Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 653 28 20 , fax. 22 653 25 40
- Data zamieszczenia: 2012-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Zamówień Publicznych
ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 653 28 20, fax. 22 653 25 40
REGON: 00000222300019 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych i usług konsultacyjnych w zakresie systemów wchodzących w skład CMZ - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych i usług konsultacyjnych w zakresie systemów wchodzących w skład CMZ. W ramach świadczenia usług serwisowych Wykonawca będzie świadczył usługi wsparcia reaktywnego oraz usługi wsparcia proaktywnego. 1.1. W ramach świadczenia usług wsparcia reaktywnego Wykonawca będzie rozwiązywał zgłoszenia serwisowe NBP związane z funkcjonowaniem systemów wchodzących w skład CMZ. 1.2. W ramach świadczenia usług wsparcia proaktywnego systemów wchodzących w skład CMZ Wykonawca będzie wykonywał: - przeglądy serwisowe systemów CMZ, - weryfikacje poprawności funkcjonowania systemów CMZ, - weryfikacje i wgrywanie poprawek dla oprogramowania aplikacyjnego systemów CMZ, - weryfikacje i rekomendacje dla instalacji aktualizacji systemów operacyjnych ze szczególnym uwzględnieniem wpływu na działanie systemów CMZ, - analizy nowych rozwiązań w obszarze narzędzi do monitorowania i zarządzania usługami informatycznymi w kontekście aktualnych nowych wersji oprogramowania wykorzystywanego w systemach CMZ. 1.3. W ramach świadczenia usług konsultacyjnych Wykonawca będzie wykonywał prace konsultacyjne związane z wprowadzaniem modyfikacji i rozwojem rozwiązań w zakresie monitorowania środowiska informatycznego NBP oraz wsparcia i świadczenia usług teleinformatycznych przez NBP. Maksymalna pracochłonność usług konsultacyjnych świadczonych w ramach zamówienia będzie wynosiła 150 roboczodni. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku Nr 1 do Siwz. 3. Szczegółowe warunki i zasady realizacji zamówienia określone są w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik Nr 8 do Siwz. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722532005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium na całość przedmiotu zamówienia w wysokości 15.000,00 zł (słownie złotych: piętnaście tysięcy złotych i 00/100). Sposób wnoszenia wadium został okreslony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Postępowanie prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego na zakup usługi wsparcia technicznego dla systemu ZPWO
Dodano: 2016-07-26 - Zakup dodatkowych licencji oprogramowania McAfee wraz ze wsparciem
Dodano: 2016-07-25 - Wsparcie techniczne dla aplikacji portalowo - katalogowej
Dodano: 2016-07-15 - Zakup usługi wsparcia administracyjnego w trybie SLA dla systemu ZSODE oraz puli 20 osobodni na dodatkowe prace inżynierskie-nr sprawy 162/BŁiI/16/TG
Dodano: 2016-07-12 - Usługa serwisu pogwarancyjnego systemu CliniNET oraz modułów posiadanych przez Zamawiającego
Dodano: 2016-05-13 - OPIEKA SERWISOWA SYSTEMU INFORMATYCZNEGO NNN INTEGRUM
Dodano: 2016-03-31 - Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi asysty technicznej oraz serwisu Systemu Informatycznego Rejestrów, w celu realizacji wypłat rekompensat na podstawie ustawy z dnia 8 lipca 2005r. o realizacji prawa do rekompensaty z tytułu pozostawienia nieruchomości poza obecnymi granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. Nr 169, poz. 1418 ze zm.)
Dodano: 2016-03-01 - Asysta techniczna dla licencji WebCenter na potrzeby systemu EOD.
Dodano: 2016-02-25 - Odnowienie subskrypcji i wsparcia technicznego do posiadanego przez Zamawiającego oprogramowania Red Hat Enterprise Linux for Virtual Datacenters Standard na okres 12 m-cy
Dodano: 2016-02-11 - Zakup usługi wsparcia i konsultacji dla utrzymania posiadanego przez UKNF środowiska CMS Tridion
Dodano: 2016-02-10