Przetargi.pl
Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pełnienie dyżurów ratowniczych na pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz.”

Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz ogłasza przetarg

  • Adres: 01-652 Warszawa, Potocka 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 832-45-50
  • Data zamieszczenia: 2024-01-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz
    Potocka 1
    01-652 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 832-45-50
    REGON: 016077929
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pełnienie dyżurów ratowniczych na pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie kompleksowej usługi zabezpieczenia ratowniczego poprzez pełnienie dyżurów ratowniczych na pływalni Ośrodka Sportu i Rekreacji m.st. Warszawy w Dzielnicy Żoliborz.Miejsce realizacji zamówienia:Pływalnia przy ul. Potocka 1 w WarszawieGodziny otwarcia pływalni: w dni poniedziałek - czwartek 06:00 – 23:00, piątek, sobota 06:00 - 01:00 niedziela 6:00 – 23:00.Zakres obowiązków Wykonawcy:Zamawiający posiada ratowników zatrudnionych na umowę o pracę i zadaniem Wykonawcy będzie uzupełnienie obsady ratowniczej płyty pływalni. Wykonawca wykona czynności w zakresie ratownictwa wodnego polegających na prowadzeniu działań ratowniczych, w szczególności na organizowaniu i udzielaniu pomocy osobom, które uległy wypadkowi lub są narażone na niebezpieczeństwo utraty życia lub zdrowia na obszarze wodnym. Usługa będzie świadczona w miejscu wykorzystywanym do kąpieli zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa tj. zgodnie z przepisami ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (t.j. Dz.U. z 2023 r. poz. 714 z późn. zm.) oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy.Miejsce realizacji zamówienia:Szacowana średnia ilość godzin ratowniczych w miesiącu –680.Dni i godziny pracy mogą ulec zmianie w zależności od obłożenia pływalni, organizowanych zajęć i innych potrzeb Zamawiającego. a. Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy zapotrzebowanie na następny miesiąc do 20 dnia bieżącego miesiąca a Wykonawca przekaże Imienny harmonogram świadczenia usług przez ratowników na wszystkie dni następnego miesiąca, najpóźniej na 5 dni przed rozpoczęciem miesiąca,Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ww. podziałów godzinowych w ramach godzin zegarowych. Przewidywana łączna maksymalna ilość godzin ratowniczych w okresie realizacji zamówienia wynosi 4761 godzin. Liczba godzin została przyjęta do kalkulacji wyłącznie na potrzeby niniejszego postępowania w celu oszacowania wartości zamówienia i może ulec zmniejszeniu w zależności od faktycznego zapotrzebowania na usługi ratownicze.Przez jedną godzinę ratowniczą Zamawiający rozumie świadczenie usługi ratownictwa wodnego oraz pierwszej pomocy przedlekarskiej przez jedną osobę w ciągu jednej godziny (60 minut). Wykonawca przyjmuje do wiadomości, iż wskazana w powyżej ilość godzin jest jedynie ilością szacunkową i może ulec zmniejszeniu, w szczególności w przypadku przerwy w funkcjonowaniu pływalni spowodowanej m.in. wymaganiami technologicznymi, modernizacją, remontem lub awarią, a także zmianą godzin pracy.Ze względów organizacyjnych, proceduralnych, technicznych, ekonomicznych, konieczności wprowadzenia przerw technologicznych, awarii Zamawiający uprawniony jest do ograniczenia ilości usług świadczonych przez Wykonawcę. W tym celu Zamawiający legitymuje się prawem odwołania usług w godzinach i okresach przez siebie określonych. Obowiązki wynikające z klauzuli społecznej a. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. b. Wykonawca zobowiązuje się, że w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy wszyscy ratownicy skierowani do realizacji przedmiotu umowy, przez cały okres realizacji Przedmiotu Umowy, będą zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.c. Warunek, o którym mowa w ust. b zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności ratowników.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy oraz:a) projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZb) regulamin pływalni stanowiący załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 7 do projektowanych postanowień umowyc) wykaz obowiązków ratowników stanowiący załącznik nr 6 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 1 do projektowanych postanowień umowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 75252000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach