - na potrzeby Muzeum Regionalnego w Stalowej Woli
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania budynku oraz posesji Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego w Stalowej Woli przy ul. Hutniczej 17, w tym: pomieszczeń ekspozycyjnych, pomieszczeń biurowych i pomocniczych, toalet, ciągów komunikacyjnych a także terenu zewnętrznego, przy użyciu środków, materiałów i sprzętu Wykonawcy.1) Utrzymanie czystości w Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego, ul. Hutnicza 17, budynek wraz z otoczeniem (ZAKRES PODSTAWOWY).2) Utrzymanie czystości w pomieszczeniach magazynowych i innych wskazanych przez Zamawiającego wg potrzeb, rozliczane kosztorysowo na podstawie stawki za 1 rbh (PRAWO OPCJI).Ad. 1. BUDYNEK MUZEUM CENTRALNEGO OKRĘGU PRZEMYSŁOWEGO, UL. HUTNICZA 17 WRAZ Z OTOCZENIEM.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca świadczył usługę bieżącego utrzymania czystości w budynku Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego oraz jego bezpośrednim otoczeniu, przy pomocy minimum 2 pracowników, nie mniej niż 7 godzin dziennie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 lub do uzgodnienia z przedstawicielem Zamawiającego. Dodatkowo Zamawiający może wymagać świadczenia usług sprzątania w niedziele w godz. 13-17 (2 lub 4 godz.) poprzez skorzystanie z prawa OPCJI (nieujęte w zakresie podstawowym). Do obowiązków Wykonawcy będzie należało:PRACOWNIK 1Podstawowy zakres pracy dla Pracownika: utrzymanie czystości w pomieszczeniu ekspozycji stałej (głównej), pomieszczeniach ekspozycji czasowych oraz ciągów komunikacyjnych przy użyciu maszyny sprzątającej (czyszczenie maszynowe). PRACOWNIK 2Podstawowy zakres pracy dla Pracownika: utrzymanie czystości korytarzy, klatek schodowych, biur, toalet, windy i innych, a także w pomieszczeniach ekspozycyjnych w miejscach niedostępnych do maszynowego czyszczenia. Zamawiający wymaga takiej organizacji pracy pracowników Wykonawcy, aby pracownicy wykonujący czynności niezbędne do utrzymania czystości w obiekcie nie pracowali w parach, o ile nie w to ze specyfiki pracy.Poprzez maszynowe czyszczenie posadzek Zamawiający rozumie usuwanie powierzchniowych zabrudzeń przy pomocy maszyny (zasilanej akumulatorami) zapewniającej mycie, ale także szorowanie i suszenie. Należy użyć maszynę myjącą, która podaje wodę z detergentem i rozprowadza go po powierzchni za pomocą dużej, obrotowej szczotki, a następnie usuwa nadmiar wody wraz z brudem i odprowadza ją do osobnego zbiornika na brudną wiodę. Posadzka po czyszczeniu powinna być czysta i sucha, nadająca się od razu do użytku (eliminacja ryzyka poślizgnięcia się oraz ograniczenie pojawienia się szybko nowych zabrudzeń). 1.1. Utrzymywanie na bieżąco czystości w salach ekspozycyjnych, łącznie 2030,73 m2a) Czyszczenie maszynowe i ręczne posadzek żywicznych, odkurzanie, mycie na mokro, dezynfekcja profesjonalnymi środkami specjalnie do tego przeznaczonymi – codziennie b) Czyszczenie ręczne posadzek, mycie na mokro, dezynfekcja profesjonalnymi środkami specjalnie do tego przeznaczonymi – codzienniec) wycieranie kurzu z gablot szklanych/ pleksi/ MDF oraz mebli wystawienniczych w pomieszczeniach ekspozycyjnych – min. raz w tygodniud) mycie gablot ekspozycyjnych szklanych profesjonalnymi środkami specjalnie do tego przeznaczonymi – min. raz w tygodniu1.2. Utrzymywanie czystości w 4 pomieszczeniach biurowych o łącznej powierzchni 126,75 m2.a) odkurzanie podłóg oraz zmywanie na mokro – min. 2 razy w tygodniub) czyszczenie mebli tapicerowanych, ścieranie kurzu i konserwacja powierzchni mebli biurowych (m.in. biurka, szafy, regały) przy użyciu środków do tego przeznaczonych (np. Pronto lub równoważne o nie gorszych parametrach, itp.) – min. raz w tygodniuc) opróżnianie niszczarek na dokumenty, ścieranie kurzu z elektronicznych urządzeń biurowych i ich czyszczenie – min. raz w tygodniud) usuwanie kurzu z komputerów, telefonów, drukarek, monitorów przy użyciu środków pielęgnacyjnych do tego przeznaczonych (antystatycznych) – min. raz w tygodniu e) mycie stolarki drzwiowej – min. raz w tygodniuf) codzienne czyszczenie oraz dezynfekcja zlewów i umywalek przy użyciu profesjonalnych środków do tego przeznaczonych, dostarczonych przez Wykonawcę,g) codzienne opróżnianie koszy i pojemników na śmieci, wynoszenie śmieci do miejsc wyznaczonych przez Zamawiającego oraz wymiana worków na śmieci, mycie koszy, h) usuwanie pajęczyn – min. raz w tygodniu1.3. Utrzymywanie czystości w ciągach komunikacyjnych, korytarzach, częściach wspólnych, klatce schodowej:a) mycie maszynowe oraz mycie ręczne podłóg z użyciem środków przeznaczonych do mycia danej powierzchni – codziennieb) ścieranie kurzu z parapetów, c) zamiatanie, odkurzanie, mycie na mokro podłóg – codziennied) bieżące opróżnianie koszy na śmieci w holu, toaletach i kuchniach oraz wymiany worków,e) niezwłoczne, interwencyjne sprzątanie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego,f) czyszczenie przeszkleń / powierzchni szklanych – codziennieg) mycie windy – codziennieh) dezynfekcja powierzchni w tym powierzchni stykowych z dłońmi jak klamki w drzwiach, poręcz na klatce schodowej, przyciski w windach – codzienniei) usuwanie pajęczyn – min. raz w tygodniu j) mycie balustrad, pochwytów i poręczy, w tym dezynfekcja poręczy – codzienniek) mycie windy z użyciem odpowiednich środków przeznaczonych do mycia danej powierzchni, w tym dezynfekcja przycisków – codziennie1.4. Mycie i dezynfekcja 5 toalet ogólnodostępnych dla zwiedzających oraz 2 toalet przeznaczonych do użytku dla pracowników Muzeum COP:a) codzienne opróżnianie koszy na śmiecie, wymiana worków na śmieci, mycie koszy ze stali nierdzewnej INOX profesjonalnymi środkami do tego przeznaczonymi,b) zapewnienie mydła w dozownikach, c) zapewnienie wkładów dezynfekujących w zawieszkach do WC, d) zapewnienie odświeżaczy powietrza (spray nie na bazie octu), e) zapewnienie białych ręczników papierowych oraz papieru toaletowego, f) codzienne czyszczenie luster, glazury i terakoty jeżeli uległy zabrudzeniu, g) codzienne czyszczenie dozowników na mydło ze stali nierdzewnej INOX profesjonalnymi środkami do tego przeznaczonymi, w szczególności usuwanie osadów z mydła, h) sprzątanie glazury oraz zlewozmywaka na mokro z użyciem środka odkażającego, czyszczenie przy użyciu środków usuwających kamień, i) utrzymanie czystości w sanitariatach wraz z systematyczną dezynfekcją, w tym dezynfekcja klamek w drzwiach – codzienniej) usuwanie pajęczyn – min. raz w tygodniu k) w wyżej wymienionych toaletach Muzeum posiada osprzęt firmy Tork ze stali nierdzewnej INOX (dozowniki papieru, dozowniki ręczników, dozowniki mydła).1.5. Utrzymanie porządku otoczenia budynku: a) minimum 5 razy w tygodniu obchód posesji Muzeum COP oraz terenu przyległego bezpośrednio do ogrodzenia posesji celem usunięcia śmieci (papierki, opakowania, butelki, itp.),b) opróżnianie 3 szt. zewnętrznych całorocznych koszy na śmieci. c) Usuwanie z utwardzonych chodników opadającego igliwia (w szczególności w miesiącach jesiennych). 1.6. Odśnieżanie (serwis codzienny w okresie zimowym wg potrzeb) z posesji i parkingu Muzeum COP: a) posypywanie piaskiem ścieżek, chodników oraz ciągów pieszo - jezdnych na terenie posesji Muzeum COP o szacunkowej powierzchni 800 m2, b) odśnieżanie i usuwanie lodu, posypywanie mieszanką piaskowo-solną każdorazowo w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub oblodzenia:- parkingu Muzeum COP o powierzchni ok. 2,5 ar. do godz. 7.00 rano oraz wg potrzeb i warunków pogodowych każdego dnia tygodnia,- placu przed wejściem głównym do godz. 8.00 rano oraz wg potrzeb i warunków pogodowych każdego dnia tygodnia,c) odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem chodnika wzdłuż ul. Kwiatkowskiego do godz. 7.00 rano oraz wg potrzeb i warunków pogodowych, każdego dnia tygodnia.d) Odśnieżanie należy przeprowadzać w taki sposób aby nie uszkodzić istniejącej infrastruktury: kostki brukowej, studzienek kanalizacyjnych i burzowych, oznaczeń poziomych parkingowych/ grzybków odblaskowych parkingowych.1.7. W cenę zamówienia wliczone są wszystkie elementy i czynności związane z realizacją zamówienia, w tym stroje robocze, profesjonalne środki czystości, art. higieniczne, sanitarne. Ad. 2. UTRZYMANIE CZYSTOŚCI W POMIESZCZENIACH MAGAZYNOWYCH I INNYCH WSKAZANYCH PRZEZ ZAMAWIAJĄCEGO WG POTRZEB, ROZLICZANE KOSZTORYSOWO NA PODSTAWIE STAWKI ZA 1 RBH - PRAWO OPCJI.Prawem opcji objęte jest 300 godzin, (słownie: trzysta godzin) w okresie obowiązywania umowy serwisu sprzątającego do wydarzeń towarzyszących organizowanych w Muzeum Centralnego Okręgu Przemysłowego oraz sprzątanie terenu zewnętrznego w bezpośrednim sąsiedztwie budynku. Zamawiający będzie zlecał wykonanie usług sprzątania wedle doraźnych potrzeb np.: doczyszczanie sal po pracach remontowo – budowlanych; doczyszczanie ekspozycji po pracach montażowych związanych z budową nowych wystaw i ekspozycji czasowych; sprzątanie po imprezach okolicznościowych (np. wernisaże, występy muzyczne, teatralne i inne wydarzenia kulturalne); sprzątanie magazynów i pomieszczeń, które nie zostały ujęte w serwisie stałym; mycie okien od zewnątrz i od wewnątrz,Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia kosztów wynikających z zakupu i dostawy wszelkich środków czyszczących, dezynfekujących, zapachowych, worków na śmieci, jak również mieszanki do posypywania powierzchni utwardzonych itp. koniecznych do prawidłowego wykonania zamówienia. Szczegółowy opis środków zawiera OPZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Określenie warunków:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Określenie warunków:Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienia Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.Określenie warunków:Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawcy wykażą, że są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 250.000,00 zł (słownie: dwieście pięćdziesiąt tysięcy złotych).Zdolności technicznej lub zawodowej.a) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonali min. 2 roczne kontrakty utrzymania czystości w obiektach użyteczności publicznej, o wartości konkretnego zamówienia co najmniej 80.000,00 PLN brutto każdy (słownie: osiemdziesiąt tysięcy zł), w tym przynajmniej jeden kontrakt dotyczący obiektu użyteczności publicznej służącego celom kultury (np. muzeum, galeria sztuki, BWA, Miejski Dom Kultury, szkoły muzyczne, artystyczne).- z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, poświadczenia lub inne).b) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują co najmniej 1 osobą (PODSTAWOWY PRACOWNIK), która posiada co najmniej 2 letnie (słownie: dwa) doświadczenie w sprzątaniu lub sprzątaniu i nadzorze nad utrzymaniem czystości co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej, o powierzchni co najmniej 500 m2 (słownie: pięćset m2).UWAGA:W każdym przypadku pod pojęciem obiektu użyteczności publicznej Zamawiający rozumie budynek służący celom administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, mieszkalnym, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym lub wodnym, poczty lub telekomunikacji oraz o charakterze biurowym i socjalnym oraz innym podobnym celom lub o funkcji mieszanej zawierającej powyżej określone funkcje.Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia.5.2. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek, o którym mowa w:a) Pkt 5.1. 1) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek,b) Pkt 5.1. 2) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie potwierdzi, iż spełnia ww. warunek.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w Pkt. 5.1. 2) SWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Warunek, o którym mowa w Pkt. 5.1. 2) SWZ zostanie spełniony wyłącznie jeżeli co najmniej jeden z podmiotów (wykonawca lub podmiot trzeci na zasoby, którego powołuje się wykonawca) potwierdzi, iż spełnia ww. warunek;Zamawiający jednocześnie informuje, iż „stosowna sytuacja” wystąpi wyłącznie w przypadku kiedy: Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowodni zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zamawiający oceni, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 108 ust 1 pkt 1 ustawy Pzp. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.Do oferty Wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust 1 ustawy w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-16

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach