Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2020-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne) urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożaru w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia podzielony jest na 10 części: 1) część I – PUS w Kaliszu, DUS w Kaliszu, DWUS w Kaliszu, US w Krotoszynie, US w Ostrzeszowie, US w Kępnie, US w Jarocinie, US w Pleszewie, WUCS w Poznaniu, (obiekt w Kaliszu, ul. Częstochowska 144), WUCS w Poznaniu, (obiekt w Kaliszu, ul. Powstańców Wlkp. 1/3) - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne), 2) część II – US w Koninie, US w Kole, US w Słupcy, US w Turku, IAS w Poznaniu (BWIP w Koninie ul. Poznańska 46), WUCS w Poznaniu (obiekt w Koninie, ul. Kościuszki 35) - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne), 3) część III – PWUS w Poznaniu, IAS w Poznaniu (obiekt, ul. Słowackiego 22), US Poznań – Grunwald, US Poznań – Jeżyce/WUCS w Poznaniu (ul. Strzelecka 2/6), US Poznań – Winogrady, US w Obornikach Wlkp., US w Nowym Tomyślu, US w Grodzisku Wlkp., US w Śremie, US w Gnieźnie, US we Wrześni, US w Środzie, WUCS w Poznaniu (obiekt, ul. Krańcowa 28), WUCS w Poznaniu (obiekt w Poznaniu, ul Wichrowa 20) - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne), 4) część IV - US w Lesznie, WUCS w Poznaniu, (obiekt w Lesznie, ul. Niepodległości 44), US w Gostyniu, US w Rawiczu, US w Wolsztynie, US w Kościanie - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne), 5) część V – US w Pile, WUCS w Poznaniu (obiekt w Pile, ul. Przemysłowa 23), WUCS w Poznaniu (obiekt w Pile, ul. Styki 3), US w Międzychodzie, US w Szamotułach, US w Wągrowcu, US w Złotowie, US w Chodzieży - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne), 6) część VI – ZJS w Poznaniu – SSWiN, system wideo domofonów, system szlabanów zewnętrznych, system kontroli dostępu, system autonomicznej kontroli dostępu AKD - (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje), 7) część VII – ZJS w Poznaniu - SSP, system sterowania oddymianiem klatek schodowych, system detekcji CO i LPG w garażu podziemnym, system gaszenia gazem serwerowni, system bardzo wczesnej detekcji dymu, (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje), 8) część VIII – ZJS w Poznaniu – CCTV - (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje) zgodnie z przeznaczeniem i warunkami techniczno-eksploatacyjnymi, urządzeń oraz systemów, 9) część IX - US w Czarnkowie - (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje), 10) część X – US w Ostrowie Wlkp., a) system ppoż (przeglądy okresowe/gwarancyjne, konserwacje), b) pozostałe systemy - (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej części zamówienia przedstawiono w załącznikach nr 1 – 6 do SIWZ. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Jeden wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub wszystkie wskazane powyżej części. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 7 do SIWZ) liczbę oraz numer/numery części, której oferta dotyczy. Każda część zamówienia musi być zrealizowana zgodnie z wymaganiami określonymi w SIWZ. 5. Zgodnie z zapisem art. 29 ust. 3a pzp Zamawiający wymaga, aby osoby wykonujące czynności serwisowe i naprawcze objęte przedmiotem zamówienia, zatrudnione były na podstawie umowy o pracę w całym okresie realizacji zamówienia (wymóg dotyczy każdej części zamówienia odrębnie).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający nie stawia warunków udziału w postępowaniu w częściach I-II, IV-VI, VIII-X. 2. Zamawiający dla części III i VII zamówienia stawia warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej. 3. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że posiada aktualny na dzień składania ofert certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez jednostkę certyfikującą (Urząd Dozoru Technicznego), potwierdzający, że przedsiębiorca spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2158 ze zm.). Ocena spełniania przedmiotowego warunku zostanie dokonana na podstawie: a) oświadczenia wykonawcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ, b) aktualnego certyfikat dla przedsiębiorcy, wydanego przez jednostkę certyfikującą (Urząd Dozoru Technicznego), potwierdzającego, że przedsiębiorca spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. z 2019 r., poz. 2158 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą i nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Oświadczenie będzie wymagane w terminie do 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego, za pośrednictwem strony internetowej, informacji po otwarciu ofert. 2. Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach