Przetargi.pl
Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej zamontowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021

Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 61-714 Poznań, al. Niepodległości
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
  • Data zamieszczenia: 2020-12-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Wielkopolskie z siedziba Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego
    al. Niepodległości 34
    61-714 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 626 70 80, , fax. 61 626 70 81
    REGON: 63125781600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umww.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Serwisowanie, konserwacja i przegląd instalacji Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej zamontowanych w budynku przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu, w roku 2021
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest serwisowanie, konserwacja i przegląd w roku 2021 instalacji: Sygnalizacji Pożaru, Dźwiękowego Systemu Ostrzegania, elektrycznej, teletechnicznej zamontowanych w budynku UMWW przy al. Niepodległości 34 w Poznaniu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1do SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, opisane w Istotnych Postanowieniach Umowy (IPU), stanowiących załącznik nr 3 do SIWZ – § 2 ust. 16 IPU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca musi posiadać aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego polegającego na montażu, konserwacji i naprawach elektronicznych urządzeń i systemów alarmowych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) formularz ofertowy zgodny ze wzorem według załącznika nr 4 do SIWZ, b) dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę Wykonawcy do działania w jego imieniu (w tym także pełnomocnictwa), o ile uprawnienia te nie wynikają z dokumentów rejestrowych. Pełnomocnictwo powinno zostać złożone albo w formie oryginału albo w formie uwierzytelnionej notarialnie kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach