Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisu sprzątającego na obiekcie Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektach MOSiR Jasło

Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle ogłasza przetarg

  • Adres: 38200 Jasło, ul. Władysława Sikorskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-13 4465204, 4481255 , fax. 0-13 4482003
  • Data zamieszczenia: 2016-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Jaśle
    ul. Władysława Sikorskiego 15
    38200 Jasło, woj. podkarpackie
    tel. 0-13 4465204, 4481255, fax. 0-13 4482003
    REGON: 65903500000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka organizacyjna administracji samorządowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisu sprzątającego na obiekcie Krytej Pływalni oraz pozostałych obiektach MOSiR Jasło
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Kryta pływalnia Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania pomieszczeń obiektu Krytej Pływalni MOSiR w Jaśle wraz z zabezpieczeniem środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych na powierzchni posadzki ok. 1405,14 m2 wraz z powierzchnią ścian wyłożonych glazurą z zachowaniem kryteriów czystości w strefach ,,stopy obutej oraz bosej szczegóły w załączniku nr 1 Usługi sprzątania powierzchni płaskich/ płytek powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : 7 dni w tygodniu w godz. od 6.00 do 22.00 , wymagana obsada etatowa - minimum jeden mężczyzna oraz jedna kobieta przez cały czas pracy serwisu określony w punkcie 1c. w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup i dostawa przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach Pozostałe obiekty Przedmiotem zamówienia są usługi sprzątania następujących pomieszczeń : - hala sportowa/ mała i duża/ wraz zapleczem szatniowo- sanitarnym/ jeden raz w miesiącu mycie mechaniczne całej powierzchni dużej hali sportowej/. - pomieszczenia biurowe mieszczące się w kompleksie hal sportowych - pomieszczenia biurowe administracji -sala fitness wraz z zapleczem szatniowym i sanitarnym - ścianka wspinaczkowa - siłownia wraz z zapleczem sanitarnym - zaplecze sanitarne i teren basenu w okresie jego funkcjonowania wskazanym przez zamawiającego jednak nie dłużej niż od 15 czerwca do 31 sierpnia każdego roku. Wykonawca w ramach w/ w usług zobowiązany jest do zabezpieczenia i bieżącego uzupełniania środków chemicznych, sanitarnych i dezynfekcyjnych, worków na śmieci . Usługi sprzątania powierzchni płaskich/ płytek, wykładziny hal sportowych / powinny być wykonywane przy pomocy specjalistycznych urządzeń tj. bateryjnych szorowarek do posadzek/. wymagany przez zamawiającego czas świadczenia usług przez serwis : - 5 dni roboczych w tygodniu z możliwością zmiany np. istnieje potrzeba sprzątania w sobotę to pracownik otrzymuje inny uzgodniony dzień wolny w tygodniu - 7 dni w tygodniu w godz. od 8.00 do 20.00, zmiana po 6 godzin lub po 12 co drugi dzień , wymagana obsada etatowa - min. jedna kobieta przez cały czas / rok/ pracy serwisu oraz dodatkowa osoba w okresie funkcjonowania basenu odkrytego. w zakresie świadczonych usług serwisu sprzątającego będącego przedmiotem niniejszego postępowania przetargowego mieści się zakup przez serwis środków czystości służących do pracy serwisu oraz zakup i bieżące uzupełnianie środków sanitarnych w objętych usługą serwisu pomieszczeniach,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90600000-3

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 4.000,00 zł. Wadium wnoszone w pieniądzu jak również w dokumentach winno być złożone przed upływam terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Nr 23 8642 1171 2017 7105 1406 0004. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, termin ten uważa się za zachowany, gdy wadium zostanie wpłacone przelewem na rachunek bankowy zamawiającego i kwota z przelewu znajdzie się na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium ma formę dokumentu, np. gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to oryginał dokumentu stanowiącego wadium należy złożyć w siedzibie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Brak wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert skutkuje wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach