Przetargi.pl
Świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożarowej znajdujących się w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.

Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-501 Poznań, Dolna Wilda
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
  • Data zamieszczenia: 2019-10-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu
    Dolna Wilda 80A
    61-501 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 8586100, , fax. 61 8522224
    REGON: 00102297200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wielkopolskie.kas.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych oraz pogwarancyjnych urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożarowej znajdujących się w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych gwarancyjnych (przeglądy okresowe i konserwacje) oraz pogwarancyjnych (przeglądy okresowe, konserwacje i naprawy awaryjne) urządzeń i systemów zabezpieczenia technicznego ochrony osób i mienia oraz systemu sygnalizacji pożarowej znajdujących się w budynkach jednostek organizacyjnych Izby Administracji Skarbowej w Poznaniu. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części, tj.: 1) Część nr I zamówienia obejmuje systemy w następujących obiektach: Pierwszy Urząd Skarbowy w Kaliszu, Drugi Urząd Skarbowy w Kaliszu, Drugi Wielkopolski Urząd Skarbowy w Kaliszu, Urząd Skarbowy w Kępnie, Urząd Skarbowy w Ostrzeszowie, Urząd Skarbowy w Ostrowie Wlkp., Urząd Skarbowy w Krotoszynie, Urząd Skarbowy w Pleszewie, Urząd Skarbowy w Jarocinie, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu (budynek w Kaliszu, ul. Częstochowska 144), Oddział Celny w Kaliszu (ul. Powstańców Wlkp. 1-3), 2) Część nr II zamówienia obejmuje systemy w następujących obiektach : Urząd Skarbowy w Koninie, Biuro Wymiany Informacji Podatkowych w Koninie, Urząd Skarbowy w Turku, Urząd Skarbowy w Kole, Urząd Skarbowy w Słupcy, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu (budynek w Koninie ul. Kościuszki 35), 3) Część nr III zamówienia obejmuje systemy w następujących obiektach : Izba Administracji Skarbowej w Poznaniu (ul. Słowackiego 22, pomieszczenie serwerownia), Pierwszy Wielkopolski Urząd Skarbowy w Poznaniu, Urząd Skarbowy Poznań-Grunwald, Urząd Skarbowy Poznań-Winogrady, Urząd Skarbowy w Obornikach Wlkp., Urząd Skarbowy w Gnieźnie, Urząd Skarbowy w Grodzisku Wlkp., Urząd Skarbowy we Wrześni, Urząd Skarbowy w Środzie Wlkp., Urząd Skarbowy w Śremie, Urząd Skarbowy w Nowym Tomyślu, Urząd Skarbowy Poznań-Jeżyce, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu (obiekty przy ul. Krańcowej 28 oraz Strzeleckiej 2/6), 4) Część nr IV zamówienia obejmuje systemy w następujących obiektach : Urząd Skarbowy w Lesznie, Urząd Skarbowy w Rawiczu, Urząd w Gostyniu, Urząd Skarbowy w Kościanie, Urząd Skarbowy w Wolsztynie, Wielkopolski Urząd Celno-Skarbowy w Poznaniu (budynek w Lesznie ul. Niepodległości 44), 5) Część nr V zamówienia obejmuje systemy w następujących obiektach : Urząd Skarbowy w Pile, Urząd Skarbowy w Chodzieży, Urząd Skarbowy w Wągrowcu, Urząd Skarbowy w Złotowie, Urząd Skarbowy w Szamotułach, Urząd Skarbowy w Międzychodzie, Delegatura Wielkopolskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Pile (ul. Przemysłowa 23 oraz magazyn w Pile ul. J. Styki 3), 6) Część nr VI zamówienia obejmuje systemy w obiekcie Urzędu Skarbowego w Czarnkowie, 7) Część nr VII zamówienia obejmuje system w obiekcie Pierwszego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, 8) Część nr VIII zamówienia obejmuje system w obiekcie Drugiego Urzędu Skarbowego w Kaliszu, 9) Część nr IX zamówienia obejmuje system w obiekcie Urzędu Skarbowego w Śremie, 10) Część nr X zamówienia obejmuje system w obiekcie Urzędu Skarbowego w Wągrowcu, 11) Część nr XI zamówienia obejmuje system w obiekcie Urzędu Skarbowego w Słupcy, 12) Część nr XII zamówienia obejmuje system w obiekcie Urzędu Skarbowego Poznań-Winogrady, Urzędu Skarbowego w Turku i Urzędu Skarbowego w Wolsztynie, 13) Część nr XIII zamówienia obejmuje systemy w obiekcie Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu i Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto, 14) Część nr XIV zamówienia obejmuje systemy w obiekcie Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu i Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto, 15) Część nr XV zamówienia obejmuje systemy w obiekcie Zespołu Jednostek Skarbowych w Poznaniu i Urzędu Skarbowego Poznań-Nowe Miasto. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w zał. nr 1-12 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50700000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w zakresie części III i XIV uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, niezbędnych do wykonywania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykonawca wykaże, że posiada aktualny certyfikat dla przedsiębiorców wydany przez jednostkę certyfikującą, potwierdzający, że przedsiębiorca spełnia wymagania określone w ustawie z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (tekst jedn. Dz.U. z 2018 r., poz. 2221 z póżn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Oferta wspólna powinna zawierać oświadczenie, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku kiedy oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie najwyżej oceniona zastosowanie będzie miał pkt 6.2 SIWZ. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej według wzoru stanowiącego załącznik nr 17 do SIWZ, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach