Przetargi.pl
Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego

Warszawski Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-091 Warszawa, Żwirki i Wigury
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 225720366, 225720373 , fax. 225720363
  • Data zamieszczenia: 2019-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Warszawski Uniwersytet Medyczny
    Żwirki i Wigury 61
    02-091 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 225720366, 225720373, fax. 225720363
    REGON: 00028891700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług ratownictwa wodnego w obiekcie Centrum Sportowo-Rehabilitacyjnego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, obejmujących: 1) obsługę ratowniczą pływalni krytej, w skład której wchodzą: a) basen olimpijski (o wymiarach 25 x 51.3 m) b) basen szkoleniowy (o wymiarach 10.5 x 25m) 2) zapewnienie bezpieczeństwa osobom korzystającym z saun (mokrej i suchej), a także z innych pomieszczeń w strefie basenów. 2. Usługi ratownicze będą świadczone jednocześnie przez 5 osobowy zespół Ratowników wodnych, 7 dni w tygodniu, w godzinach 06:00-22:00 z wyłączeniem świąt i dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw technologicznych, szacowanych na 80 000 roboczogodzin w okresie 36-miesięcznej umowy (16000 roboczogodzin x 5 stanowisk) przy założeniu, że usługi będą świadczone przez 1000 dni (300+333+333+34), po 16 godzin, (wyłączono w 2020 r.: 9 dni świąteczne oraz 21 dni przerwy technicznej, w 2021 r. oraz 2022 r.: po 11 dni świątecznych oraz po 21 dni przerwy technicznej, w 2023 r.: 2 dni świąteczne). 3. Zamawiający wymaga, aby Koordynator i co najmniej czterech z pięciu Ratowników wodnych wykonywujących czynności ratownicze na każdej zmianie, zatrudnionych było na podstawie umowy o prace w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r – Kodeks pracy (Dz. U. 2018 poz. 917, 1000, 1076, 1608 i 1629). Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca w Wykazie osób, stanowiącym Załącznik nr 6, wykaże zespół co najmniej 11 Ratowników wodnych zatrudnionych na pełen etat lub proporcjonalnie większą liczbę Ratowników zatrudnionych w niepełnym wymiarze etatu. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że dopuszcza aby Wykonawca w trakcie realizacji umowy posługiwał się także innymi osobami niż zatrudnione na podstawie umowy o pracę jw., jednakże osoby te będą zatrudniane w celu zapewnienia zastępstwa w okresie urlopowym, pracy w weekendy, zwolnień lekarskich lub w innych przypadkach losowych. Dopuszcza również, aby funkcję Koordynatora pełnił Ratownik wodny zatrudniony na podstawie umowy o pracę. 4. Zgodnie z postanowieniami Rozdziału XIV Kryteria oceny ofert oraz ich znaczenie oraz sposób oceny ofert Zamawiający przewidział, że jednym z kryterium oceny ofert będzie Potencjał organizacyjny Wykonawcy, promujący Wykonawców, którzy zapewnią większą liczbą Ratowników wodnych zatrudnionych na podstawie umowy o pracę (do 14 pełnych etatów), którzy zatrudnią Ratowników co najmniej na ¼ etatu, a także doświadczenie zawodowe Ratowników zatrudnionych na podstawie umowy o pracę w wymiarze co najmniej ½ etatu, na zasadach określonych w Rozdziale XIV SIWZ. 5. Zamawiający wymaga, aby każdy Ratownik wodny realizujący przedmiot niniejszego zamówienia posiadał: aktualne uprawnienia nadane przez organizację ratowniczą posiadającą zgodę na wykonywanie Ratownictwa wodnego, wydane przez Ministra Właściwego do Spraw Wewnętrznych, zaświadczenie o ukończeniu kursu Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy, zaświadczenie o odbytym badaniu lekarskim potwierdzającym zdolność do wykonywania pracy na stanowisku ratownika wodnego, aktualne zaświadczenie o odbytym badaniu do celów sanitarno – epidemiologicznych, aktualne zaświadczenie o odbyciu szkolenia BHP. 6. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że Wykonawca przed przystąpieniem do świadczenia usług będzie zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających posiadanie przez Ratowników wodnych aktualnych zaświadczeń, o których mowa w ust. 5, przy czym dokumenty te będą zanonimizowane z wyjątkiem imienia i nazwiska. 7. W celu kontroli spełnienia wymagań dotyczących zatrudnienia w oparciu o pracę, osób o których mowa w ust. 3 i 4 Zamawiający (przed przystąpieniem do świadczenia usług, a także w trakcie realizacji umowy) może żądać od Wykonawcy lub podwykonawcy dokumentów potwierdzających opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę (wraz z informacją o liczbie odprowadzonych składek), które będzie mogło przyjąć postać zaświadczenia właściwego oddziału ZUS lub zanonimizowanych, z wyjątkiem imienia i nazwiska, dowodów potwierdzających zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń. 8. W przypadku nie zatrudnienia Koordynatora oraz Ratowników wodnych na zasadach określonych w ust. 3-4, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kar umownych, w wysokości określonej w § 7 Wzoru umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). 9. Wykonawca nie później niż w dniu zawarcia umowy, przedłoży Zamawiającemu kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dokumentu ubezpieczenia potwierdzającą zawarcie umowy ubezpieczenia, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy, warunki odpowiedzialności ubezpieczyciela oraz dowód opłacenia składki.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca, który przystąpi do niniejszego postępowania, zobowiązany jest do wniesienia wadium, w wysokości 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) 2. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert, a dowód wniesienia wadium, w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem, załączyć do oferty. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000 i 1669). 4. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy je wnieść na konto Zamawiającego: Bank Millennium, nr konta: 54 1160 2202 0000 0003 0812 4697 5. Jeżeli wadium będzie wnoszone w innej formie niż w pieniądzu tj. w jednej z form, o których mowa ust. 3, Wykonawca jest zobowiązany oryginał wadium umieścić osobno w kopercie, jako załącznik do opakowania, w którym składa się ofertę, natomiast kserokopię dokumentu poświadczonego za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium musi być ważne przez okres co najmniej 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert (okres związania ofertą). 6. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczeń, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 pkt 1 i 2, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 7. Warunki zatrzymania i zwrotu wadium określone są w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada zgodę ministra właściwego do spraw wewnętrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego oraz jest podmiotem wpisanym do rejestru jednostek współpracujących z systemem Państwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym ( Dz. U. z 2019 r. poz. 993).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Upoważnienie – pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z innych dokumentów dołączonych do oferty lub z dokumentów, które Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. Pełnomocnictwo składane jest w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach