Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8

Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia ogłasza przetarg

  • Adres: 35-032 Rzeszów, ul. Zamkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 017 8604212, 8604246
  • Data zamieszczenia: 2020-02-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Podkarpacki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia
    ul. Zamkowa 8
    35-032 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 017 8604212, 8604246
    REGON: 15447382001650
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nfz-rzeszow.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w siedzibie Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Rzeszowie przy ul. Zamkowej 8. 3.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, o którym mowa w art. 34 ust. 5 ustawy Pzp. Realizacja prawa opcji polegać będzie na zwiększeniu maksymalnie do 25 %, przewidzianych w opisie przedmiotu zamówienia ilości zamawianej usługi na sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń użytkowych w siedzibie Zamawiającego i nie przekroczy kwoty, o której mowa w § 4 ust. 1 ppkt a) załącznika nr 10 do SIWZ-wzór umowy ; a) prawo opcji realizowane będzie na takich samych warunkach jak zamówienie podstawowe; b) Zamawiający ma prawo do skorzystania z prawa opcji wielokrotnie w terminie przewidzianym dla zamówienia podstawowego; c) o zamiarze skorzystania z prawa opcji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę odrębnym pismem/oświadczeniem. W treści pisma/oświadczenia Zamawiający wskaże na jaki okres chciałby skorzystać z prawa opcji; d) Zamawiający będzie mógł skorzystać z prawa opcji w odniesieniu do sprzątania pomieszczeń, w siedzibie Zamawiającego o łącznej powierzchni ok. 520 m² w skład, której wchodzą następujące pokoje: 2,3,3A,5,9,106,107,107A,108,108A,108B,109,110, 120,121, sala konferencyjna na III piętrzę, oraz sala obsługi klientów w części zajmowanej przez pracowników Zamawiającego. 3.4. Wykonawca po uprzednim uzgodnieniu terminu z Zamawiającym, ma prawo do wizji lokalnej budynków w celu zapoznania się ze specyfiką przedmiotu zamówienia. 3.5. Wymagania określone w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 3.5.1. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy. 3.5.2. Zamawiający wymaga, aby wszystkie osoby realizujące przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z przedmiotem zamówienia opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostały zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w wymiarze nie mniejszym niż pół etatu w rozumieniu przepisów z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3.5.3. Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa w pkt 3.5.2. były zatrudnione przez cały okres realizacji zamówienia przez Wykonawcę za wynagrodzeniem nie mniejszym niż minimalne wynagrodzenie za pracę ustalonego na podstawie ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( t.j. Dz. U. z 2018 r. 2177 ze zm.). 3.5.4. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań: a) usługi będą świadczone przez osoby wymienione w wykazie pracowników wykonujących czynności w trakcie realizacji umowy- załącznik nr 3 do umowy, b) Wykonawca w terminie nie późniejszym niż 3 dni przed rozpoczęciem przedmiotu umowy będzie zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu wykazu pracowników, którzy będą wykonywać pracę w obiektach Zamawiającego. W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3.5.1 czynności wraz z ww. listą Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.5.1, c) w przypadku konieczności zmiany w okresie trwania niniejszej umowy osób wykonujących czynności w ramach przedmiotu umowy, Wykonawca zobowiązany jest do zaktualizowania wykazu osób, o której mowa w ppkt b) wraz z oświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 3.5.2. i 3.5.3., nie później niż na 2 dni robocze przed dokonaniem zmiany, d) obowiązki wskazane w pkt 3.5.2. , pkt 3.5.3 i pkt 3.5.4. dotyczą także podwykonawców. 3.5.5. Sankcje z tytułu niespełnienia wymagań w zakresie zatrudnienia: a) w przypadek nie przedłożenia przez Wykonawcę Zamawiającemu wykazu osób, o których mowa w pkt 3.5.4.b), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowna w wysokości 50,00 zł za każdy dzień opóźnienia, b) za każdy przypadek nie zgłoszenia zmiany, o której mowa w pkt 3.5.4 c), Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowna w wysokości 50,00 zł za każdy dzień opóźnienia. 3.5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. 3.6. Szczegółowy zakres praw i obowiązków związanych z realizacją zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000,00 zł ( słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 ), 14.2. Wykonawcy zobowiązani są wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu; a) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; b) gwarancjach bankowych; c) gwarancjach ubezpieczeniowych; d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 14.3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniżej podany rachunek bankowy Narodowego Funduszu Zdrowia Podkarpackiego Oddziału Wojewódzkiego z siedzibą w Rzeszowie nr BGK o/Rzeszów 36 1130 1105 0005 2010 9520 0003 z dopiskiem „Wadium w postępowaniu - POW NFZ w Rzeszowie, znak sprawy WAG-ZP.261.2.2020”, przed upływem terminu składania ofert tak, aby przed upływem tego terminu wadium znajdowało się na w/w rachunku. 14.4. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie pieniądza do oferty zaleca się załączyć kopię przelewu wadium na rachunku bankowym Zamawiającego. W przypadku wnoszenia przez Wykonawcę wadium w formie określonej w pkt 14.2.b- 14.2.d zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu oryginał właściwego dokumentu poręczenia lub gwarancji przed upływem terminu składania ofert ( może być złożone wraz z ofertą). W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej dokument powinien zawierać zobowiązanie do płatności bezwarunkowej, na pierwsze żądanie Zamawiającego w przypadku zajścia okoliczności określonych w ustawie Pzp. 14.5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 14.6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom, niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 14.11.d). 14.7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 14.8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 14.9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie punktu 14.6., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14.10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14.11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana, odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia , o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający z uwagi na charakter zamówienia nie wyznacza szczegółowych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach