Przetargi.pl
Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz

33 Baza Lotnictwa Transportowego ogłasza przetarg

  • Adres: 62-430 Powidz, Powidz-Osiedle
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 261 544 471; 261 544 261 , fax. 261 544 332; 261 544 111
  • Data zamieszczenia: 2021-03-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 33 Baza Lotnictwa Transportowego
    Powidz-Osiedle 6
    62-430 Powidz, woj. wielkopolskie
    tel. 261 544 471; 261 544 261, fax. 261 544 332; 261 544 111
    REGON: 31018885400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://33bltr.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądu urządzeń instalacji klimatyzacji i wentylacji na terenie garnizonu Powidz. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w załącznikach 2A i 2B do SIWZ - wykaz urządzeń na rok 2021, 2022, oraz w załączniku nr 3 do SIWZ - wykaz zasadniczych czynności konserwacyjno - serwisowych. Przedmiot umowy realizowany będzie zgodnie z: a) zapisami umowy załącznik nr 8 do SIWZ, b) Dokumentacją Techniczno–Ruchową, c) Instrukcjami Obsługi zamontowanych urządzeń, d) przepisami ppoż, e) harmonogramem wykonywanych przeglądów – załączniki nr 2A i 2B do SIWZ f) wykazem czynności konserwacyjno - serwisowych - załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1) Zamawiający wymaga aby do dokumentacji z pomiarów elektrycznych dołączyć kserokopię Świadectwa Kwalifikacyjnego SEP uprawniającego pracownika do wykonywania tych pomiarów oraz świadectwo wzorcowania miernika, którym pomiary zostały wykonane. 2) Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a) ustawy wymaga zatrudnienia, przez Wykonawcę lub podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osoby/osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040). Natomiast w sytuacji, gdy niniejszą usługę będzie realizował właściciel firmy, powyższe uregulowane nie ma zastosowania. Zamawiający nie określa wymiaru etatu. Czynności osób zatrudnionych w ramach umów o pracę zostały wskazane w załączniku nr 3 do SIWZ. Również wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SIWZ zawiera regulacje odnoszące się do wymogu zatrudnienia osób w oparciu o umowy o pracę. 3) Zamawiający wymaga od Wykonawcy 12 miesięcznej gwarancji na wykonane prace - dotyczy to przeglądu zarówno za rok 2021 oraz za rok 2022. 3. Zamawiający przed sporządzeniem oferty zaleca wykonanie wizji lokalnej w celu dokładnej wyceny kosztów w terminie wcześniej ustalonym z Zamawiającym. Koszty wizji lokalnej pokrywa w pełni Wykonawca. 4. Standardy jakościowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia znajdują się w dokumentacji wskazanej w ust. 1 niniejszej części SIWZ. 5. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 8. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej ani ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach