Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisu sprzątającego na obiekcie Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektach MOSiR Jasło

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38-200 Jasło, ul. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4465204, 4481255 , fax. 0-13 4482003
  • Data zamieszczenia: 2019-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle
    ul. Władysława Sikorskiego 15
    38-200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4465204, 4481255, fax. 0-13 4482003
    REGON: 65903500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir-jaslo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisu sprzątającego na obiekcie Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektach MOSiR Jasło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń obiektu: Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle wraz z zabezpieczeniem środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchnią ścian wyłożonych glazurą z zachowaniem kryteriów czystości w strefach ,,stopy obutej oraz bosej szczegóły w załączniku nr 1 Usługi sprzątania powierzchni płaskich płytek powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek. wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 , wymagana obsada etatowa – w każdym dniu pracy serwisu: minimum jeden mężczyzna lub jedna kobieta w godzinach od 6.00 do 14.00 oraz minimum jeden mężczyzna lub jedna kobieta w godzinach od 14.00 do 22.00 oraz minimum jeden mężczyzna lub jedna kobieta pracujący każdego dnia w wymiarze 7 godzin dziennie w godzinach wyznaczanych na bieżąco przez zamawiającego w zależności od bieżących potrzeb w zakresie sprzątania i utrzymania czystości w obiekcie. Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania następujących obiektów : 1. Hala Sportowa mała i duża wraz zapleczem szatniowo- sanitarnym jeden raz w miesiącu mycie mechaniczne całej powierzchni dużej i małej hali sportowej - pomieszczenia biurowe mieszczące się w kompleksie hal sportowych - pomieszczenia biurowe administracji 2. Siłownia wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym - ścianka wspinaczkowa - sala fitness wraz z zapleczem sanitarnym 3. Basen odkryty tj. zaplecze sanitarne i teren basenu/ wypróżnianie koszy na śmieci w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiającego jednak nie dłużej niż od 15 czerwca do 31 sierpnia. Wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : - Hala sportowa: jedna kobieta 5 dni roboczych w tygodniu po 7 godzin dla obiektów hali sportowej i pom. biurowych z możliwością zmiany np. istnieje potrzeba sprzątania w sobotę to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzień wolny w tygodniu - Siłownia : jedna kobieta 5 dni roboczych w tygodniu po 7 godzin dla obiektów siłowni, sali fitness i ścianki wspinaczkowej/z możliwością zmiany np. istnieje potrzeba sprzątania w sobotę to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzień wolny w tygodniu/ w soboty i niedziele pracownik z krytej pływalni jak w SIWZ/ - Basen odkryty : 7 dni w tygodniu w godz. od 9.00 do 20.00, dodatkowy pracownik na zmianę z pracownikiem obsługującym- sprzątającym obiekty hali sportowej - zmiana po 5,5 godziny dwie osoby codziennie lub jedna osoba po 11 co drugi dzień / okres funkcjonowania basenu odkrytego 15 czerwca do 31 sierpnia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w terminie do dnia 12.12.2019 r. do godz. 10.00 w wysokości 4.000,00zł (słownie: cztery tysiące zł); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na konto nr 23 8642 11 71 2017 7105 1406 0004. Terminem wniesienia wadium w formie pieniądza jest termin wpływu wadium na konto Zamawiającego (tj. do godz. 10.00 dnia 12.12.2019 roku). Wadium w formie innej niż pieniądz należy załączyć do oferty w formie kopii dokumentu, a oryginał złożyć w oddzielnej kopercie oznaczonej „oryginał wadium", która będzie załączona do oferty (wewnątrz opakowania oferty). 4. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 5. Brak wadium w wyznaczonym terminie spowoduje wykluczenie wykonawcy; 6. Warunki zwrotu i zatrzymania wadium zostaną dokonane zgodnie z art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach