Przetargi.pl
Zakup i dostawa (montaż) 2 szt. wózków widłowych jako pomocy dydaktycznych w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie ul. Starowiejska 22a, 34-120 Andrychów w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego

Powiat Wadowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 34-100 Wadowice, ul. Batorego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 338 734 200 , fax. 338 232 433
  • Data zamieszczenia: 2019-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wadowicki
    ul. Batorego 2
    34-100 Wadowice, woj. małopolskie
    tel. 338 734 200, fax. 338 232 433
    REGON: 72183421000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wadowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i dostawa (montaż) 2 szt. wózków widłowych jako pomocy dydaktycznych w celach edukacyjnych dla młodzieży szkół prowadzonych przez Powiat Wadowicki do Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Andrychowie ul. Starowiejska 22a, 34-120 Andrychów w ramach realizowanego w siedzibie Centrum projektu pn. Andrychowskie Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać instalacji i uruchomienia (montażu) oraz przeszkolenia użytkownika z zakresu obsługi. Przy odbiorze należy szczegółowo sprawdzić stan techniczny przedmiotu umowy. Zamawiający oczekuje kompletnego montażu a następnie przetestowania przedmiotu zamówienia (sprawdzenia poprawności działania). Ilekroć Zamawiający posługuje się w niniejszej SIWZ oraz w załącznikach do niej - wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia w odniesieniu do opisu przedmiotu zamówienia, które wskazywałyby na konkretną rzecz lub konkretnego producenta, czy dostawcę oznacza to zapis przykładowy, a wskazaniu temu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający chce uzyskać najlepszy funkcjonalnie efekt końcowy, zgodnie z wymaganiami użytkownika (danych szkół), który będzie profesjonalny i dedykowany dla szkół, a także który będzie zgodny z wymaganiami stawianymi w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza jednak zastosowanie rozwiązań równoważnych, dlatego w załączniku nr 2 do SIWZ opisał minimalne parametry, również za pomocą przedziałów czy dopuszczalnego zakresu tolerancji lub wskazań minimum bądź maksimum bądź innych ku temu podobnych. Zamawiający wymaga, aby zaoferowany przedmiot zamówienia spełnił wymagania równoważności postawione w SIWZ. Zaoferowane parametry równoważne nie mogą być gorsze od wskazanych w SIWZ i muszą gwarantować osiągnięcie zakładanych co najmniej minimalnych funkcjonalności. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia są minimalne, stąd Wykonawca zobowiązany jest do podania w zestawieniu wymaganych rozwiązań wymaganych danych, zgodnie z instrukcją, aby Zamawiający mógł ocenić, czy zaoferowany przedmiot zamówienia spełnia postawione wymagania. Pod rygorem odrzucenia oferty należy podać dane producenta i symbole oferowanych wózków. Nie wypełnienie pozycji wg. instrukcji spowoduje odrzucenie oferty, tak samo jak nie spełnienie postawionych parametrów minimalnych lub nie wykazanie równoważności. Wykonawca podaje dokładną nazwę handlową oferowanego przedmiotu zamówienia i/lub symbol produktu (uwaga, jeśli produkt nie ma symbolu nadanego przez producenta i/lub dystrybutora należy wstawić link umożliwiający identyfikację i/lub dołączyć kartę katalogową, wydruk ze strony internetowej oferowanego produktu, aby umożliwić Zamawiającemu identyfikację przyszłej dostawy). Adres miejsca dostawy: CKZiU w Andrychowie, ul. Starowiejska 22a, 34-120 Andrychów. Wykonawca zapewnia, aby wózki były zgodne z przepisami o dozorze technicznym, w tym obowiązany jest przedłożyć wymagane dokumenty (o ile dotyczy). Warunki realizacji zamówienia – dostawy zawarte zostały w istotnych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SIWZ. Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Jeżeli nie zapisano inaczej, to gwarancja jest nie niższa niż 12 miesięcy. Opakowania po dostawie Wykonawca zabiera i wywozi własnym sumptem (np. pozostałości po paletach, zabezpieczeniach urządzeń na czas transportu itp.). Zamawiający zastrzega sobie prawo, do uzgodnienia z Wykonawcą przed rozpoczęciem dostawy harmonogramu instalacji, tak aby zapewnić dostęp do frontu dostawy, przy jednoczesnym minimalnym obciążeniu z tego tytułu szkoły. Wykonawca obowiązany jest stosować się do poleceń Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest w szczególności dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i ryzyko oraz dokonać jego rozładunku, uruchomienia i sprawdzenia stanu technicznego po dokonanej instalacji. Wraz z wydaniem przedmiotu zamówienia Wykonawca przekaże Zamawiającemu wszelką dokumentację, jaką sporządzają i przekazują poszczególni producenci urządzeń i wyposażenia, w tym niezbędną dokumentację techniczną związaną z dozorem nad urządzeniami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42415110-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wraz z ofertą należy złożyć: a) Pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. b) Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. c) Wypełniony zgodnie z instrukcją formularz cenowy/opis przedmiotu zamówienia wg. treści załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570, ze zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach