Przetargi.pl
Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w roku 2021

Gmina Miejska Jarosław ogłasza przetarg

  • Adres: 37-500 Jarosław, ul. Rynek
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. (016) 621 20 11 , fax. (016) 621 20 32
  • Data zamieszczenia: 2021-01-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Jarosław
    ul. Rynek 1
    37-500 Jarosław, woj. podkarpackie
    tel. (016) 621 20 11, fax. (016) 621 20 32
    REGON: ---00000000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.jaroslaw.um.gov.pl/index.php

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z utrzymaniem czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław w roku 2021. Wspólny słownik zamówień (CPV): Kod CPV 90600000-3 usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane. Zakres przedmiotu zamówienia został podzielony na 3 zadania: 1. Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław (określonych w załącznikach 1a-1c), sprzątanie po handlu okolicznościowym oraz w trakcie trwania i po zakończeniu imprez miejskich odbywających się w plenerze. 2. Zbiórka, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części. 3. Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych w granicach administracyjnych Miasta Jarosławia. Ofertę można złożyć na każde zadanie oddzielnie lub na kilka zadań łącznie. Zadanie 1:Bieżące utrzymanie czystości i porządku na terenach należących do Gminy Miejskiej Jarosław (określonych w załącznikach 1a-1c), sprzątanie po handlu okolicznościowym oraz w trakcie trwania jak i po zakończeniu imprez miejskich odbywających się w plenerze. Zakres usług obejmuje: a) oczyszczanie ręczne chodników, parkingów, placów i terenów utwardzonych, b) oczyszczanie zieleńców, skwerów, rabatek kwiatowych, skarp i terenów nieutwardzonych, c) sprzątanie ręczne ulic i placów po odpustach, handlu chryzantemami i handlu przedświątecznym, d) sprzątanie ręczne w trakcie i po zakończeniu imprez miejskich odbywających się w plenerze, e) ustawianie kontenerów na śmieci na czas imprez miejskich odbywających się w plenerze. Tereny objęte utrzymaniem czystości i porządku położone są w granicach administracyjnych miasta Jarosławia. Stanowią je m.in.: międzyosiedlowe skwery, zieleńce, skarpy, chodniki oraz strefy studni publicznych. Zamówienie nie obejmuje chodników położonych w obrębie działek gminnych, które przylegają do nieruchomości, należących do właścicieli innych niż Gmina Miejska Jarosław. Na terenach w/w chodników czystość i porządek utrzymują właściciele przyległych nieruchomości, stosownie do wymagań art. 5 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020.1439 t.j. z dnia 2020.08.24). Wymagania dotyczące jakości i warunków wykonywanych robót: a) Utrzymywanie czystości i porządku na terenach objętych umową wiąże się z usuwaniem zalegających na nich następujących zanieczyszczeń sypkich i odpadów: • liście, • konary po wichurach, • drobne gałęzie, • śmieci (worki, opakowania, butelki itp.), • błoto, • opadłe owoce, • nieczystości po psach, • uschnięte wiązanki, kwiaty i wypalone znicze z pomników, • piasek po zimie, • usuwanie trawy i chwastów z chodników (w razie konieczności usunięcie wszelkich przerostów zieleni z szczelin, spoin pomiędzy krawężnikami, płytkami, kostkami czy asfaltem poprzez wykonanie oprysku środkiem chwastobójczym). Wykonawca robót winien na bieżąco korygować częstotliwość sprzątania celem utrzymania terenu w stanie porządkowym dostosowanym do wymagań określonych w załączniku nr 2 - ”Wymagany wygląd terenów utrzymywanych przez Wykonawcę”. W celu realizacji niezbędnych prac objętych umową Wykonawca zapewnia ich wykonanie również w dni wolne od pracy, w tym w szczególności w soboty i niedziele w ramach tzw. weekendowego sprzątania miasta. Wszelkie interwencje związane z pilnym wykonaniem prac na terenach ujętych w umowie Zamawiający będzie zgaszał Wykonawcy telefonicznie lub drogą mailową na adres Wykonawcy celem realizacji. Wykonawca każdorazowo potwierdzi Zamawiającemu wykonanie prac. b) Sprzątanie po handlu okolicznościowym wiąże się ze codziennym usuwaniem śmieci i odpadów pozostałych po: • odpuście na Pl. Piotra Skargi, • odpuście na ul. Dominikańskiej, • handlu chryzantemami na Rynku i ul. Krakowskiej, • handlu przedświątecznym na ul. Trybunalskiej. Przewidywane terminy handlu okolicznościowego w 2021 roku: • 5 sierpnia 2021 r. – odpust na Pl. Piotra Skargi, • 15 sierpnia 2021 r. – odpust na ul. Dominikańskiej, • 26 października 2021 r. – 29 października 2021 r. – sprzedaż chryzantem na Rynku, • 30 października 2021 r. – 2 listopada 2021 r. – sprzedaż chryzantem przy cmentarzu (ul. Krakowska), • 21 grudnia 2021 r. – 24 grudnia 2021 r. – handel przedświąteczny (ul. Trybunalska). c) Utrzymanie czystości i porządku w trakcie trwania jak i po zakończeniu imprez miejskich odbywających się w plenerze wiąże się z usuwaniem śmieci i odpadów w trakcie trwania imprez miejskich odbywających się plenerze oraz kompleksowym sprzątaniem po ich zakończeniu. Przewidywane terminy miejskich imprez plenerowych w 2021 roku: • Orszak Trzech Króli (06.01.2021 r.) – 1 dzień, • Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy (31.01.2021 r.) – 1 dzień, • Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych (28.02.2021 r.) – 1 dzień, • Piknik z okazji powitania wiosny (20.03.2021 r.) – 1 dzień, • Dni Ogrodów i Święto Kwiatów (23.04.2021 r. – 24.04.2021 r.) – 2 dni, • Święto Flagi RP (02.05.2021 r.) – 1 dzień, • Światowy Dzień Godności Osoby z Niepełnosprawnością Intelektualną (07.05.2021 r.) – 1 dzień, • Noc Zwiedzania Rynku (15.05.2021 r.) – 1 dzień, • Spotkania Europejskie – Parada Schumana (14.05.2021 r.) – 1 dzień, • Jarosławski Dzień Dziecka (30.05.2021 r.) – 1 dzień (Park Miejski), • Dni Jarosławia (02.07.2021 r. – 04.07.2020 r.) – 3 dni (PWSTE), • Kulturalne Lato w Mieście (16.07.2021 r., 17.07.2021 r., 23.07.2021 r., 24.07.2021 r., 06.08.2021, 07.08.2021 r., 20.08.2021 r.) – 7 dni, • Jarmark Jarosławski (26.08.2021 r. – 28.08.2021 r.) – 4 dni, • Święto Niepodległości (11.11.2021 r.) – 1 dzień, • Jarmark Bożonarodzeniowy (17.12.2021 r. – 19.12.2021 r.) – 3 dni, • Powitanie Nowego Roku (31.12.2021 r.) – 1 dzień. Wszelkie informacje na temat ewentualnej zmiany terminów imprez miejskich odbywających się w plenerze Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy telefonicznie lub drogą mailową na adres Wykonawcy. Wykonawca każdorazowo potwierdzi otrzymanie informacji o ewentualnej zmianie terminów imprez miejskich odbywających się w plenerze. Wskazanie osoby sprawującej w wydziale nadzór nad realizacją zadania: Adam Dejneka – Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska. Zadanie nr 2: Zbiórka, transport i unieszkodliwianie zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części. Określenie zadania: Wykonanie zadania polega na interwencyjnej zbiórce zwłok padłych bezpańskich zwierząt domowych oraz zwierząt żyjących na wolności (z ptakami włącznie) oraz ich części z terenów będących własnością Gminy Miejskiej Jarosław, a w szczególności: a) całodobowe utrzymanie stanu gotowości do podjęcia działań zmierzających do zbiórki zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części, b) podjęcie niezwłocznych działań zmierzających do zbiórki ww. odpadów, nie później niż w terminie do 3 godzin od uzyskania zgłoszenia, c) prowadzenie punktu przyjęć (tymczasowego magazynu) zwłok ww. zwierząt lub ich części, d) zapewnienie transportu zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części do specjalistycznego Zakładu Utylizacji, posiadającego stosowne zezwolenia, w celu ich unieszkodliwienia, e) prowadzenie raportów zmianowych uwzględniających ilości i okoliczności zebranych zwłok bezdomnych zwierząt lub ich części, f) comiesięczne przedkładanie Zamawiającemu (przy fakturze) raportu o ilości i specyfice (rodzaju) odpadów zebranych w tym okresie. Wymagania dotyczące warunków wykonania zadania: a) Wykonawca powinien: • posiadać stosowne zezwolenia (rejestrację i/lub zatwierdzenia) na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odbieranych zwłok zwierząt zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi(Dz.U.UE.L.2009.300.1 ze zm.) oraz rozporządzeniu Komisji (UE) Nr 142/2011 z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi(Dz.U.UE.L.2011.54.1 ze zm.) i umowę zawartą z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie na unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych i ich części jw. • dysponować wszelkimi środkami technicznymi niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia oraz odpowiednio przeszkolonymi pracownikami, • pełnić całodobowe dyżury przy odpowiednim zabezpieczeniu osobowo-sprzętowym, b) Wykonawca powinien przedstawić: • stosowne zezwolenie jw. na zbieranie, transport i unieszkodliwianie odbieranych zwłok zwierząt zgodnie z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz.U.UE.L.2009.300.1 ze zm.) oraz rozporządzeniu Komisji (UE) Nr 142/2011 z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi(Dz.U.UE.L.2011.54.1 ze zm.) i umowę zawartą z przedsiębiorcą posiadającym stosowne zezwolenie na unieszkodliwianie zwłok zwierzęcych i ich części jw., • wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje), • aktualną decyzję powiatowego lekarza weterynarii zatwierdzającą prowadzoną działalność w zakresie zbierania, transportu i usuwania ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego kat. 2, a tym samym nadany weterynaryjny numer identyfikacyjny – zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U.2020.1421 t.j. z dnia 2020.08.20), c) Wykonawca zobowiązany jest wykonać ww. zadanie z uwzględnieniem obowiązujących przepisów prawa, wiedzą techniczną oraz zasadami bhp, w tym w szczególności: • ustawa z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.2020.1439 t.j. z dnia 2020.08.24), • ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o ochronie zdrowia zwierząt oraz zwalczaniu chorób zakaźnych zwierząt (Dz.U.2020.1421 t.j. z dnia 2020.08.20), • rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z 21 października 2009 r. (Dz.U.UE.L.2009.300.1 z dnia 14 listopada 2009 r.) określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego, nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (rozporządzenie o produktach ubocznych pochodzenia zwierzęcego), • rozporządzenie Komisji (UE) Nr 142/2011 z dnia 25 lutego 2011 r. w sprawie wykonania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21.10.2009 r. określającego przepisy sanitarne dotyczące produktów ubocznych pochodzenia zwierzęcego nieprzeznaczonych do spożycia przez ludzi (Dz.U.UE.L. 2011.54.1 ze zm.), • ustawa z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz.U.2020.470 t.j. z dnia 2020.03.18) • ustawa z dnia 20 czerwca 1997 r. o ruchu drogowym (Dz.U.2020.110 t.j. z dnia 2020.01.24). Wskazanie osoby sprawującej w wydziale nadzór nad realizacją zadania: Adam Dejneka – Inspektor w Wydziale Gospodarki Nieruchomościami, Mieniem Komunalnym i Ochrony Środowiska. Zadanie nr 3: Utrzymanie czystości i porządku na przystankach autobusowych w granicach administracyjnych Miasta Jarosławia (załącznik nr 3 – Wykaz przystanków). Określenie zadania: Wykonanie zadania polega na wykonaniu usługi sprzątania przystanków komunikacyjnych na terenie Gminy Miejskiej Jarosław zgodnie z określonym zakresem: a) sprzątanie przystanków (usunięcie śmieci, papierów, szkieł, niedopałków papierosów, kamieni, liści itp., opróżnienie i utrzymanie w czystości koszy na śmieci znajdujących się w obrębie przystanków): • wiaty przystankowe – obszar położony wewnątrz wiaty przystankowej, od wiaty do krawędzi jezdni (przód), 2m w każdą stronę od ściany (ściany boczne i tylne), • słupki przystankowe – z przodu teren do krawędzi jezdni oraz teren w promieniu 3 m od osi słupka przystankowego, b) odgarnianie śniegu (okres zimowy) oraz posypywanie całej powierzchni przystanków środkiem likwidującym oblodzenia, c) likwidacja sopli lodowych z wiat przystankowych, d) usuwanie (na bieżąco) ogłoszeń naklejanych na przystankach i wiatach przystankowych, e) usuwanie (na bieżąco) zabrudzeń z ławek usytuowanych na przystankach i wiatach przystankowych, f) usuwanie (na bieżąco) graffiti z powierzchni wiat przystankowych, g) usuwanie (w razie konieczności) mechaniczne lub chemiczne przerostów zieleni w obrębie przystanków i wiat przystankowych, h) mycie wiat przystankowych i urządzeń przystankowych w miesiącach: marzec 2021 r., czerwiec 2021 r., sierpień 2021 r. oraz listopad 2021 r. Wymagany zakres usług z podaniem wymaganych terminów realizacji, wymagań dotyczących sprzętu, i .t. p.: Sprzątanie przystanków odbywa się w sposób nie utrudniający korzystania z nich przez pasażerów i powinno być zakończone do godziny 6 rano. Wskazanie osoby sprawującej w wydziale nadzór nad realizacją zadania: Marek Wasiuta – Podinspektor w Wydziale Rozwoju Miasta i Infrastruktury Technicznej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach