Przetargi.pl
Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK

Gmina Nasielsk ogłasza przetarg

  • Adres: 05-190 Nasielsk, ul. Elektronowa 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6933000 , fax. 023 6912470
  • Data zamieszczenia: 2013-11-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nasielsk
    ul. Elektronowa 3 3
    05-190 Nasielsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6933000, fax. 023 6912470
    REGON: 00052849790913
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nasielsk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wyłonienie wykonawcy usługi w zakresie Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych projektu pn. EDUKACJA TWOJA SZANSĄ - WSPARCIE UCZNIÓW I UCZENNIC Z GMINY NASIELSK Współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2 - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych. Zakres wykonywanych zadań Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych obejmuje: 1. terminowe sporządzanie wniosków o płatność wraz z przygotowaniem wszystkich załączników, 2. monitorowania terminowości i prawidłowości prowadzenia, przechowywani i archiwizowania dokumentacji projektu w zakresie finansowo-rozliczeniowym, 3. wspierania koordynatora we wszelkich działaniach związanych z realizacją projektu, m. in. pomoc koordynatorowi projektu w zakresie kontroli jakości pracy wykonywanej przez osoby świadczące usługi w projekcie, oraz w zakresie organizacji współpracy z nauczycielami, dyrektorami, przedstawicielami jednostek samorządu terytorialnego, 4. opracowywanie sprawozdań finansowych z realizacji projektu, w tym wniosków sprawozdawczych projektu, 5. przygotowywanie bieżącej dokumentacji finansowej projektu, 6. prowadzenie dokumentacji kadrowej osób zatrudnionych w projekcie, 7. koordynowanie płatności z zakresu umów cywilno-prawnych i faktur w projekcie, 8. kontrola i monitoring rzeczowych i finansowych postępów projektu, 9. uczestniczenie w przygotowaniu strategii wstępnej i produktu finalnego, 10. nadzór nad wydatkami, 11. czuwanie na prawidłowym przebiegiem realizacji projektu zgodnym z budżetem i harmonogramem, 12. aktualizacja Harmonogramu realizacji projektu, planu finansowania projektu 13. pełna dyspozycyjność na potrzeby projektu, Wykonawca zobowiązany będzie do: - Prowadzenia w Gminie Nasielsk przez okres realizacji projektu biura projektu. Do realizacji projektu wykorzystane zostanie zaplecze lokalowe i techniczne gminy i szkół biorących udział w projekcie. W biurze projektu będą przechowywane wszelkie dokumenty związane z realizacją projektu. - Świadczenia usług Specjalisty/tki ds. finansowo-księgowych w wymiarze 50h/miesiąc, Prowadzenia karty czasu pracy, - Wykonania czynności będących przedmiotem umowy z należytą starannością, czuwania nad prawidłową realizacją zlecenia, - Informowania w formie pisemnej Zamawiającego o przebiegu wykonywania zamówionego zlecenia na każde żądanie Zamawiającego - Uczestniczenia raz na 2 tygodnie w siedzibie biura projektu w spotkaniach koordynacyjnych mających na celu przedyskutowanie bieżących zagadnień związanych z realizacją projektu, - Stosowanie się do poleceń i wskazówek Zamawiającego w trakcie wykonywania zamówienia; - Wykorzystania wszystkich informacji, materiałów, dokumentów otrzymanych od Zamawiającego wyłącznie w celu prawidłowej realizacji projektu; Zamawiający zobowiązuje się udostępnić Wykonawcy wszelkie posiadane dokumenty i informacje, a w szczególności: 1) faktury i dokumenty rozliczeniowe związane z realizacją projektu. 2) potwierdzenia zapłaty faktur. 3) wskazane przez Wykonawcę informacje i wyjaśnienia potrzebne do opracowania wszystkich dokumentów będących przedmiotem realizacji projektu. Wykonawca, któremu Zamawiający powierzył wykonanie zlecenia zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich faktów, informacji i okoliczności poznanych i udostępnionych w trakcie realizacji projektu. Zamawiający zastrzega, że dokumenty udostępnione Wykonawcy nie mogą być rozpowszechniane w celach innych niż przewidziane w projekcie. Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za: - terminowe wykonywanie wszystkich czynności związanych z realizacją usługi, - poprawność przedstawianych dokumentów finansowych i dokonywanie ich opisu zgodnie z wymogami w tym zakresie, - poprawność sporządzanych wniosków i raportów Wszelkie dane osobowe uzyskane przy realizacji projektu podlegają ustawie z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.1997.133.883 z późn. zm.) oraz w rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. z 2004 r. Nr 100, poz. 1024)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 792110006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nasielsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach