Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg
- Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 22 4435600
- Data zamieszczenia: 2016-01-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
Al. Solidarności 90 90
01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 22 4435600
REGON: 01525966300161 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługa świadczenia serwisu i konserwacji oprogramowania (sprawa nr 1/ZP/16) - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa serwisu i konserwacji niżej wymienionego oprogramowania w Urzędzie Dzielnicy Wola. Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części: a) Serwis i konserwacja podsystemu DOM - dodatki mieszkaniowe, dodatki energetyczne, System obsługi Obniżek Czynszu Regulowanego - część 1 zamówienia, b) Serwis i konserwacja Zintegrowanego Systemu Wspomagania Zarządzaniem Miastem - OTAGO - część 2 zamówienia, c) Serwis i konserwacja serwisów i portali internetowych - część 3 zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 722670004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wola.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wsparcie techniczne dla oprogramowania RSA Authentication Manager Base
Dodano: 2016-07-06 - zakup usługi Zaawansowanego Wsparcia Produktowego do posiadanego oprogramowania ARIS
Dodano: 2016-07-05 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2016-06-17 - Usługa wsparcia inżynierskiego Microsoft Premier Support
Dodano: 2016-06-16 - Modernizacja, utrzymanie i rozwój portalu Ochotnicy Warszawscy
Dodano: 2016-04-07 - Zakup praw do korzystania z usług asysty technicznej (Software Update License & Support)dla oprogramowania Oracle będącego w posiadaniu zamawiającego w okresie jednego roku, począwszy od dnia 24.04.2016 r
Dodano: 2016-03-11 - Wsparcie i rozwój systemu zarządzania usługami IT w Urzędzie m.st. Warszawy
Dodano: 2016-02-19 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2015-12-16 - Serwis licencji oprogramowania GIS ESRI-32 sztuki w okresie od 01.01.2016 r. - 31.12.2016 r.
Dodano: 2015-12-04 - Przedmiotem zamówienia są usługi wsparcia technicznego oraz konserwacji i aktualizacji dla systemów informatycznych użytkowanych w Biurze GIODO
Dodano: 2015-11-24