Przetargi.pl
Prowadzenie obsługi księgowo-rachunkowej projektu PROWADZENIE DZIAŁAŃ PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH I SPECJALISTYCZNEGO PORADNICTWA RODZINNEGO

Powiślańska Fundacja Społeczna ogłasza przetarg

  • Adres: 00-542 Warszawa, ul. Mokotowska 55
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-22 6257782 , fax. 0-22 6257432
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiślańska Fundacja Społeczna
    ul. Mokotowska 55 55
    00-542 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 0-22 6257782, fax. 0-22 6257432
    REGON: 00621168900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pfs.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Organizacja pozarządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Prowadzenie obsługi księgowo-rachunkowej projektu PROWADZENIE DZIAŁAŃ PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH I SPECJALISTYCZNEGO PORADNICTWA RODZINNEGO
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obsługi księgowo-rachunkowej projektu PROWADZENIE DZIAŁAŃ PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNYCH I SPECJALISTYCZNEGO PORADNICTWA RODZINNEGO, zwanego w dalszej części PROJEKTEM obejmuje w szczególności: 1)Księgowanie dokumentów kosztów i dochodów projektu. 2)Sporządzenie sprawozdań okresowych. 3)Prowadzenie dokumentacji księgowej projektu zgodnie z obowiązującymi przepisami finansowymi, w tym opisywanie faktur. 4)Współpraca w zakresie księgowości z Biurem Polityki Społecznej Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy 5)Kontrola poprawności formalnej księgowych i finansowych dokumentów projektu. 6)Odpowiednie opisywanie dokumentów związanych z realizacją projektu, zgodnie z wytycznymi. 7)Kontrola poprawności dokonanej klasyfikacji dokumentów z uwagi na: nazwę projektu, kwotę wynikającą z budżetu projektu a wielkością zrealizowaną, źródło finansowania, pozycje budżetowe projektów, podział na wydatki kwalifikowane, kategorie dodatkowe (zależnie od potrzeb projektu). 8)Dokonywanie kontroli księgowania kosztów projektu pod kątem spełnienia kryteriów dla tzw. wydatków kwalifikowanych, a w szczególności sprawdzenia czy są: konieczne dla wykonania zadań określonych projektem; związane z finansowaniem umów zawartych przez zamawiającego w celu osiągnięcia zadań wynikających z opisu projektu i są związane z realizacją projektu; udokumentowane odpowiednimi i prawidłowo sporządzonymi dokumentami źródłowymi. 9)Comiesięczna kontrola zgodności bilansu finansowanego projektu, wykonana w oparciu o zapisy księgowe. 10)Przygotowanie harmonogramu płatności wg zasad określonych w dokumentach projektu. 11)Prawidłowe oznaczenie i opisanie dokumentów księgowych przetwarzanych przy realizacji projektu. 12)Sporządzanie zestawień dokumentów rozliczeniowych przedstawiających wykorzystanie środków realizowanego projektu. 13)Przygotowanie raportów o finansowym postępie w realizacji projektu. 14)Zapobieganie powstawaniu nieprawidłowości finansowych i raportowanie ich wystąpienia. 15)Rejestracja faktur i rachunków wpływających. 16)Weryfikacja faktur pod względem formalno-rachunkowym i prawidłowości rozliczeń finansowych uwzględniających wszystkie źródła finansowania. 17)Nadzór nad płatnościami dla wykonawców. 18)Przestrzeganie procedur i instrukcji związanych z realizacją projektu oraz pilnowanie dyscypliny budżetowej projektu. 19)Ścisła współpraca z Głównym Księgowym Zamawiającego w zakresie księgowości projektu. 20)Współpraca z organami kontrolującymi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust.1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp, w tym: 1.1. Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał lub wykonuje co najmniej jedną usługę polegającą na obsłudze księgowej zadania publicznego / projektu, o wartości zadania publicznego / projektu co najmniej 400 000,00 złotych brutto. 1.2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą: a) wykształcenie co najmniej wyższe, oraz b) świadectwo kwalifikacyjne do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub certyfikat księgowego, oraz c) znajomość przepisów ustawy o finansach publicznych, oraz d) znajomość zasad i procedur realizacji zadań publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt 2. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty o których mowa w art. 25 ust. 1 zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa do ich złożenia - stosując zasady art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia niżej wymienionych dokumentów: 2.1.Oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1.Ogłoszenia, w tym warunku określonego w pkt III.2) 1.2. Ogłoszenia. Niniejsze oświadczenie winno być sporządzone zgodnie z treścią załącznika nr 2 do SIWZ lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2A do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 2.2.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzającego spełnienie warunku określonego w pkt III.2) 1. Ogłoszenia. Uwaga! Nie dotyczy osób fizycznych, które nie prowadzą działalności gospodarczej. 2.3. Wykazu wykonanej lub wykonywanej usługi polegającej na obsłudze księgowej zadania publicznego / projektu, o wartości zadania publicznego/projektu co najmniej 400 000,00 złotych brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana przez Wykonawcę należycie (np. referencje) - potwierdzającego spełnienie warunków określonych w pkt III.2) 1. Ogłoszenia, w tym warunku określonego w pkt III.2) 1.1. Ogłoszenia. Niniejszy wykaz winien być zgodny z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Zabronione jest wprowadzanie jakichkolwiek zmian w treści załącznika. 3. Wykonawcy zagraniczni składają dokument wymieniony w punkcie III.2) 2.2. Ogłoszenia zgodnie z wymogami określonymi w tym punkcie, bądź też tożsamy odpowiednik wymaganego dokumentu stosowany w kraju właściwym dla Wykonawcy potwierdzający, że nie otwarto ich likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Wyszczególniony powyżej dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument sporządzony w języku obcym składany jest wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o których mowa powyżej - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 4.1. Oświadczenie wymienione w pkt III.2) 2.1. Ogłoszenia w zakresie: art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp oraz art.24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają wspólnie - przy czym w zakresie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy Pzp każdy z Wykonawców potwierdza z osobna, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, natomiast w zakresie art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp Wykonawcy potwierdzają wspólnie (tj. przez umocowanego Pełnomocnika), iż określone przez Zamawiającego warunki spełniają razem 4.2. Dokument wymieniony w pkt III.2) 2.2. SIWZ winien przedłożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z osobna, tak aby samodzielnie potwierdzić spełnianie warunku, którego dotyczy. 4.3. Dokumenty wymienione w pkt III.2) 2.3. SIWZ winien przedłożyć jeden albo więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, tak aby potwierdzić łącznie spełnianie warunku, którego dotyczy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pfs.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach