Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu

Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej ogłasza przetarg

  • Adres: 37-552 Młyny, Korczowa - Przejście Graniczne
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 166 242 550, , fax. 166 242 550
  • Data zamieszczenia: 2020-09-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Obsługi Przejść Granicznych w Korczowej
    Korczowa - Przejście Graniczne -
    37-552 Młyny, woj. podkarpackie
    tel. 166 242 550, , fax. 166 242 550
    REGON: 18063549200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://zopgkor.bip.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia w niniejszym postępowaniu jest świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w obiektach drogowego przejścia granicznego w Budomierzu. 2. Sprzątanie i utrzymanie czystości odbywać się powinno przy użyciu dostarczonych przez Wykonawcę środków czystości, preparatów dezynfekcyjnych i środków pielęgnacji powierzchni i obejmuje również stałe w okresie trwania umowy dostarczanie i zaopatrywanie sanitariatów i pomieszczeń w: a. środki czystości, preparaty dezynfekcyjne i środki pielęgnacji powierzchni, płyny do mycia podłóg; b. sprzęt do utrzymania czystości i pielęgnacji; (osobne mopy do mycia: toalet, kuchni, posterunków kontroli, BKS – ów; różne kolory ścierek do mycia: toalet, kuchni, blatów biurek); c. mydło w płynie; d. papier toaletowy; e. worki foliowe do gromadzenia odpadów komunalnych. f. ręczniki papierowe zwykłe składane, g. szczotki do WC. 3. Wszystkie środki czystości oraz materiały eksploatacyjne używane przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia muszą posiadać atest dopuszczający do użytkowania jak również aktualny termin ważności. Na żądanie Zamawiającego, w każdym czasie trwania umowy, Wykonawca winien przedłożyć atesty stosowanych środków czystości. 4. Kod i nazwa wg CPV: usługi sprzątania 90910000-9, usługi sprzątania biur 90919200-4, usługi sprzątania budynków 90911200-8. 5. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 4). 6. Wykonawca winien wykonywać przedmiot niniejszego zamówienia z należytą starannością, zgodnie z wszystkimi wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w niniejszej SIWZ. 7. Wykonawca może dokonać oględzin budynków, po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym terminu oględzin. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wyposażył każdą osobę sprzątającą w identyfikator umożliwiający identyfikację pracownika oraz Wykonawcę. Identyfikatory winne być noszone w widocznym miejscu, przez osoby sprzątające przy wykonywaniu zadań. 9. Na podstawie art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia osób na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, wykonujących niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. 10. Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest przed terminem składania ofert wnieść wadium w wysokości 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach