Przetargi.pl
Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Wieliczce oraz na terenach przyległych do budynków

Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej ogłasza przetarg

  • Adres: 31-463 Kraków, ul. Farmaceutów
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 728 585 179 , fax. 124 175 665
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Zakupów dla Sądownictwa Instytucja Gospodarki Budżetowej
    ul. Farmaceutów 2
    31-463 Kraków, woj. małopolskie
    tel. 728 585 179, fax. 124 175 665
    REGON: 12249293900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czdsigb.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Wieliczce oraz na terenach przyległych do budynków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług sprzątania i utrzymania całodziennej czystości w pomieszczeniach budynków Sądu Rejonowego w Wieliczce oraz na terenach przyległych do budynków, w następujących lokalizacjach: Sąd Rejonowy w Wieliczce ul. Janińska 25 w Wieliczce Zamiejscowy V Wydział Ksiąg Wieczystych w Skawinie, ul. Mickiewicza 21 w Skawinie Zamiejscowy VII Wydział Ksiąg Wieczystych w Niepołomicach, ul. Zamkowa 5 w Niepołomicach Sąd Rejonowy w Wieliczce pl. Kościuszki 2 w Wieliczce III Wydział Ksiąg Wieczystych w Wieliczce oraz Księgowość, ul. Stroma 12 w Wieliczce Sąd Rejonowy w Wieliczce ul. Kosiby 6, 32-020 Wieliczka (OPCJA) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w podziale na poszczególne części zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ. 3. W ramach postępowania Zamawiający wymaga, aby czynności objęte przedmiotem zamówienia, wykonywane były przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j.: Dz.U. z 2016 r., poz. 1666 ze zm.) - (powierzenie świadczenia części usług Podwykonawcy, nie zwalnia z dopełnienia ww. obowiązku).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca składając ofertę zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia w Systemie informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności bądź braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; 2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wzorem Formularza ofertowego stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ. Ofertę należy złożyć w języku polskim, sporządzoną pod rygorem nieważności, w postaci elektronicznej i opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. Do oferty należy załączyć ponadto: a) Stosowne pełnomocnictwo (–jeżeli dotyczy) w postaci elektronicznej podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym. b) Oświadczenie wstępne (załącznik nr 3 do SIWZ). c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inne dokumenty (jeżeli dotyczy – w przypadku określonym w Rozdz. VII pkt 2 SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach