Przetargi.pl
ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWANIA I USŁUG DORADCZYCH W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA GIS DLA KRAJOWEGO ZARZĄDU GOSPODARKI WODNEJ

Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej ogłasza przetarg

  • Adres: 00-116 Warszawa, ul. Świętokrzyska 36/kl. IV
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. (22) 37 20 210 , fax. (22) 37 20 290
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Krajowy Zarząd Gospodarki Wodnej
    ul. Świętokrzyska 36/kl. IV 36/kl. IV
    00-116 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. (22) 37 20 210, fax. (22) 37 20 290
    REGON: 14059399700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa centralna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    ŚWIADCZENIE USŁUG SERWISOWANIA I USŁUG DORADCZYCH W ZAKRESIE OPROGRAMOWANIA GIS DLA KRAJOWEGO ZARZĄDU GOSPODARKI WODNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamawiający wymaga: 1. uruchomienia i świadczenia przez okres jednego roku usług serwisowania i usług doradczych w zakresie poniższego oprogramowania GIS będącego w posiadaniu Zamawiającego, którego ważność poprzedniego serwisu wygasa 28 grudnia 2009 r.: Lp. Rodzaj oprogramowania Ilość 1. ArcGIS ArcInfo 9.x, CU 3 2. ArcGIS ArcEditor 9.x, CU 2 3. ArcGIS ArcView 9.x, CU 14 4. ArcGIS Spatial Analyst 9.x, CU 6 5. ArcGIS 3D Analyst 9.x, CU 6 6. ArcGIS Geostatistical Analyst 9.x, CU 3 7. ArcGIS Publisher 9.x, CU 3 8. ArcGIS ArcView 9.x, SU 26 9. ArcGIS Server Ent. Std. 2 CPU 9.x, max 2 rdzenie każdy 1 10. ArcGIS Server Ent. Basic 2 CPU 9.x, max 2 rdzenie każdy 1 11. ArcGIS Server Ent. Std. rozszerzenia Data Interoperability na serwer o max. 4 rdzeniach 1 12. ArcIMS na serwer o max 2 rdzeniach 1 13. ArcIMS na 1 rdzeń 2 14. ArcIMS Data Delivery Extension One Server Two CPUs 1 2. wykonywania w ramach usług serwisowania i usług doradczych następujących czynności: a) gotowość na przyjęcie zgłoszenia problemów z oprogramowaniem poprzez następujące kanały komunikacji: telefonicznie oraz poprzez e-mail - w godzinach pracy Zamawiającego, tj w dni robocze w godzinach od 8.15 do 16.15 poprzez stronę www - 7 dni w tygodniu, 24 h/dobę b) odpowiedź serwisu (reakcja na zgłoszony problem) nie później niż w ciągu 2 dni roboczych c) serwis gwarancyjny w na ww. oprogramowanie w ramach świadczonej usługi d) prawo do bezpłatnego otrzymywania nowych wersji ww. oprogramowania i uaktualnień przez cały okres świadczenia usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego mogą brać udział wykonawcy, którzy: a) wykażą spełnianie wymogów, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, a w tym: posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. b) dysponują doświadczeniem zawodowym, rozumianym jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 podobnych zamówień porównywalnych z zakresem niniejszego zamówienia. Przez usługę porównywalną z zakresem niniejszego zamówienia należy rozumieć świadczenie usługi serwisowania i usług doradczych w zakresie oprogramowania GIS. 2. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) ocena spełniania warunków dokonywana będzie na podstawie złożonych przez Wykonawcę wraz z ofertą dokumentów, których wykaz zawiera pkt 6 SIWZ, b) ocena spełniania warunków dokonywana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie złożonego oświadczenia, o którym mowa w pkt 6 SIWZ, c) o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy występujący wspólnie; Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, d) wykonawcy samodzielnie składający ofertę oraz każdy z wykonawców składających wspólną ofertę musi spełnić warunek niewykluczenia z postępowania opisany w art. 24 ust. 1 pkt 1-9 ustawy prawo zamówień publicznych, e) brak oświadczenia wymienionego w pkt 6 SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy prawo zamówień publicznych, f) złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania, na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy prawo zamówień publicznych
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych złożone na druku stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych/wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich przedmiotu, zakresu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie - według wzoru załącznika nr 3 do SIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzgw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach